quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:43 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Omdat Suarez een betere speler is dan Elia en belangrijker voor het team is. Dat is hetzelfde Huntelaar voor Cvitanich. Mits je bedoelt als hij geschorst is voor back-up.
Jij zegt Suarez pakt 100 gele kaarten onder een bericht dat Elia moet komen. Dan krijg ik het gevoel dat je liever Elia op de plek van Suarez zet zodat je minder kaarten te pakken hebt. En nee natuurlijk liever niet Kennedy. Maar Elia is lang niet prioriteit 1. En voor meer dan 8 miljoen hoeft hij van mij niet te komenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:51 schreef Rejected het volgende:
[..]
Second best hè, jij kiest liever voor een jeugdspeler of een Leonardo/Kennedy? Als je Elia dit seizoen hebt zien spelen... Oh my!
Mwah je hebt dan verdedigend en aanvallend lengte bij stilstaande situaties.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:17 schreef toma het volgende:
Lengte is echt overrated. Het gaat er om dat je goede voetballers hebt. Dat er toevallig een paar niet boven de 1,70 uitsteken op het middenveld heeft niets te maken met de kwaliteit ervan.
Op drie posities is lengte erg belangrijkquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:19 schreef Chadi het volgende:
[..]
Mwah je hebt dan verdedigend en aanvallend lengte bij stilstaande situaties.
Op zich maakt het inderdaad niet heel veel uit. Maar het wordt wel een probleem als op bijna elke positie een kleine speler staat, zoals bij Ajax. Dus er mogen wel wat kleine spelers zijn en dan maakt het ook niet zoveel uit op welke positie, maar niet teveel.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:25 schreef toma het volgende:
[..]
Op drie posities is lengte erg belangrijk
1. Diepe spits:
Moet voorzetten in kunnen koppen en bij corners of vrije trappen kopsterk zijn en de verdedigers aan de kant kunnen zetten.
2. Verdedigers:
Hetzelfde als bij de diepe spits alleen moet hij de bal juist niet in het net werken
3. Keepers:
Spreekt voor zich.
Voor alle andere posities is het niet belangrijk of spelers lengte hebben.
Ja mensen vergeten volgens mij dat Vermaelen weg is...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:17 schreef biertank het volgende:
fuk elia, we hebben verdedigers nodig, verdedigers! en 8mil doe ff normaal.
Fysiek (lengte en kracht) is toch echt wel heel erg belangrijk in het huidige voetbal. Uiteraard gaat het allereerst om kwaliteit, maar alleen maar kabouters is echt wel een nadeel, zeker als je niet de echte wereldtoppers kunt halen!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:17 schreef toma het volgende:
Lengte is echt overrated. Het gaat er om dat je goede voetballers hebt. Dat er toevallig een paar niet boven de 1,70 uitsteken op het middenveld heeft niets te maken met de kwaliteit ervan.
Hier ookquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:39 schreef denthemen het volgende:
Denk dat ik nog wel even bij Ajax - Ajax CT ga kijken
Obradovic speelt volgens mij in Servie ofzo? Niet in Zweden toch?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:48 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Jol dus in Zweden. Obradovic bekijken?Edit: en Berg?
EK onder 21quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:52 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Obradovic speelt volgens mij in Servie ofzo? Niet in Zweden toch?
Elia is wel een klasbak en is z'n geld wel waard. Maar zulke spelers hebben we niet nodig. Pure overbodige luxe.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:54 schreef DJ_Ryow het volgende:
neeeee geen Elia aub!! Elia is een speler die lekker meedraait in een goed lopend team. absoluut geen 8 miljoen waard. Suarez is een speler waar het talent van afdruipt. totaal geen vergelijking.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:55 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Stom want seizoen is overal over
100% true.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:57 schreef toma het volgende:
[..]
Elia is wel een klasbak en is z'n geld wel waard. Maar zulke spelers hebben we niet nodig. Pure overbodige luxe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |