quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:46 schreef SiemPie666 het volgende:
Wat voor kutsysteem heeft marktplaats dat je het met een simpele link kan bewerken?
quote:
dat dusquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:45 schreef Lundegaard het volgende:
Ik vind het op zich wel grappig.
Jij hebt geen humor.![]()
ik weet et, egt slecht, kan ook niet eens de link veranderen of er een pass opzettenquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:46 schreef SiemPie666 het volgende:
Wat voor kutsysteem heeft marktplaats dat je het met een simpele link kan bewerken?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:48 schreef zoekjewat het volgende:
nee is niet grappig kost me alleen tijd ik probeer iets fatsoenlijk te verkopen en iemand verkloot het weer,, zulke types moete maar beter op fok blijven want als ik ze buiten tegenkom laat ik ze sowieso zien wat grappig is
Jij plaatst toch een verkeerde link?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:48 schreef zoekjewat het volgende:
nee is niet grappig kost me alleen tijd ik probeer iets fatsoenlijk te verkopen en iemand verkloot het weer,, zulke types moete maar beter op fok blijven want als ik ze buiten tegenkom laat ik ze sowieso zien wat grappig is
niet elke FOK!'er is een leveloze nerd..quote:
ik had haast moest snel weg en moest em snel afhebben, maar blijft lullig hoe mensen ander mans fouten gebruiken,quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:50 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Jij plaatst toch een verkeerde link?
Wie verkloot wat dan?
omdat jij faalt in het plaatsen van een link.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:48 schreef zoekjewat het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)t-36.html%3Fxref%3D1quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:51 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
niet elke FOK!'er is een leveloze nerd..onthou dat
wel als je je adres durft te gevenquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:53 schreef Sjibble het volgende:
[..]
omdat jij faalt in het plaatsen van een link.
je verdient het.
Plaats er nog een, dan verander ik em ook. Sta je dan morgen voor mn deur?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:55 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
wel als je je adres durft te geven
niet mijn nummer, ik maak die advert voor familie dus ff niet mee fcken okee als het de mijne was mocht je er alles mee doen met de consequenties maar dit is voor me nichtje dus laat het even okquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:55 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)t-36.html%3Fxref%3D1
Je heet Shaquille, en je dreigt èn je zet ook nog eens je telefoonnummer neer.
Das best wel falerig. Maar goed, succes met je laarsjes.
quote:
Ja.. Ik zou dat nooit doen. Straks sta je voor mn deur met die witte laarsjes.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:57 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
![]()
geenanders had je daar wel je adres ingestuurd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |