Alle vrouwen hebben een naam hoor duhquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:33 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je gaat dus voor het geld? Dat soort vrouwen heeft een naam.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:33 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Mag ik jou een hoer vinden? geen grap
Kon je geen voorbeeld vinden?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:33 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Mag ik jou een hoer vinden? geen grap
quote:
quote:
heb ik gezegd dat je een hoer bent? ik zeg alleen dat er ook hoeren moeten zijnquote:
waarom weet ik dat dit een fok user isquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:56 schreef Lamon het volgende:
Ik was trouwens even op zoek naar de juiste "watch me give a damn"-uitdrukking voor deze klacht, en ik denk dat ik em gevonden heb..
[ afbeelding ]
Omdat ik em nu zelf post op FOK! misschien...quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom weet ik dat dit een fok user is
Het is wel een baas.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:03 schreef IJsblock het volgende:
Dit is pas een baas, Eddy Wally FTW!![]()
Als er een iemand een bruine harses mag hebben is hij het wel, guido's komen niet eens in de buurt van deze legende...![]()
[ afbeelding ]
gast ik weet niet een swie het is, boet me ook niet, ik vind het frappant van mezelf dat ik weet dat het om een fokker gaat, dat heeft niets te maken in wat voor context die foto is geplaatstquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
Omdat ik em nu zelf post op FOK! misschien...
Ik heb het gevoel dat het sarcasme als reactie op mijn sarcasme aan mij voorbij gaat hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |