abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70181600
Inderdaad, 20 jaar, hij is al praktisch bejaard zeg. Nee nee, die hoeft echt niet meer te komen.

pi_70182389
Leo. Desondanks een vertrek de beste oplossing was wil ik je toch nog even bedanken naar aanleiding van je doelpunt tegen Fiorentina. Het kippenvel liep toen over mijn rug.

!!

Het gaat je goed.
pi_70182449
HSV-uit was ook wel aardig.

Maar ik ben ook zo vaak boos op hem geweest. Weet niet waar mijn hart zwaarder onder te lijden heeft gehad.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_70182710
Ging bij beide momenten best wel uit mijn dak.

Moet een mod niet mijn edit waar niks mis mee is wijzigen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_70182732

Ik vind die letters maar niks . Waarom niet gewoon een mooie vierkant lettertype? Dit is echt lelijk imo.
pi_70182742
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 23:01 schreef kevin6188 het volgende:
Ging bij beide momenten best wel uit mijn dak.

Moet een mod niet mijn edit waar niks mis mee is wijzigen.
Ik heb het bericht verwijderd toen de edit er nog niet stond.
pi_70182756
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 23:02 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik heb het bericht verwijderd toen de edit er nog niet stond.
Nah, maakt niet uit. Beter te snel dan te laat.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 23:16:02 #259
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_70183256
Leo weg, ik vind het prima. Blijft voor mij een net-niet voetballer waar we niet beter van worden. Maar eerlijk is eerlijk: hij had absoluut zijn momenten!
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  vrijdag 19 juni 2009 @ 23:20:23 #260
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_70183401
Ajax doet er goed aan Ben Sahar weer te koppelen aan de Amsterdamse diaspora. Een speler met veel potentie. Ik denk dat hij echt kan uitblinken in een team met o.a. Aissati en Suarez.

Hoe komt het dat ik nog nergens hoor over interesse in de Saur en de Moun?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_70183471
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 23:16 schreef TAV74 het volgende:
Leo weg, ik vind het prima. Blijft voor mij een net-niet voetballer waar we niet beter van worden. Maar eerlijk is eerlijk: hij had absoluut zijn momenten!
Hij had zo zn momenten ja. Maar dit is typisch een voetballer die het teamproces verstoord naar mijn mening. Ik weet dat ik daar slecht over kan oordelen en ik dat eigenlijk ook niet moet doen, maar ik doe het toch

Leo kan zich namelijk wel opladen om te vlammen in UEFA cup wedstrijden, maar als hij bij Ado uit een trapje op z'n scheenbeen krijgt heeft ie z'n been weer gebroken. En kan hij het niet opbrengen om dezelfde 110% te tonen die hij tegen Fiorentina en HSV toonde. Tevens is hij te egoïstisch omdat hij ALTIJD voor een extra passeerbeweging kiest ipv de bal even breed te leggen.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 23:40:26 #262
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_70184076
Hoe zit het nou eigenlijk met die Sahar , komt 'ie nou wel of is 'ie al naar Espanyol ?
Ik ben inmiddels overleden
pi_70184078
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 23:02 schreef Frankz0rz het volgende:
[ afbeelding ]

Ik vind die letters maar niks . Waarom niet gewoon een mooie vierkant lettertype? Dit is echt lelijk imo.
Ik vind heel het shirt er zo toch eigenlijk een stuk minder uitzien. Een badge was veel mooier geweest. Daarnaast zit er weer totaal geen model in het shirt. Maar ach, ik ben ondertussen niets anders gewend van Adidas. Baggertroep.
pi_70184098
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 23:40 schreef Enchanter het volgende:
Hoe zit het nou eigenlijk met die Sahar , komt 'ie nou wel of is 'ie al naar Espanyol ?
Hij heeft vandaag getekend bij Ajax.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 23:46:02 #265
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_70184249
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 23:41 schreef Nashje het volgende:

[..]

Hij heeft vandaag getekend bij Ajax.
Ik zie het net staan op Ajax.nl
pi_70184427
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 23:16 schreef TAV74 het volgende:

Dit alles vanwege Evert natuurliijk.

en ja het is al gepost

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2009 23:52:46 ]
pi_70184488
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 23:50 schreef dennis00 het volgende:
Nou, ik zie niets
...
pi_70184588
Nu Studio Sport dan zie je het.
pi_70184632
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 23:50 schreef dennis00 het volgende:
Nou, ik zie niets
Vaag. Moet je even de contactpagina zoeken. Als je daar bent moet je alt en F4 indrukken. Dan zie je het. Doe maar eens .
pi_70184712
Plaag die jongen eens niet zo.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 00:05:02 #273
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_70184866
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 23:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Plaag die jongen eens niet zo.
Mensen die fan zijn van DragonballZ ( ) verdienen niet beter
pi_70185268
Engelaar verkiest PSV toch boven Panathinaikos.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 00:17:44 #275
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_70185300
Volgend jaar Leidseplein.

Hoop ik

[ Bericht 19% gewijzigd door Mr_DG op 20-06-2009 00:25:36 ]
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_70185426
quote:
[ afbeelding ]

Omdat jij frank ZORZ bent.
pi_70186127
quote:
[ afbeelding ]

Die letters zijn in 1 woord: VERSCHRIKKELIJK! Straalt totaal geen klasse uit, het enige wat het heeft is een hoog Looney Tunes gehalte
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 23:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Ajax doet er goed aan Ben Sahar weer te koppelen aan de Amsterdamse diaspora. Een speler met veel potentie. Ik denk dat hij echt kan uitblinken in een team met o.a. Aissati en Suarez.

Hoe komt het dat ik nog nergens hoor over interesse in de Saur en de Moun?

²
Altijd onzinning en toch weer niet
Yo!Soppa?
pi_70186319
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 00:17 schreef Mr_DG het volgende:
[ afbeelding ]
Hoop ik
Verstandig die edit.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 01:26:05 #279
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70186717
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 00:17 schreef Mr_DG het volgende:
[ afbeelding ]
Hoop ik
je kan morgen ook naar het leidseplein hoor. het is niet afgesloten ofzo.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 01:27:33 #280
259298 Deval
Best of both worlds 8)
pi_70186748
quote:
HSV zit op de eerste rij

ENSCHEDE - HSV is de belangrijkste gegadigde om Eljero Elia over te nemen van FC Twente. Volgens voorzitter Joop Munsterman van de club uit Enschede willen de Duitsers een hogere afkoopsom betalen dan Ajax

Elia wilde aanvankelijk al naar HSV, maar door het vertrek van trainer Martin Jol naar Ajax veranderde zijn perspectief enigszins. De intenties van de club uit de Duitse Hanzestad zijn echter onveranderd gebleven: ook de nieuwe oefenmeester Bruno Labbadia, zelf ooit een creatieve aanvaller, is gecharmeerd van Elia en wil hem graag aan de selectie toevoegen, als opvolger van de naar Bayern München vertrokken Ivica Olic.

Volgens Joop Munsterman heeft HSV een hoger bod op Elia gedaan dan Ajax. De voorzitter van FC Twente noemt de acht miljoen die de Amsterdammers boden ‘een belediging’. Naar verluidt zou Ajax de betaling over de vier contractjaren hebben willen spreiden.

,,Een club als Ajax kan maar niet wennen aan de nieuwe realiteit van FC Twente,’’ zegt Munsterman. ,,Wij zijn een volwaardige handelspartner geworden, laten ons door niemand meer afschepen met een fooi.’’

Dat hij de voorbije week onbereikbaar zou zijn geweest voor Ajax, zoals directeur Henri van der Aat van de Amsterdamse club gisteren in deze krant beweerde, noemt Munsterman een ‘klinkklare leugen’. ,,Ik ben weliswaar druk bezet, maar luister elke dag mijn voicemail af en daar stond geen Ajax op,’’ countert hij. ,,Ook mijn secretaresse heeft niemand van Ajax aan de lijn gehad. Als de noodzaak zo hoog was geweest om contact met ons te krijgen, hadden ze ook mijn collega’s Aldo van der Laan of Jan van Halst kunnen bellen. Is allemaal niet gebeurd. Met die meneer Van der Aat heb ik überhaupt nog nooit gesproken, dus waar heeft die man het over?’’

Volgens Munsterman probeert Ajax zich met een smoesje te verschuilen achter het in zijn ogen te lage bod. ,,Iets anders kan ik er ook niet van maken.’’

Ook Edson Braafheid hield onlangs een bittere nasmaak over aan de onderhandelingen met de Amsterdammers. De linksback van FC Twente had zijn keuze voor Ajax eigenlijk al gemaakt, maar dat gevoel veranderde in de loop van de gesprekken met de clubleiding. Braafheid voelde zich niet serieus genomen.

,,Het laatste gesprek gaf een ronduit slecht gevoel. Het ging over bepalingen in het contract. Mijn vader ervoer dat ook zo.’’ Toen Bayern München zich meldde, koos Braafheid voor een avontuur bij de Duitse grootmacht.
Aldus het AD.
pi_70186810
Het gaat Munsterman om geld, geld, geld. Nergens lees ik terug dat Elia zelf ook een keuze heeft.

Maargoed, ik ga slapen.
pi_70186946
Elia, braafheid, engelaar.. Gaan die scouts niet verder dan Duitsland ofzo
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_70186953
Joop

Krijg toch lekker de tyfus.
pi_70188267
quote:
Orlando Engelaar zal zijn carrière voortzetten bij PSV, dit meldt VI.nl. Hiermee troeven de Eindhovenaren het Griekse Panathinaikos en Ajax af. De middenvelder tekent een contract voor drie of vier jaar. PSV betaald ongeveer vier miljoen euro aan Schalke 04.

De 29-jarige middenvelder stond eerder in de belangstelling van Panathinaikos en Ajax. De Griekse club, waar Henk ten Cate trainer is, kon de middenvelder bijna binnenhalen. Echter, Engelaar verkoos een hereniging met trainer Fred Rutten.
Ik wens ze er in Eindhoven veel plezier mee. Vind die lange slungel namelijk helemaal niets.
pi_70188505
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 08:49 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Ik wens ze er in Eindhoven veel plezier mee. Vind die lange slungel namelijk helemaal niets.
Idd.. Ajax moet eens stoppen met spelers van Twente halen, enige die ik zou willen zien is Douglas, mja die komt toch niet.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 09:21:21 #286
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_70188518
Komende maandag beginnen de trainingen toch? Ik vind het positief dat Jol niet meteen als een wildeman is gaan inkopen. Rustig de groep leren kennen en straks de keuzes maken. Er is nog een transferraam van ruim twee maanden.
Life is what you make it.
pi_70188748
http://fohlen-hautnah.de/(...)asek_nach_amsterdam/

Galásek: 'Ik wil mijn carrière afsluiten bij Ajax'
  zaterdag 20 juni 2009 @ 09:47:40 #288
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_70188773
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 09:45 schreef luckiejo het volgende:
http://fohlen-hautnah.de/(...)asek_nach_amsterdam/

Galásek: 'Ik wil mijn carrière afsluiten bij Ajax'
Laat hem dat maar doen bij Willem II
  zaterdag 20 juni 2009 @ 10:38:39 #289
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_70189451
Jol wil Boula halen
quote:
Martin Jol weer serieus werk gaan maken van de komst van Khalid Boulahrouz naar Ajax. De verdediger staat momenteel onder contract bij VfB Stuttgart en sprak onlangs nog de wens uit om ook volgend jaar in de Bundesliga actief te zijn, maar Jol wil desondanks een poging wagen bij de mandekker. Boulahrouz moet de verdediging van Ajax, die na het vertrek van Thomas Vermaelen naar het Engelse Arsenal behoorlijk verzwakt is, van de nodige agressie voorzien. (Hamburger Morgenpost)
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
  zaterdag 20 juni 2009 @ 10:40:34 #290
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70189486
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 01:31 schreef kevin6188 het volgende:
Het gaat Munsterman om geld, geld, geld. Nergens lees ik terug dat Elia zelf ook een keuze heeft.

Maargoed, ik ga slapen.
Welkom in de voetbalwereld. Alsof Ajax meewerkte toen Valencia 15 miljoen bood voor Sneijder, nergens las ik dat Sneijder ook een keuze had.
Kom op zeg, zo werkt het gewoon. Als Arsenal was gekomen met een bod van 4 miljoen voor Vermaelen was Ajax toch ook niet akkoord gegaan omdat Vermaelen zo graag naar die club wil.

Als Liverpool morgen met een bod van 20 miljoen komt voor Suarez, waar Ajax 25 wil, ga je dan ook klagen dat het bij Ajax alleen maar om geld gaat en dat Suarez zelf ook nog een stem in de transfer moet hebben?

pi_70189525
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 10:38 schreef kevin33 het volgende:
Jol wil Boula halen
[..]
Oh noes. Not again
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_70190064
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 10:40 schreef Prosac het volgende:

[..]

Welkom in de voetbalwereld. Alsof Ajax meewerkte toen Valencia 15 miljoen bood voor Sneijder, nergens las ik dat Sneijder ook een keuze had.
Kom op zeg, zo werkt het gewoon. Als Arsenal was gekomen met een bod van 4 miljoen voor Vermaelen was Ajax toch ook niet akkoord gegaan omdat Vermaelen zo graag naar die club wil.

Als Liverpool morgen met een bod van 20 miljoen komt voor Suarez, waar Ajax 25 wil, ga je dan ook klagen dat het bij Ajax alleen maar om geld gaat en dat Suarez zelf ook nog een stem in de transfer moet hebben?

Maar 8 miljoen is toch gewoon een mooi bedrag voor iemand die 1 jaar goed presteert? We bieden toch geen 4 miljoen? 8 miljoen is dan ook veruit het hoogste bedrag dat Twente ooit heeft ontvangen.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 11:21:32 #293
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70190192
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 11:15 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Maar 8 miljoen is toch gewoon een mooi bedrag voor iemand die 1 jaar goed presteert? We bieden toch geen 4 miljoen? 8 miljoen is dan ook veruit het hoogste bedrag dat Twente ooit heeft ontvangen.
5 miljoen was toch ook een mooi bedrag voor een verdediger die onderdeel was van een van de zwakste defensies in de Ajaxhistorie?

Het maakt niet uit, als Twente het bedrag te laag vind, is het hun goed recht het geboden bedrag te weigeren. Dat het het hoogste bedrag ooit ontvangen is, maakt niet uit. 12 miljoen is nog hoger namelijk.
pi_70190242
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 10:38 schreef kevin33 het volgende:
Jol wil Boula halen
[..]
Daar klopt geen hol van denk ik. Tijdje geleden postte iemand hier ook al dat bericht in de Hamburger Morgenpost, maar dat bericht verwijst naar Nederlandse media, die nergens iets melden over dat.
pi_70190277
quote:

[..]

Rutten is wel erg weg van Engelaar
  zaterdag 20 juni 2009 @ 11:26:03 #296
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_70190281
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 11:23 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Daar klopt geen hol van denk ik. Tijdje geleden postte iemand hier ook al dat bericht in de Hamburger Morgenpost, maar dat bericht verwijst naar Nederlandse media, die nergens iets melden over dat.
Hoop doet leven!
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_70190309
Net op vi.nl
quote:
'HSV biedt meer voor Elia dan de fooi van Ajax'
20/06/2009 11:15

Hamburger SV heeft zich bij FC Twente gemeld voor de overname van Eljero Elia. Volgens voorzitter Joop Munsterman ligt het bedrag dat de Duitse club voor de aanvaller wil betalen aanmerkelijk hoger dan het bod van Ajax.

HSV had al eerder belangstelling voor Elia, maar die interesse stamde uit de periode dat Martin Jol nog trainer was in Hamburg. De coach stapte eind mei over naar Ajax en daarmee leek de transfer van Elia naar HSV van de baan. Ajax deed onlangs een bod van acht miljoen euro op de aanvaller.

Munsterman vertelde aan het Algemeen Dagblad dat de Duitsers zich toch in Enschede hebben gemeld en dat zij een serieuzere kandidaat zijn voor de overnamen van Elia dan Ajax. 'Een club als Ajax kan maar niet wennen aan de nieuwe realiteit van FC Twente. Wij zijn een volwaardige handelspartner geworden, laten ons door niemand meer afschepen met een fooi.'

Munsterman reageerde ook op de verwijten van Ajax-directeur Henri van der Aat, die vrijdag zijn irritatie uitsprak over de onbereikbaarheid van de FC Twente-voorzitter. 'Ik luister elke dag mijn voicemail af en daar stond Ajax niet op. Ook mijn secretaresse heeft niemand van Ajax aan de lijn gehad. Als de noodzaak zo hoog was geweest, hadden ze ook mijn collega's Aldo van der Laan of Jan van Halst kunnen bellen. Is allemaal niet gebeurd. Met die meneer Van der Aat heb ik überhaupt nog nooit gesproken, dus waar heeft die man het over?'
pi_70190374
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 11:27 schreef TIM-846 het volgende:
Net op vi.nl
[..]

Veel plezier ermee HSV
pi_70190796
quote:

[..]

Raar bericht. Eerst zeggen dat psv Ajax heeft afgetroefd, om vervolgens te melden dat Ajax in een eerder stadium belangstelling toonde voor Engelaar.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_70190822
Oh, en die meneer Munsterman verkoopt zijn ziel nog aan de duivel, pathetisch mannetje.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')