quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:46 schreef SiemPie666 het volgende:
Wat voor kutsysteem heeft marktplaats dat je het met een simpele link kan bewerken?
quote:
dat dusquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:45 schreef Lundegaard het volgende:
Ik vind het op zich wel grappig.
Jij hebt geen humor.![]()
ik weet et, egt slecht, kan ook niet eens de link veranderen of er een pass opzettenquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:46 schreef SiemPie666 het volgende:
Wat voor kutsysteem heeft marktplaats dat je het met een simpele link kan bewerken?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:48 schreef zoekjewat het volgende:
nee is niet grappig kost me alleen tijd ik probeer iets fatsoenlijk te verkopen en iemand verkloot het weer,, zulke types moete maar beter op fok blijven want als ik ze buiten tegenkom laat ik ze sowieso zien wat grappig is
Jij plaatst toch een verkeerde link?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:48 schreef zoekjewat het volgende:
nee is niet grappig kost me alleen tijd ik probeer iets fatsoenlijk te verkopen en iemand verkloot het weer,, zulke types moete maar beter op fok blijven want als ik ze buiten tegenkom laat ik ze sowieso zien wat grappig is
niet elke FOK!'er is een leveloze nerd..quote:
ik had haast moest snel weg en moest em snel afhebben, maar blijft lullig hoe mensen ander mans fouten gebruiken,quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:50 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Jij plaatst toch een verkeerde link?
Wie verkloot wat dan?
omdat jij faalt in het plaatsen van een link.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:48 schreef zoekjewat het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)t-36.html%3Fxref%3D1quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:51 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
niet elke FOK!'er is een leveloze nerd..onthou dat
wel als je je adres durft te gevenquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:53 schreef Sjibble het volgende:
[..]
omdat jij faalt in het plaatsen van een link.
je verdient het.
Plaats er nog een, dan verander ik em ook. Sta je dan morgen voor mn deur?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:55 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
wel als je je adres durft te geven
niet mijn nummer, ik maak die advert voor familie dus ff niet mee fcken okee als het de mijne was mocht je er alles mee doen met de consequenties maar dit is voor me nichtje dus laat het even okquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:55 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)t-36.html%3Fxref%3D1
Je heet Shaquille, en je dreigt èn je zet ook nog eens je telefoonnummer neer.
Das best wel falerig. Maar goed, succes met je laarsjes.
quote:
Ja.. Ik zou dat nooit doen. Straks sta je voor mn deur met die witte laarsjes.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:57 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
![]()
geenanders had je daar wel je adres ingestuurd
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:59 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Ja.. Ik zou dat nooit doen. Straks sta je voor mn deur met die witte laarsjes.
Dan pis ik mezelf onder. En dat wil ik niet meemaken 'Shaquille'![]()
oja klopt ik ben natuurlijk die avatarquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:03 schreef Bullet-tooth het volgende:
Aan je usericon te zien moet je nog een beetje werken aan je salto, Shaquille.
Anders sta je straks voor paal als je een fokker wilt klappen.
Dat snap ik niet. Kun je mij dat uitleggen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:44 schreef zoekjewat het volgende:
Daarna wijzigde ik het weer maar één of andere kkjood heeft er gebruik van gemaakt en heeft alle tekst verwijdert en er hoi voor in de plaats gezet HAHAHAHAHAHHA wat zijn we grappiiiggg![]()
quote:Hoi.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:04 schreef zoekjewat het volgende:
maar ik heb nu geen zin in een virtuele fok rel, ik wil gewoon duideluk maken dat ik het erg zielug vind dat mensen kloten met mijn aids
kijk, iemand kwam op mijn EDIT link voor marktplaats, hij verwijderde de hele advertentie uitleg tekst en zette er in de plaats: 'HOI' zodat je dat zag als beschrijving. :'quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:05 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Dat snap ik niet. Kun je mij dat uitleggen?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:06 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
kijk, iemand kwam op mijn EDIT link voor marktplaats, hij verwijderde de hele advertentie uitleg tekst en zette er in de plaats: 'HOI' zodat je dat zag als beschrijving. :'datis gewoon zielig
weet ik iedereen maakt foutenquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij hebt zelf enorm gefaald
jij plaats zelf de link met die naam erin
jij doet zelf behoorlijk triest met je stoere praatjes: post je adres dan
ga toch een heel end weg van fok
quote:
hij vroeg erom? ooh echt?quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:10 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
weet ik iedereen maakt fouten
moet wel op marktplaats
hij vroeg erom
eind
Meestal gebruik ik daar Google voorquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:04 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
oja klopt ik ben natuurlijk die avatargoed verzonnen man!
hoe maak je zulke goede grappen??
dat is niet dreigen, dat heet duidelijk maken, als ik voor zn deur sta is dat niet dreigen, als ik zeg, ik kom je schieten dit dat dit dat tuurlijk dat is dreigen, maar ja op FOK! zijn mensen snel op hun teentjes getrapt en bij de eerste de beste faal breekt de hel weer losquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij vroeg erom? ooh echt?
ga aub wat doen aan jouw normen en waarden want als je denkt dat je met dreigen ergens komt ben je een heel end op de verkeerde weg
nee en nu terug krabbelenquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:16 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
dat is niet dreigen, dat heet duidelijk maken, als ik voor zn deur sta is dat niet dreigen, als ik zeg, ik kom je schieten dit dat dit dat tuurlijk dat is dreigen, maar ja op FOK! zijn mensen snel op hun teentjes getrapt en bij de eerste de beste faal breekt de hel weer los
op fok kun je je van je andere kant laten zien hequote:Op donderdag 18 juni 2009 23:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee en nu terug krabbelen![]()
halve bedreigingen maken, je bent gewoon triest als je zo denkt om te gaan met mensen
je kan toch verwachten dat je wordt uitgelachen als je je eigen faal post
jaquote:
als je dan toch zo nodig stoer wil doen, zeg het dan gewoon: rot op naar je eigen land, kut buitenlanderquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:27 schreef Magistic het volgende:
TS is nieuwe Nederlander? Ga eens terug naar je eigen stam.
Niet huilen meisje.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je dan toch zo nodig stoer wil doen, zeg het dan gewoon: rot op naar je eigen land, kut buitenlander![]()
ipv je laffe opmerking
UPDATE: het bod van vandemaand is hierbij niet meer geldig wegens geen reactie.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:55 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)t-36.html%3Fxref%3D1
Je heet Shaquille, en je dreigt èn je zet ook nog eens je telefoonnummer neer.
Das best wel falerig. Maar goed, succes met je laarsjes.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:21 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
UPDATE: het bod van vandemaand is hierbij niet meer geldig wegens geen reactie.
Kan je het bod niet verwijderen ofzo... fail.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:32 schreef Fortitudo het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ga ook een bod doen op die afschuwelijke laarzen
ik bied 1 cent en bij akkoord ga ik er op stampen
boeiequote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
maak de grap dan goed, het was 50 cent noob
nee lukt niet,quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:21 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
UPDATE: het bod van vandemaand is hierbij niet meer geldig wegens geen reactie.
Kan je het bod niet verwijderen ofzo... fail.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |