Het is nieteens lunchtijdquote:
Ik ben bezig, maar het enige dat ik ermee bereik is dat mn baas sneller gaat praten op het bandjequote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Kan iemand dan even op de fastforwardknop drukken?
wheheheh bijnaquote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben bezig, maar het enige dat ik ermee bereik is dat mn baas sneller gaat praten op het bandje
quote:
Hij heeft helaas meerdere bandjesquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:49 schreef DaMart het volgende:
[..].
Zie het zo: dan houdt hij ook eerder zijn mond weer dicht.
Gewoon een magneet bij houden danquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat mn broodje op tijd komt..
[..]
Hij heeft helaas meerdere bandjes
Welkom in de KSC!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:53 schreef Frutsel het volgende:
Zo kom je nergens en zo zit je in een topic waar ineens nog drie 'blauwen' zitten en je denkt: Who the X is dat en waar is die mod van
Whehehehequote:
*klikquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Kan iemand dan even op de fastforwardknop drukken?
heb ik ook weleens jaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:53 schreef Frutsel het volgende:
Zo kom je nergens en zo zit je in een topic waar ineens nog drie 'blauwen' zitten en je denkt: Who the X is dat en waar is die mod van
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:53 schreef Frutsel het volgende:
Ik tel sinds vanochtend:quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Schele! Er zitten nu helemaal geen vier blauwen in de KSC
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik tel sinds vanochtend:
Muck
Sjowhan
Jij
Ik
Hier zitten dus nog 3 blauwen, naast jou!
Je vergeet de CHEFquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik tel sinds vanochtend:
Muck
Sjowhan
Jij
Ik
Hier zitten dus nog 3 blauwen, naast jou!
Mijn geschetste beeld van jouw reactie als jij een kapotte koffieautomaat in de supermarkt zou tegenkomen, klopt dus!quote:
Is OA hier vanochtend geweest dan?quote:
Uiteraard.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn geschetste beeld van jouw reactie als jij een kapotte koffieautomaat in de supermarkt zou tegenkomen, klopt dus!.
[..]
Is OA hier vanochtend geweest dan?
Muckquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |