Ja, want het natuurlijk heel fijn om 30% btw te betalen, 6voudig belast te worden op vervoer, belachelijk hoge accijns te betalen en ook nog eens elke maand 3 x beboet te worden voor niets. Je krijgt er zo veel voor terug!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:36 schreef thedude0 het volgende:
100.000 mensen die denken dat het in het buitenland beter is dan hier, ik moet er bijna om lachen als het niet zo triest zou zijn.
30 procent btw? Waar haal jij je boodschappen. Dit is echt ridicuul.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:39 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ja, want het natuurlijk heel fijn om 30% btw te betalen, 6voudig belast te worden op vervoer, belachelijk hoge accijns te betalen en ook nog eens elke maand 3 x beboet te worden voor niets. Je krijgt er zo veel voor terug!
Veiligheid op straat, je pensioenfonds wordt niet mee gerommeld, je vrijheid en privacy staan hoog in het vaandel, medische hulp is gratis!
Etc!
Fuck you man! Kankerland ! Ik ben snel genoeg weg hier.
Ga in je polsen snijden ofzo. Jankbal.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:39 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ja, want het natuurlijk heel fijn om 30% btw te betalen, 6voudig belast te worden op vervoer, belachelijk hoge accijns te betalen en ook nog eens elke maand 3 x beboet te worden voor niets. Je krijgt er zo veel voor terug!
Veiligheid op straat, je pensioenfonds wordt niet mee gerommeld, je vrijheid en privacy staan hoog in het vaandel, medische hulp is gratis!
Etc!
19 dan. In ieder geval te veel .quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
30 procent btw? Waar haal jij je boodschappen. Dit is echt ridicuul.
Bedenk wel dat die luie parasitische mensen hier, wel even mooi hun voedsel pakket thuis bezorgd krijgt. Terwijl iemand die werkt nog vlug om 5 uur naar de appie moet rennen. We hebben het goed hierquote:
Just stating the facts here.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:44 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Ga in je polsen snijden ofzo. Jankbal.
Waarheen?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:39 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Etc!
Over boodschappen gesproken, in supermarkten en dergelijken is de btw voor het grootste gedeelte maar 6%. Tevens is internationaal gezien 19% helemaal niet zo hoog.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
30 procent btw? Waar haal jij je boodschappen. Dit is echt ridicuul.
ben je nu nog steeds hier?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:46 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Just stating the facts here.
Dit land is allang verneukt.
Kan natuurlijk niet weggaan zonder mee te nemen wat mij toekomt.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ben je nu nog steeds hier?
moest je niet snel emigreren?
@TS
ja inderdaad hee, sinds 2004 100.000 weg dan gaat het echt goed fout en weldra lopen we rond in hel op aard want als 0,5% van de bevolking emigreert is gedaan met je land_!
En waar ga je dan heen emigreren?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:55 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Kan natuurlijk niet weggaan zonder mee te nemen wat mij toekomt.
Ergens waar het aantal mensen per vierkante kilometer dusdanig lager is dan hier, dat overheden liever lui dan moe zijn.quote:
Monaco?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 02:00 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ergens waar het aantal mensen per vierkante kilometer dusdanig lager is dan hier, dat overheden liever lui dan moe zijn.
Fucking ambtenaren hier.
Die reacties van jouquote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:39 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Etc!
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 02:04 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Zoiets.
Hier wonen is hopeloze zaak. Zelfs honden mogen niet meer wildplassen.
Denk je dat je dan van me afbent. Ze internetz iz everywhere.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 02:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die reacties van jou. Waarom ga je niet gewoon nu weg?
Ben het wel met hem eens. Wat is nou wel goed geregeld in Nederland? Ja de uitkering ja, voor de rest niets.quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 02:11 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Denk je dat je dan van me afbent. Ze internetz iz everywhere.
Moet je wel eerst een huis hebben in Monacoquote:Op vrijdag 19 juni 2009 02:04 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Zoiets.
Hier wonen is hopeloze zaak. Zelfs honden mogen niet meer wildplassen.
pak de auto en jehoeft maar heel even t erijdne om dit klotuh land te verlaten, niemand hoed je tegenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 02:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ben het wel met hem eens. Wat is nou wel goed geregeld in Nederland? Ja de uitkering ja, voor de rest niets.
Wat dan. Doet het pijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 02:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
ga nano-thermiet snuiven ofzo maar ga niet hier lopen janken maar wel rustig braaf blijven wonen en netjes die te hoge belastingen betalen
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 02:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
pak de auto en jehoeft maar heel even t erijdne om dit klotuh land te verlaten, niemand hoed je tegen![]()
zijn wij ook weer ook weer van je af met je gezeik zonder ook maar ooit actie te ondernemen
geen idee maar dan kun je iig niet zeiken over hoe kut hier wel niet is terwijl je gewoon blijftquote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 02:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
U heeft de kansloos-award 2009 gewonnen.
Van harte.
Wat voor actie wil je ondernemen dan. Het is niet dat mensen weten waar ze het moeten zoeken.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 02:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
pak de auto en jehoeft maar heel even t erijdne om dit klotuh land te verlaten, niemand hoed je tegen![]()
zijn wij ook weer ook weer van je af met je gezeik zonder ook maar ooit actie te ondernemen
Dat ben je zeker ja.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 02:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen idee maar dan kun je iig niet zeiken over hoe kut hier wel niet is terwijl je gewoon blijft
[..]
_!
gvd wat ben jij een dom stuk vreten zeg
als je het zo fundamenteel oneens bent met hoe hier reilt en zeilt, begin je eigen politieke beweging, laat je horen, ga demonstreren, verzamlen gelijk denkende via inet of wat dan ookquote:Op vrijdag 19 juni 2009 02:19 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wat voor actie wil je ondernemen dan. Het is niet dat mensen weten waar ze het moeten zoeken.
wat een comeback man, ik ben zwaar onder de indrukquote:
Nou wat een comebackquote:Op vrijdag 19 juni 2009 02:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een comeback man, ik ben zwaar onder de indruk
Dat heeft ook echt zin hier.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 02:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je het zo fundamenteel oneens bent met hoe hier reilt en zeilt, begin je eigen politieke beweging, laat je horen, ga demonstreren, verzamlen gelijk denkende via inet of wat dan ook
er zijn zat dingen die je kunt doen ipv te roepen tis hier kut maar ik blijf toch nog maar even
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 02:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat heeft ook echt zin hier.
Beweging FOK!
Als je daar is mee zou beginnen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 02:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
_!
verder kijken dan je neus lang is misschien? of beter begin je eerst met nadenken
Mooi, dergelijke azijnzeikers hebben we hier ook niet echt nodig.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:39 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Etc!
waarom steek ik ook energie in een totale verspilling van huid zoals jijquote:
Dat is nou je eigen beperking.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 02:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom steek ik ook energie in een totale verspilling van huid zoals jij
als ik het zelf toch in zie dan is toch geen beperking, jij nitwitquote:Op vrijdag 19 juni 2009 02:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is nou je eigen beperking.
Toppie je ziet het eindelijk in
Nee, zei je nog ''waarom steek ik energie in jou''. Daarop zeg ik ''toppie dat je je eigen beperkingen inziet''.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 02:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
als ik het zelf toch in zie dan is toch geen beperking, jij nitwit_!
Dat gebeurt ook. Het is alleen nogal tactisch allemaal. De hele politiek is een farce, een toneel om de zaken achter de schermen te verhullen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 02:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je het zo fundamenteel oneens bent met hoe hier reilt en zeilt, begin je eigen politieke beweging, laat je horen, ga demonstreren, verzamlen gelijk denkende via inet of wat dan ook
er zijn zat dingen die je kunt doen ipv te roepen tis hier kut maar ik blijf toch nog maar even
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |