abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70515937
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 11:31 schreef RM-rf het volgende:

[..]

met alle respect maar dat is niet juist ... je afweersysteem kan wel degelijk door veel dingen versterkt worden en dat zal je bevattelijkheid voor een virus remmen...
bv goed sporten, goed eten en niet teveel stress heeft een zeer positief effect op je weerstand, andersom zal inactiviteit, veel hangen voor je computer, slecht eten en veel stress opdoen destastreus zijn en iemand ook zeer bevattelijkheid voor ziektes maken (wat dat betreft zal een zeer substantieel deel van de Fok!-bevolking natuurlijk behoorlijk wat te vrezen hebben )...

echter, dat is van een heel andere orde dan de werking van groepsvaccinatie... het grootste belang bij groepsvaccinatie is het effect dat men op grote schaal de verspreiding voorkomt doordat men ook afremt dat mensen onder elkaar het virus overdragen...
de zin van vaccinatie is mogelijk zeer veel maal meer het effect van het voorkomen van epidemieen en uitbraken van het virus dan dat het op individueel niveau veel zin heeft.. er worden ook veel kinderen ingeent die mogelijk nooit met de virussen in aanraking komen omdat die al enorm zij afgenomen in verspreiding, vaccinatie heeft dan vooral ten doel dat te handhaven.
Bedankt voor je feedback, het is me nu duidelijker. Toch bedoelde ik al zoiets, het eten van een appel zal het niet halen bij een doosje Tamiflu, omdat een appel je lichaam (en dus ook je afweer) alleen maar optimaler laat functioneren. Misschien meer te vergelijken met een warming-up voor het sporten, dan verrek je ook niet zo snel je spieren.

Maar een appel zelf zal echt niet resistenter tegen een virus maken dan een vaccin.

Misschien zit ik er weer helemaal naast hoor, maar ik ben dan ook een leek.
pi_70524291
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 15:24 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Bedankt voor je feedback, het is me nu duidelijker. Toch bedoelde ik al zoiets, het eten van een appel zal het niet halen bij een doosje Tamiflu, omdat een appel je lichaam (en dus ook je afweer) alleen maar optimaler laat functioneren. Misschien meer te vergelijken met een warming-up voor het sporten, dan verrek je ook niet zo snel je spieren.

Maar een appel zelf zal echt niet resistenter tegen een virus maken dan een vaccin.

Misschien zit ik er weer helemaal naast hoor, maar ik ben dan ook een leek.
Tamiflu is een anti-viraal middel, niet het vaccin waarover gesproken wordt.
I'll be back
pi_70536278
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 20:09 schreef Gavin_de_Becker het volgende:

[..]

Tamiflu is een anti-viraal middel, niet het vaccin waarover gesproken wordt.
Dat weet ik, ik heb de twee dan ook niet in één zin genoemd
  donderdag 2 juli 2009 @ 13:38:47 #79
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_70578509
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:45 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Ik vraag mij 2 dingen af:

• Hoe kan je nou aannemen dat die Mexicogriep een stiekume genocide-poging is? HEt is in onze regionen een verkapte verkoudheid. Meer niet. Had dan het Spaanse Griep virus nog eens opgeduikeld en gemodificeerd. Dit is prutswerk.
  • Waarom 2 vaccinaties per nederlander?
  • Kan best beantwoord worden door Benjamin Fulford

pi_70595024
    Van de mainpage:

De Mexicaanse griep, beter bekend als varkensgriep, is gevaarlijker dan in het algemeen wordt gedacht. Het virus verspreidt zich net als een gewoon griepvirus snel door de lucht, maar dringt dieper de luchtwegen binnen. Daardoor is het risico op een longontsteking veel groter dan bij een wintergriep, waarvan het virus zich meestal nestelt in de bovenste luchtwegen.

Tot die conclusie komen virologen van het Erasmus Medisch Centrum in Rotterdam. Zij vergeleken het 'Mexico-virus' met een gewoon griepvirus. Daarvoor werden in het laboratorium fretten gebruikt omdat de ontwikkeling van griep bij deze dieren overeenkomt met die bij mensen.

"Het publiek denkt dat het allemaal wel meevalt. Maar ons onderzoek laat zien dat de Mexicaanse griep echt gevaarlijker is dan een wintergriep. Mensen doen er straks goed aan gehoor te geven aan de oproep om zich te laten inenten", zei hoogleraar moleculaire virologie en onderzoeksleider Ron Fouchier vandaag in een toelichting.

Een Amerikaanse onderzoekgroep van Centers for Disease Control en Prevention (CDC) in Atlanta is tot dezelfde conclusies gekomen. De resultaten van beide onderzoeken zijn gepubliceerd in het wetenschappelijk tijdschrift Science.

'Mexicaanse griep is echt gevaarlijk'
    pi_70601451
    Gelukkig kunnen we in de moderne tijd geen longonsteking behandelen
    The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
    Mr. Prolapse 2009
    pi_70774077
    hmm het is dus aannemelijk dat rokers en drinkers vatbaarder zijn voor deze ziekte (logisch), gezien die de werking van het ademhalingsstelsel´s slijmmembraambarriëre onderdrukken. Deze filtert micro-organismen uit de inkomende luchtstroom, en is van groot belang voor het immuunmechanisme.

dat inenten weet ik zo nog niet, zo voorkom je de opbouw van natuurlijke weerstand en weerhoudt het menselijk ras bij dit aspect aan deelname van de natuurlijke selectie.
    pi_70782133
    Van de mainpage: wereldwijd is er een grote run op mondkapjes (die uiteraard geen virussen tegenhouden, maar panische mensen worden graag genept! )

Met de komst van de mexicaanse griep draaien fabrieken die mondkapjes produceren overuren. 3M, een internationaal technologiebedrijf dat onder andere mondkapjes produceert, meldt dat de vraag naar mondkapjes enorm is gestegen.

Een woordvoerder van 3M Nederland zegt dat vooral ziekenhuizen en bedrijven grote voorraden bestellen om zich te beschermen tegen de mexicaanse griep. Maar ook particulieren kopen meer mondkapjes. "Onze fabrieken draaien op volle toeren, 24 uur per dag, zeven dagen per week."

Sinds de overheid meldde dat de griep in augustus al op grote schaal kan toeslaan in Nederland is de vraag toegenomen. Op dit moment kan het bedrijf de vraag nog aan, maar op het moment dat de kapjes schaars zullen worden, krijgen de ziekenhuizen voorrang. Dit gebeurt volgens de richtlijnen van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM).
    pi_70782314
    Wat ook onzin is, de apotheken in regio Nijmegen en beginnend Brabant merkt hier niks van. Er is qua Tamiflu ook nagenoeg niks bijzonders uitgeschreven.
    Mr. Prolapse 2009
    pi_70783209
    quote:
    Op woensdag 8 juli 2009 15:50 schreef ToT het volgende:
    Van de mainpage: wereldwijd is er een grote run op mondkapjes (die uiteraard geen virussen tegenhouden, maar panische mensen worden graag genept! )

Met de komst van de mexicaanse griep draaien fabrieken die mondkapjes produceren overuren. 3M, een internationaal technologiebedrijf dat onder andere mondkapjes produceert, meldt dat de vraag naar mondkapjes enorm is gestegen.

Een woordvoerder van 3M Nederland zegt dat vooral ziekenhuizen en bedrijven grote voorraden bestellen om zich te beschermen tegen de mexicaanse griep. Maar ook particulieren kopen meer mondkapjes. "Onze fabrieken draaien op volle toeren, 24 uur per dag, zeven dagen per week."

Sinds de overheid meldde dat de griep in augustus al op grote schaal kan toeslaan in Nederland is de vraag toegenomen. Op dit moment kan het bedrijf de vraag nog aan, maar op het moment dat de kapjes schaars zullen worden, krijgen de ziekenhuizen voorrang. Dit gebeurt volgens de richtlijnen van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM).
    Het komt eraan, het komt eraan.

De familie van mijn vaders kant was hier ook al over aan het discussieren, het vreemde is dat ze raar opkeken toen ik zei dat die vaccins hoogstwaarschijnlijk meer gevaar opleveren dan dat ze tegenhouden.
    As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
    pi_70788159
    Tja ik weet niet of die vaccins inderdaad zo onveilig zijn en of die ene journalist gelijk heeft wat betreft die vaccins, maar ik ga GEEN vaccinatie halen! Dan ga ik nog liever staan kopkluiven op zo'n Mexicaanse-griep-feestje nu het virus nog niet gemuteerd is.
    pi_70809073
    Vooralsnog lijkt het niet verplicht te gaan worden.

Van de meenpeetsj:

Het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) zal pas op het laatste moment een besluit nemen over de vraag welke groepen Nederlanders dit najaar als eerste een vaccin krijgen toegediend tegen de Mexicaanse griep. Een woordvoerder heeft dat vandaag gezegd. Het instituut en de deskundigen waarmee het samenwerkt, willen zoveel mogelijk informatie verzamelen om een zo verstandig mogelijk besluit te nemen.

Grofweg komen drie groepen in aanmerking voor de eerste vaccins: Ouderen en chronisch zieken; de mensen die door bijvoorbeeld hart- en vaat-, long- en suikerziekten minder kans hebben de Mexicaanse griep te overleven. Verder zijn er de kinderen, die tot nu toe extra gevoelig blijken voor het virus, en als derde groep het medisch personeel (dokteren en verpleegkundigen) die ten tijde van een pandemie de ziekenhuizen draaiend moeten houden.

De 34 miljoen vaccins die het kabinet heeft gekocht, komen gefaseerd beschikbaar.

'Wie krijgt als eerste vaccin tegen griep?'
    pi_70809158
    Het is net zo verplicht als al die kindervaccins, die ouders die dat weigeren zijn wmb ook slecht bezig maar goed.
    Ik zeg > ride the wave, en als die vaccins vrijkomen zal ik ze toch halen.
    Mr. Prolapse 2009
    pi_70821632
    Ikke niet. Ik heb een redelijke gezondheid, dus een griepje overleef ik wel.
    pi_70826119
    Ken je de serie the 4400?

Zo is het hier ook.

2012 nadert wat betekent dat de heilige Geest opnieuw uitgestort wordt omdat er dan een moment van tijdsloosheid is. De liefdevolle mensen zullen vanaf dat moment paranormale krachten krijgen: Ze kunnen telekinese, leviteren, letterlijk dingen met hun gedachten laten verschijnen.

Ooit opgevallen dat bijvoorbeeld een banaan voor de mens gemaakt lijkt te zijn, en een appel opvallend lekker in een mensenhand ligt? Dat komt omdat de eerste appel en de eerste banaan letterlijk met gedachtenkracht is gemaakt.

Want de fysieke wereld die je ziet is niet meer dan een illusie, een golf van trillingen die gecreeerd worden door de collectieve geest en de Geest van de Vader.

Nu dan, dit mag nooit of te nimmer gebeuren, want hoe gevaarlijk zou het zijn als er massaal mensen rondliepen met paranormale krachten? Die de Elite zelf nooit zal krijgen omdat ze liefdeloos zijn? Dan zouden ze al hun macht kwijt zijn.

Daarom is er een virus gecreeerd die een pandemie veroorzaakt. En in de verplichte vaccinaties die gaan komen, zitten extra stoffen die een neurologisch effect hebben:

Inhoud Griepprik:

* Ethyleen glycol = antivries
    * Phenol = een desinfecteringsmiddel
    * Formaldehyde = kankerverwekkende stof
    * Aluminium = deeltjes die je hersencellen aantasten
    * Thimerosal (kwik) = desinfecteringsmiddel tast immuunsysteem aan en veroorzaakt hersenbeschadiging
    * Neomycin & Streptomycin = anti-biotisch en geeft allergische reacties

Wat er gebeurt is dat je derde oog, ja die bestaat echt, dat is de pijnappelklier in je hersenen aangetast wordt. De metalen en chemicalien hopen zich namelijk in dat hersendeel op, waardoor kristallisering van de pijnappelklier belemmerd wordt. Overigens doet UMTS-straling en Digitenne straling dat ook (werkt als een magnetron).

De Geest treedt binnen via de kruin in je derde oog, echter als deze niet gekristalliseerd is (dit kristalliseren gebeurt bij liefdevolle gevoelens) kan deze niet het effect bereiken als bij de vorige uitstorting gebeurde.

Samengevat: Ze injecteren stoffen in ons die ons liefdeloos maken en de liefdevolle mensen belemmeren in 2012 paranormale gaven te krijgen.
    1.618033988749894848204586834365638117720309179805762862135448622705260462818902449707
    20720418939113748475408807538689175212663386222353693179318006076672635443338908659593
    95829056383226613199282902678806752087668925017116962070322210432162695486262
    pi_70826338
    Cool, een combi van TRU en BNW!
    Maarre....ik vrees dat je niet echt positieve reacties zult krijgen op deze post. Het is allemaal een beetje te veel spirituele info in 1 keer en ik denk dat hier op z'n minst lacherig op gereageerd gaat worden.

Ook ikzelf kan het niet allemaal echt serieus nemen, hoewel ik wel kan begrijpen waar je gedachtegang vandaan komt.

Overigens zit er als het goed is geen kwikverbindingen meer in vaccinaties en de hoeveelheid antivries die je binnenkrijgt is echt verwaarloosbaar. Zeker als je ff een goeie borrel vooraf neemt komt het effect ervan 100% te vervallen.

En fenol heb ik een paar keer binnen gekregen met medische behandelingen. Ben ik ook niet kapot aan gegaan.
    pi_70826548
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 23:11 schreef Gulo het volgende:
    Ik denk dat wanneer mensen in grote mate weigeren preventief gevaccineerd te worden dat ze weinig keuze hebben dan zich daar bij neer te leggen. Wanneer er slechts weinig 'weigeraars' zijn, wordt dit natuurlijk een heel ander verhaal.

Er zal dus wel dusdanig gemanipuleerd worden via de media, dat veruit de meeste sheeples denken dat ze zullen sterven als ze die prik niet halen, en zich dus hoe dan ook laten enten.

Al heb je wellicht nog redelijke concentraties gristenen die zich uit religieuze overtuigingen niet zonder meer zullen laten vaccineren.
    Dan sterf ik maar. Ik laat geen rommel in m'n lichaam spuiten voor zoiets onbenulligs.
    pi_70837553
    De pijnappelklier heeft invloed op de hormonen die je secundaire geslachtskenmerken laten groeien en je primaire geslachtskenmerken verder laten ontwikkelen. Dus, mijns insziens een beetje vergezocht. En een injectie met die middelen zou sowieso betekenen dat éénieder die hem krijgt zal sterven.

Neomycin zit in oordruppels en kan gebruikt worden bij darminfecties (handig zo'n vriendin )
    Streptomycin wordt gebruikt tegen tuberculose.

En komop, antivries? Dan kunnen ze beter de hele bevolking meteen tegen de muur zetten
    Mr. Prolapse 2009
    pi_70838834
    Ik kan me wel voorstellen dat er antivries in zit, aangezien de vaccins volgens mij in de vriezer bewaard worden om ze goed te houden, maar het moet natuurlijk ook niet kapot vriezen.

Een paar milliliter antivries ga je echt niet kapot aan.
    Sommige wijnboeren in Frankrijk voegen antivries toe aan hun wijn als ze een slechte oogst aan druiven hebben gehad waardoor de wijn wrang van smaak is. Suiker toevoegen aan wijn mag niet en daar wordt op getest. Antivries is zoet van smaak en daar werd niet op getest, dus door dat toe te voegen kreeg men een beter smakende wijn.
    Antivries is echter giftig en er zijn dan ook, met name in bejaardenhuizen, mensen overleden door deze wijn te drinken. (Echter: als je veel van deze wijn dronk had je juist grotere overlevingskansen omdat de alcohol in de wijn het effect van de antivries teniet deed.)
    De antivries in de wijn was alleen fataal voor de zeer zwakke bejaarden, en dan praat je over grotere hoeveelheden dan dat kleine beetje wat er in vaccins zou kunnen zitten.
    pi_70839034
    De vaccins worden in een koeling van 4 graden bewaard.
    Maar wat daaronder staat is inderdaad helaas waar.
    Mr. Prolapse 2009
    pi_70839617
    Okay dan!

Overigens @ aluminium: dan moet je ook geen deodorant meer gebruiken, of koken in ouderwetse steelpannetjes e.d.
    pi_70839758
    Een beetje aluminium kan ook geen kwaad
    Ik snap de aversie tegen dit soort vaccins opzich wel, echter, het is niet zoals bij baarmoederhalskanker-vaccinaties dat je een "verzwakt virus" krijgt, dat gaat in dat geval niet direct op. Daar snap ik de scepsis.

Maar bij deze vaccinatie ligt dat anders, want hier krijg je een verzwakt virus binnen (om het zo maar ff simpel te houden) waardoor je lichaam dit zal herkennen en de correcte antistoffen kan aanmaken.

Was het maar een bacterie, die griep dan volstaan anti-biotica.
    Mr. Prolapse 2009
    pi_70840045
    quote:
    Op donderdag 9 juli 2009 20:36 schreef FatalException het volgende:
    Ken je de serie the 4400?

Zo is het hier ook.

2012 nadert wat betekent dat de heilige Geest opnieuw uitgestort wordt omdat er dan een moment van tijdsloosheid is. De liefdevolle mensen zullen vanaf dat moment paranormale krachten krijgen: Ze kunnen telekinese, leviteren, letterlijk dingen met hun gedachten laten verschijnen.

Ooit opgevallen dat bijvoorbeeld een banaan voor de mens gemaakt lijkt te zijn, en een appel opvallend lekker in een mensenhand ligt? Dat komt omdat de eerste appel en de eerste banaan letterlijk met gedachtenkracht is gemaakt.

Want de fysieke wereld die je ziet is niet meer dan een illusie, een golf van trillingen die gecreeerd worden door de collectieve geest en de Geest van de Vader.

Nu dan, dit mag nooit of te nimmer gebeuren, want hoe gevaarlijk zou het zijn als er massaal mensen rondliepen met paranormale krachten? Die de Elite zelf nooit zal krijgen omdat ze liefdeloos zijn? Dan zouden ze al hun macht kwijt zijn.

Daarom is er een virus gecreeerd die een pandemie veroorzaakt. En in de verplichte vaccinaties die gaan komen, zitten extra stoffen die een neurologisch effect hebben:

Inhoud Griepprik:

* Ethyleen glycol = antivries
    * Phenol = een desinfecteringsmiddel
    * Formaldehyde = kankerverwekkende stof
    * Aluminium = deeltjes die je hersencellen aantasten
    * Thimerosal (kwik) = desinfecteringsmiddel tast immuunsysteem aan en veroorzaakt hersenbeschadiging
    * Neomycin & Streptomycin = anti-biotisch en geeft allergische reacties

Wat er gebeurt is dat je derde oog, ja die bestaat echt, dat is de pijnappelklier in je hersenen aangetast wordt. De metalen en chemicalien hopen zich namelijk in dat hersendeel op, waardoor kristallisering van de pijnappelklier belemmerd wordt. Overigens doet UMTS-straling en Digitenne straling dat ook (werkt als een magnetron).

De Geest treedt binnen via de kruin in je derde oog, echter als deze niet gekristalliseerd is (dit kristalliseren gebeurt bij liefdevolle gevoelens) kan deze niet het effect bereiken als bij de vorige uitstorting gebeurde.

Samengevat: Ze injecteren stoffen in ons die ons liefdeloos maken en de liefdevolle mensen belemmeren in 2012 paranormale gaven te krijgen.
    Ken je de werkelijkheid? Thimerosal is een kwik verbinding, dat is een subtiel maar o zo belangrijk verschil qua werking en giftigheid, nog even afgezien van het feit dat het enige vaccin in Nederland waar dat in zit of heeft gezeten, de tetanusprik is voor volwassenen. Die spookverhalen komen uit Amerika, waar het als ingrediënt in meerdere vaccins is gebruikt, maar ook daar loopt dat terug ten faveure van betere conserveringsmiddelen. Lees anders dit artikel maar eens over de fouten in die onderzoeken, en de effecten van de verschillende soorten kwikverbindingen etc.

En hetzelfde gaat op voor al die andere verbindingen/stoffen, veel van de giftigheid van die stoffen hangt af van de mate van toediening, de gesteldheid van de persoon, etc etc. Water is ook giftig, je kan je er aan dood drinken, het kost wat meer moeite dan met Formaldehyde, maar het eindresultaat is hetzelfde.
    Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
      dinsdag 14 juli 2009 @ 10:18:42 #99
    64743 huupia
    debunk the debunkers !
    pi_70958888
    ik las op wanttoknow.nl een artikel over deze vaccinatie en dat in 3 stappen het afweergestel van de mens wordt gesloopt . zou al in 1972 zijn bedacht.

bizar

endgame?

http://www.wanttoknow.nl/(...)-vaccinatie-killers/
    pi_70959252
    Wat een ontzettend dom artikel. Geen wetenschappelijke beschrijving, helemaal niks. En een 3e vaccin dat een cytokine-storm gaat veroorzaken
    Dus als mensen na dat 2e vaccin al doodziek zijn (iedere cel in het lichaam krijgt een infectie volgens dat kulartikel ) kunnen ze toch nog een 3e krijgen en dan gaan ze pas dood Jaja....jammer dit.
    Mr. Prolapse 2009
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')