najaquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:27 schreef STING het volgende:
[..]
Er komen bepaalde associaties bij me op, die ik maar ff voor me hou.
Waaattt????quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je hulp nodig?![]()
[..]
Jij onschuldig?Sure
Laat me raden.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:27 schreef STING het volgende:
[..]
Er komen bepaalde associaties bij me op, die ik maar ff voor me hou.
Haha je hebt niet je avond hequote:Op donderdag 18 juni 2009 21:29 schreef STING het volgende:
[..]
* STING telt alle blauwe plekken en kneuzingen die hij vanavond heeft opgelopen
Weer vrouwen geprobeerd te versieren?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:29 schreef STING het volgende:
[..]
* STING telt alle blauwe plekken en kneuzingen die hij vanavond heeft opgelopen
Eeeej lekker ding waar was je nou ineens??quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:30 schreef getl0st het volgende:
[..]
Weer vrouwen geprobeerd te versieren?
Msn jeweetzquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:30 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Eeeej lekker ding waar was je nou ineens??
Niet dat ik van me bewust ben.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:30 schreef getl0st het volgende:
[..]
Misschien moet jij daar dan eens iets aan doen dan.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Waaattt????jij gelooft mij ook nooit he tijn
Is niet grappig gebeurd mij iedere keer.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:30 schreef getl0st het volgende:
[..]
ja gaat lekker hoor... die 2 die er al weken zaten mochten vanmorgen naar buitenquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:31 schreef getl0st het volgende:
[..]
Msn jeweetzhaha
ik werd even afgeleid
Wat Carool heb jij een kelder?quote:
Tijn, je hebt me toch gezien vorige x.. vond je me nie lief en onschuldig dan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet jij daar dan eens iets aan doen dan.Om je geloofwaardigheid te vergroten bij mij.
Bekende van hier?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja gaat lekker hoor... die 2 die er al weken zaten mochten vanmorgen naar buiten
nee das je eigen schuld, dat komt omdat je me niet naar me msn hebt gevraagd natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:34 schreef STING het volgende:
[..]
Ik noem geen namen.
Sommige singles hebben de neiging om dingen kapot te maken.
Geen personen die opeens plotseling onder verdachte omstandigheden uit de Singles reeks zijn "verdwenen"?quote:
nee hoor Tijnquote:
Ja ik heb je gezien inderdaad. Maar ik heb je te kort gesproken om echt een indruk te krijgen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Tijn, je hebt me toch gezien vorige x.. vond je me nie lief en onschuldig dan?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:34 schreef STING het volgende:
[..]
Ik noem geen namen.
Sommige singles hebben de neiging om dingen kapot te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |