Hahahaquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja ik heb je gezien inderdaad. Maar ik heb je te kort gesproken om echt een indruk te krijgen.
Maar je bent wel lief hoor.Onschuldig alleen als je slaapt
Dat zou te veel opvallen natuurlijkquote:
het word altijd aan mij gevraagdquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:35 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee das je eigen schuld, dat komt omdat je me niet naar me msn hebt gevraagd natuurlijk
pcies... jij snapt mequote:Op donderdag 18 juni 2009 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou te veel opvallen natuurlijk
Special nummertje voor TIjn of had je ogen en oren dichtquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Tijn, je hebt me toch gezien vorige x.. vond je me nie lief en onschuldig dan?
quote:
mannen die jagen is zo 2008.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]jij bent hier toch het mannetje... jij hoort te jagen.. niet de vrouwtjes
quote:
que?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:38 schreef STING het volgende:
[..]
Ondanks dat psychedelische vlindertje onder je webicon?
quote:
Ik ben een lui mannetje, je doet maar moeite voor mijquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]jij bent hier toch het mannetje... jij hoort te jagen.. niet de vrouwtjes
quote:
Op die meet waren 20 mensen ofzo. Dat is voor mij iets te veel informatie om alles te onthouden. Ik zou bijvoorbeeld niet meer weten met wie ik allemaal heb gesproken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:38 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Special nummertje voor TIjn of had je ogen en oren dicht
dat klinkt als een uitdagingquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:40 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik ben een lui mannetje, je doet maar moeite voor mij
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |