gast, Sahar is fysiek echt wel in orde hoor.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:42 schreef TIM-846 het volgende:
Waarom in godsnaam Sahar?? Dat is ook een voetballer waarvan je er tachtig in een dozijn hebt.. Weer geen speler met een beetje fysiek

Nou, competitie is in alle landen af geen wedstrijden op het moment. Verbeter me als ik het fout hebquote:

Inderdaad. Die is fysiek juist best sterkquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:04 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
gast, Sahar is fysiek echt wel in orde hoor.

Ja... dus? Ik zie het verband tussen een competitie en EK onder 21 niet. Confederations Cup is toch ook bezigquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:05 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Nou, competitie is in alle landen af geen wedstrijden op het moment. Verbeter me als ik het fout heb

En als Suarez een week voor het einde van de transferperiode verkocht wordt, schreeuwen we allemaal moord en brand over hoe achterlijk het wel niet is dat er geen vervanger gehaald is voor hem en kan er uiteindelijk alsnog de hoofdprijs voor een of andere lapzwans betaald worden.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:57 schreef toma het volgende:
[..]
Elia is wel een klasbak en is z'n geld wel waard. Maar zulke spelers hebben we niet nodig. Pure overbodige luxe.

Suarez vertrekt niet, geloof me. Ik weet het 100% zeker.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:07 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
En als Suarez een week voor het einde van de transferperiode verkocht wordt, schreeuwen we allemaal moord en brand over hoe achterlijk het wel niet is dat er geen vervanger gehaald is voor hem en kan er uiteindelijk alsnog de hoofdprijs voor een of andere lapzwans betaald worden.

Misschien moet je de quotes er boven ook ff lezenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja... dus? Ik zie het verband tussen een competitie en EK onder 21 niet. Confederations Cup is toch ook bezig.

Dat heb ik gedaan. Maar wat vind je dan zo precies zo stom?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:08 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Misschien moet je de quotes er boven ook ff lezen.

Niks, maar iemand zei Jol naar Zweden toen dacht ik van waarom daar speelt Obradovic toch niet? Maar daar is dus EK in Zweden maar ik had er niet aan gedacht dat de competitie overal over is en ik vond het stom dat ik dat vergeten wasquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:18 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan. Maar wat vind je dan zo precies zo stom?

100!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:59 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Jij zegt Suarez pakt 100 gele kaarten onder een bericht dat Elia moet komen. Dan krijg ik het gevoel dat je liever Elia op de plek van Suarez zet zodat je minder kaarten te pakken hebt. En nee natuurlijk liever niet Kennedy. Maar Elia is lang niet prioriteit 1. En voor meer dan 8 miljoen hoeft hij van mij niet te komen

Voor de plank wordt volledig geraakt topicquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:07 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
En als Suarez een week voor het einde van de transferperiode verkocht wordt, schreeuwen we allemaal moord en brand over hoe achterlijk het wel niet is dat er geen vervanger gehaald is voor hem en kan er uiteindelijk alsnog de hoofdprijs voor een of andere lapzwans betaald worden.

Ja maar jij bedoelt dus dat Elia bankzitter wordquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:58 schreef Rejected het volgende:
[..]
100!![]()
Ik denk dat ik vrij duidelijk was over het feit dat Elia welkom is omdat we altijd schorsingen en blessures hebben.
Dat iemand op de bank moet zitten, tja tis ons aller Ajax hè.

Operatie kansloos.quote:Ajax gaat opnieuw een poging wagen om Bojan Krkic (foto, links) te huren van FC Barcelona. De achttienjarige aanvaller staat tevens in de belangstelling van Valencia, Almería en Getafe. Dat meldt het Spaanse dagblad Sport.
Krkic wordt gezien als één van de grootste talenten van Spanje. In de afgelopen twee seizoenen maakte de spits in 47 wedstrijden twaalf doelpunten, maar kan bij Barcelona nog niet op een basisplaats rekenen. In maart bracht Sport al naar buiten dat Ajax komende zomer opnieuw pogingen gaat ondernemen om Krkic naar Amsterdam te halen. Tijdens de afgelopen winterstop wilde de Amsterdamse club hem ook al huren van Barcelona, maar die poging had geen succes. (YK

Hij bedoelt dat het stom is om te denken dat Obradovic in Servië voetbalt, aangezien het seizoen overal is afgelopen en dus ook in Servie.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:18 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan. Maar wat vind je dan zo precies zo stom?

quote:Ajax wil Rob Witschge behouden
AJAX Na het afwijzen van een functie als internationaal scout hoopt Ajax een andere passende functie voor Rob Witschge te vinden. Dat zegt algemeen directeur Rik van den Boog zaterdag in Sportclub 1890 van RTV Noord-Holland.
"Hij is een jongen van Ajax. Alleen als we er functioneel niet uitkomen dan zullen we afscheid nemen." Witschge was afgelopen seizoen assistent van trainer Marco van Basten.
Volgens Van den Boog is er nog geen sprake van de komst van Zeljko Petrovic naar Amsterdam. Jol begint maandag de eerste training met zijn broer Cock en John van 't Schip als assistenten.

Je bent de eerste die het zegt.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:22 schreef Mr_DG het volgende:
Beter investeren ze het geld in een verdediger als Onyewu of Granqvist, en geen Elia.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |