Gewoon een keer een echte kopenquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:04 schreef djayzz het volgende:
Ik heb mijn auto niet kapot gemaakt, dat was al
Wat heeft ie gedaan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
beste vriendje....maar zal nu wel EX-beste vriendje zijn
Zou je dat willen dan? Misschien is het een gat in de markt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah jammer, ik plan servicemonteurs, maar niet voor MaT
Plannig dat woord kan ik al lang niet meer, ben blij als ik op normale tijdstippen thuis komquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah jammer, ik plan servicemonteurs, maar niet voor MaT
nou ja, in elk geval een gatquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou je dat willen dan? Misschien is het een gat in de markt.
Ik zit al een paar weken zonderquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Gewoon een keer een echte kopen* franse troep
heeeeel lang verhaal, en het ging tijdje al nie zo goed meer eigenlijks sinds we sex hebben gehadquote:
ik heb al gepoeptquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Moet je poepen?
En hoi![]()
Binnenkort weer een keer een spelletje doen?
quote:
Waar moet ik dan over pratenquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb al gepoept
en ja, maar dan mag je de hele avond niet over jezelf praten![]()
pi, pi
Oh lastig...quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
heeeeel lang verhaal, en het ging tijdje al nie zo goed meer eigenlijks sinds we sex hebben gehadniet slim maja....
en nu heeft ie een vriendin en ik werd kwaad op hem dat ie niks meer liet horen enzo.. dus nu denkt ie dat ik jaloers ben...en ik ben bang dat ie gelijk heeft ookdus ik maak het allemaal lekker zelf kapot... kan hem niet eens de schuld geven
Wel je handen wassenquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb al gepoept
en ja, maar dan mag je de hele avond niet over jezelf praten![]()
pi, pi
Hoe kun je het in hemelsnaam het zo goed doorhebben wat je verkeerd doet en het toch nog stukmaken?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
heeeeel lang verhaal, en het ging tijdje al nie zo goed meer eigenlijks sinds we sex hebben gehadniet slim maja....
en nu heeft ie een vriendin en ik werd kwaad op hem dat ie niks meer liet horen enzo.. dus nu denkt ie dat ik jaloers ben...en ik ben bang dat ie gelijk heeft ookdus ik maak het allemaal lekker zelf kapot... kan hem niet eens de schuld geven
Ik heb al rond gekeken op 't internet, maar ik kan er geen vinden die ik net zo mooi vind....quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Gewoon een keer een echte kopen* franse troep
Denken en doen zijn twee verschillende werelden, schijntquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:09 schreef kingmob het volgende:
[..]
Hoe kun je het in hemelsnaam het zo goed doorhebben wat je verkeerd doet en het toch nog stukmaken?
Ik wil het wel heel graag, maar ik ben bang dat het nie meer kan... maar kan hem ook heeeeel moeilijk loslaten... heb echt het gevoel van wat moet ik dan? hij is er altijd en overal en ik leun heel erg op hem... dusss pfffffquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:09 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oh lastig...![]()
Denk je dat je nog wel vrienden met hem kan blijven?
jaa I know, vertel het me maar....quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:09 schreef kingmob het volgende:
[..]
Hoe kun je het in hemelsnaam het zo goed doorhebben wat je verkeerd doet en het toch nog stukmaken?
Flamingo's dan, ik praat niet over poep en bananen zijn viesquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
over poep, en flamingo's en bananen
Dat blijkt jaquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:10 schreef STING het volgende:
[..]
Denken en doen zijn twee verschillende werelden, schijnt
Hoef toch niet te vermelden, waar geruzied word hebt er nooit maar een schuldquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Tja, het enige wat ik kan denken is dat de emotie te sterk is om rationeel te zijn. Dat betekend dat je erg jaloers bent en dat betekend...quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaa I know, vertel het me maar....
ik krijg je wel aan het praten over poep heur!quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Flamingo's dan, ik praat niet over poep en bananen zijn vies
en alsjevandetrapafvaltdanbenjesnelbenedenquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:11 schreef STING het volgende:
[..]
daarom is geen reden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sorry, moest even.
www.Marktplaats.nlquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik krijg je wel aan het praten over poep heur!
ik zoek nog een neon flamingo lamp, iemand?
Lastig.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik wil het wel heel graag, maar ik ben bang dat het nie meer kan... maar kan hem ook heeeeel moeilijk loslaten... heb echt het gevoel van wat moet ik dan? hij is er altijd en overal en ik leun heel erg op hem... dusss pfffff
Ssssstt... zeg maar niet, ik weet het zelf welquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:12 schreef kingmob het volgende:
[..]
Tja, het enige wat ik kan denken is dat de emotie te sterk is om rationeel te zijn. Dat betekend dat je erg jaloers bent en dat betekend...
nietalsdekatdekrullenvandetrapkrabtquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en alsjevandetrapafvaltdanbenjesnelbeneden
neequote:Op donderdag 18 juni 2009 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik krijg je wel aan het praten over poep heur!
ik zoek nog een neon flamingo lamp, iemand?
Tnx!! voor de knuffelquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:11 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Hoef toch niet te vermelden, waar geruzied word hebt er nooit maar een schuld*knuffel
Ik morgen pasquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:12 schreef STING het volgende:
Had ik trouwens al gezegd dat ik weekend heb?
sorryquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:13 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ssssstt... zeg maar niet, ik weet het zelf wel
dan nog sneller,. of je moet erachter blijven hangenquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:13 schreef STING het volgende:
[..]
nietalsdekatdekrullenvandetrapkrabt
hmm, vrouwen logica. ik begin het te begrijpen.
Leg eens uit danquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:13 schreef STING het volgende:
[..]
nietalsdekatdekrullenvandetrapkrabt
hmm, vrouwen logica. ik begin het te begrijpen.
geeft nietquote:
quote:
haha heb ik ff mazzel danquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:15 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
kon er nog net de kracht voor vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |