Hij koos uit ijdelheid.quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:27 schreef Cory het volgende:
Als één van die andere twee artiesten dank ik je hartelijk
Jouw schilderij was ook prachtig. En je bent nog zo jong! Ongelooflijk.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:27 schreef Cory het volgende:
Op welke kunstacademie heb je gezeten trouwens ?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:27 schreef Cory het volgende:
http://www.corinneduyvis.net/ Kijk hier eensquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:38 schreef tong80 het volgende:
Dus je hebt rijke ouders
Was je afgewezen voor de Rietveld ?
Ik weet dat er in Haarlem ook zo'n privé academie zit waar Maarten van der Ploeg en ik dacht ook Peter Klashorst op hebben gezeten.
Heb je een eigen site waar meer van je te zien is ?
Zo nee kun je een paar schilderijen posten ?
Ik dank u.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:31 schreef BoerBert het volgende:
[..]
http://www.corinneduyvis.net/ Kijk hier eens
Het schilderij dat hij koos, gaf als enige die twinkeling in zijn ogen mooi weer.quote:
Heb je gelijk in.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het schilderij dat hij koos, gaf als enige die twinkeling in zijn ogen mooi weer.
Idd, zo knap om juist die twinkeling vast te leggen! Want verder druipt de melancholie van Siebelink af.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:31 schreef tong80 het volgende:
Heb je gelijk in.
Een sombermans met een blije blik.
Ik blijf me verbazen over het talent van die mensen
Ik vond het gekozen schilderij ook wel echt een schilderij wat alleen bij de desbetreffende persoon thuis kan hangen. Die andere twee zijn misschien wel wat leuker voor die veiling.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
Mooi dat Tefsen het minst flatteuze schilderij koos, maar waar ze wel écht op stond. Geen overdreven ijdelheid. Die andere twee maakten haar veel te jong
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |