najaquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:27 schreef STING het volgende:
[..]
Er komen bepaalde associaties bij me op, die ik maar ff voor me hou.
Waaattt????quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je hulp nodig?![]()
[..]
Jij onschuldig?Sure
Laat me raden.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:27 schreef STING het volgende:
[..]
Er komen bepaalde associaties bij me op, die ik maar ff voor me hou.
Haha je hebt niet je avond hequote:Op donderdag 18 juni 2009 21:29 schreef STING het volgende:
[..]
* STING telt alle blauwe plekken en kneuzingen die hij vanavond heeft opgelopen
Weer vrouwen geprobeerd te versieren?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:29 schreef STING het volgende:
[..]
* STING telt alle blauwe plekken en kneuzingen die hij vanavond heeft opgelopen
Eeeej lekker ding waar was je nou ineens??quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:30 schreef getl0st het volgende:
[..]
Weer vrouwen geprobeerd te versieren?
Msn jeweetzquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:30 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Eeeej lekker ding waar was je nou ineens??
Niet dat ik van me bewust ben.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:30 schreef getl0st het volgende:
[..]
Misschien moet jij daar dan eens iets aan doen dan.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Waaattt????jij gelooft mij ook nooit he tijn
Is niet grappig gebeurd mij iedere keer.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:30 schreef getl0st het volgende:
[..]
ja gaat lekker hoor... die 2 die er al weken zaten mochten vanmorgen naar buitenquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:31 schreef getl0st het volgende:
[..]
Msn jeweetzhaha
ik werd even afgeleid
Wat Carool heb jij een kelder?quote:
Tijn, je hebt me toch gezien vorige x.. vond je me nie lief en onschuldig dan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet jij daar dan eens iets aan doen dan.Om je geloofwaardigheid te vergroten bij mij.
Bekende van hier?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja gaat lekker hoor... die 2 die er al weken zaten mochten vanmorgen naar buiten
nee das je eigen schuld, dat komt omdat je me niet naar me msn hebt gevraagd natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:34 schreef STING het volgende:
[..]
Ik noem geen namen.
Sommige singles hebben de neiging om dingen kapot te maken.
Geen personen die opeens plotseling onder verdachte omstandigheden uit de Singles reeks zijn "verdwenen"?quote:
nee hoor Tijnquote:
Ja ik heb je gezien inderdaad. Maar ik heb je te kort gesproken om echt een indruk te krijgen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Tijn, je hebt me toch gezien vorige x.. vond je me nie lief en onschuldig dan?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:34 schreef STING het volgende:
[..]
Ik noem geen namen.
Sommige singles hebben de neiging om dingen kapot te maken.
Hahahaquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja ik heb je gezien inderdaad. Maar ik heb je te kort gesproken om echt een indruk te krijgen.
Maar je bent wel lief hoor.Onschuldig alleen als je slaapt
Dat zou te veel opvallen natuurlijkquote:
het word altijd aan mij gevraagdquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:35 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee das je eigen schuld, dat komt omdat je me niet naar me msn hebt gevraagd natuurlijk
pcies... jij snapt mequote:Op donderdag 18 juni 2009 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou te veel opvallen natuurlijk
Special nummertje voor TIjn of had je ogen en oren dichtquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Tijn, je hebt me toch gezien vorige x.. vond je me nie lief en onschuldig dan?
quote:
mannen die jagen is zo 2008.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]jij bent hier toch het mannetje... jij hoort te jagen.. niet de vrouwtjes
quote:
que?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:38 schreef STING het volgende:
[..]
Ondanks dat psychedelische vlindertje onder je webicon?
quote:
Ik ben een lui mannetje, je doet maar moeite voor mijquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]jij bent hier toch het mannetje... jij hoort te jagen.. niet de vrouwtjes
quote:
Op die meet waren 20 mensen ofzo. Dat is voor mij iets te veel informatie om alles te onthouden. Ik zou bijvoorbeeld niet meer weten met wie ik allemaal heb gesproken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:38 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Special nummertje voor TIjn of had je ogen en oren dicht
dat klinkt als een uitdagingquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:40 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik ben een lui mannetje, je doet maar moeite voor mij
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |