abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 juli 2009 @ 10:34:54 #201
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_71111961
quote:
Op zondag 19 juli 2009 10:26 schreef Iblis het volgende:

[..]

Als dat zo zou zijn, dan eh, zou je toch verwachten dat mensen juist massaal dood zouden gaan aan pokken en polio? Hoe zwakker je afweersysteem, hoe sneller je sterft. Dus, aannemende dat jouw conclusie juist is zouden we volgens mij moeten zien:

a) Een toename aan verspreiding van ziekten doordat mensen een zwakker immuunsysteem hebben
b) Een toename aan sterfgevallen door relatief onschuldige ziekten (weer door dat zwakkere immuunsysteem)
c) Vanwege b) een afgenomen levensverwachting in landen waar veel gevaccineerd wordt
d) Minder ziekten in gebieden waar niet gevaccineerd wordt, b.v. de Bible-belt.

Moet ik je nu echt nog gaan uitleggen dat a, b, c en d niet waar zijn? Ziekten zoals rode hond komen amper nog voor, pokken is uitgeroeid, wereldwijd, polio is in Europa uitgeroeid. Hoe kan dat nu als je immuunsysteem zwakker is?

Zie jij dat mensen tegenwoordig massaal ziek de griep hebben? Massaal verkouden zijn? Ziekenhuizen die vol liggen met mensen die verkouden zijn (toch minstens 96% is gevaccineerd in Nederland). Dat zou wat moeten geven bij een seizoensgriep.

De levensverwachting is de laatste decennia alleen maar vooruit gegaan. Dat kan alleen als men later sterft en minder op jonge leeftijd. In tegenspraak met wat jij beweert.

Polio en de bof breken b.v. juist uit op de Biblebelt omdat daar geen immuniteit heerst omdat er minder ingeënt is. Je zou juist verwachten dat het dus overal gebeurde behalve daar.

Kortom, ik snap gewoon niet hoe je dit kunt blijven beweren.
Gros van de mensen is vaste klant van allerlei pillen.
veel heel veel mensen hebben kanker er wordt dus 3 dubbel verdient aan mensen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 19 juli 2009 @ 10:41:40 #202
52357 Lambiekje
pi_71112055
Vaccines Did Not Save Us – 2 Centuries of Official Statistics
quote:
This is the data the drug industry do not want you to see. Here 2 centuries of UK, USA and Australian official death statistics show conclusively and scientifically modern medicine is not responsible for and played little part in substantially improved life expectancy and survival from disease in western economies.
Zo dan!!

En daarnaast de prutswetenschap weigert Cycles te erkennen.

[ Bericht 31% gewijzigd door Lambiekje op 19-07-2009 10:47:24 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 19 juli 2009 @ 10:53:33 #203
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71112222
quote:
Op zondag 19 juli 2009 10:34 schreef Lambiekje het volgende:
Gros van de mensen is vaste klant van allerlei pillen.
veel heel veel mensen hebben kanker er wordt dus 3 dubbel verdient aan mensen.
Maar dan zou medicatie op zich dus wel heel effectief zijn? Want hoe kom je anders aan die levensverwachting?

Verder zou je dus moeten zien dat mensen die zich niet laten vaccineren duidelijk minder vaak kanker krijgen dan mensen die dat wel doen. Ik kan dat bevestigen noch ontkrachten, maar heb jij daar misschien een bron voor?

Als laatste echter is op te merken dat in Nigeria, waar men, nadat men stopte met vaccineren, een terugkeer zag van polio. Dan zou dat vaccin toch wel iets moeten doen, of is dat puur toeval?

Om nog even samen te vatten: Vaccinatie verzwakt dus opzettelijk het afweersysteem van mensen zodat men afhankelijker wordt van pillen?
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  zondag 19 juli 2009 @ 11:01:20 #204
52357 Lambiekje
pi_71112365
quote:
Op zondag 19 juli 2009 10:53 schreef Iblis het volgende:

[..]

Maar dan zou medicatie op zich dus wel heel effectief zijn? Want hoe kom je anders aan die levensverwachting?

Verder zou je dus moeten zien dat mensen die zich niet laten vaccineren duidelijk minder vaak kanker krijgen dan mensen die dat wel doen. Ik kan dat bevestigen noch ontkrachten, maar heb jij daar misschien een bron voor?

Als laatste echter is op te merken dat in Nigeria, waar men, nadat men stopte met vaccineren, een terugkeer zag van polio. Dan zou dat vaccin toch wel iets moeten doen, of is dat puur toeval?
Je weet best dat wij met onze miljarden hulp aan Afrika het NIET mogelijk is om fatsoenlijk drinkwaterysteem op zetten. Het is een letterlijk schandalig te noemen. Wij willen helemaal niet dat Afrika beter, slimmer en productiever wordt. Het is en blijft een afgeschreven continent, puur en alleen voor de grondstoffen.
En niet te vergeten negerpesten.
quote:
Om nog even samen te vatten: Vaccinatie verzwakt dus opzettelijk het afweersysteem van mensen zodat men afhankelijker wordt van pillen?
Niet per sé verzwakt. Het ondermijnt, en blokeert de leercurve. Vaccins manipuleert op DNA niveau.
Net als met regulier onderwijs wordt ons denksysteem voor de gek gehouden, geblokkeerd gestagneerd en vervuild. Kritiekloze fabriekzombies dient afgeleverd worden met het IQ van een gebruikte rol toiletpapier.
  zondag 19 juli 2009 @ 11:05:18 #205
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71112459
quote:
Het is nogal een lang stuk, dus ik heb het nog niet helemaal doorgenomen, maar me valt al wel vast op dat het stuk zich op medische tijdschriften en overheden beroept. Ik dacht dat dat geen betrouwbare bronnen waren? Of nu opeens wel weer als het zo uitkomt?
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  zondag 19 juli 2009 @ 11:06:46 #206
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71112492
quote:
Op zondag 19 juli 2009 11:01 schreef Lambiekje het volgende:
Je weet best dat wij met onze miljarden hulp aan Afrika het NIET mogelijk is om fatsoenlijk drinkwaterysteem op zetten. Het is een letterlijk schandalig te noemen. Wij willen helemaal niet dat Afrika beter, slimmer en productiever wordt. Het is en blijft een afgeschreven continent, puur en alleen voor de grondstoffen.
En niet te vergeten negerpesten.
En hoe houdt dat verband met de werkzaamheid van vaccins?
quote:
Niet per sé verzwakt. Het ondermijnt, en blokeert de leercurve. Vaccins manipuleert op DNA niveau.
Net als met regulier onderwijs wordt ons denksysteem voor de gek gehouden, geblokkeerd gestagneerd en vervuild. Kritiekloze fabriekzombies dient afgeleverd worden met het IQ van een gebruikte rol toiletpapier.
Een vaccin manipuleert op DNA-niveau? Kun je dat eens uitleggen?
  zondag 19 juli 2009 @ 11:10:11 #207
52357 Lambiekje
pi_71112575
quote:
Op zondag 19 juli 2009 11:05 schreef Iblis het volgende:

[..]

Het is nogal een lang stuk, dus ik heb het nog niet helemaal doorgenomen, maar me valt al wel vast op dat het stuk zich op medische tijdschriften en overheden beroept. Ik dacht dat dat geen betrouwbare bronnen waren? Of nu opeens wel weer als het zo uitkomt?
Het is om jullie te over tuigen dat er iets fundamenteels niet aan de haak is met vaccineren. Remember ik hoef me zelf niet meer te overtuigen.
  zondag 19 juli 2009 @ 11:14:14 #208
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71112659
quote:
Op zondag 19 juli 2009 10:41 schreef Lambiekje het volgende:
Eerst dit maar doorgelezen, waarom zou het iets met vaccins te maken hebben? Het hele woord vaccin komt er niet in voor… pokken of polio ook niet. Wat wil je met die bron?
pi_71112861
Hallo mensen,

Al mag deze info dan volgens sommigen van een 'baggersite' komen of klakkeloos overgenomen zijn van iets of iemand...Voorlopig staat het ONOMSTOTELIJK en WETENSCHAPPELIJK BEWEZEN VAST dat dít goedje ín het vaccin zit ! En het is niet de eerste de beste die dit beweert en bewijst.

http://www.wanttoknow.nl/(...)s-ingespoten-krijgt/

Tis maar dat je weet waar je mee ingespoten word

En om de vraag van de TS te beantwoorden: Als een bepaalde fase (6? ligt aan aantal doden) gehaald wordt kunnen ze een noodwet/verordening in laten gaan die iedereen verplicht tot inenten. Deze 'wet' is door 196 landen bekrachtigd. Ben de link die deze info had kwijt maar als je effe googled krijg je genoeg hierover. (o.a Argusoog.punt.nl: Swineflu- the fools)

De open dialoog met overheid/wetenschappers/medici enz is er nog steeds niet en antwoorden blijven uit. Niemand geeft openheid van zaken.

Thunderhart
pi_71112867
Biekje, die grove doodsverwensing van de vorige pagina kan natuurlijk absoluut niet! Je zou beter moeten weten!
  zondag 19 juli 2009 @ 11:54:58 #211
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71113540
quote:
Op zondag 19 juli 2009 10:41 schreef Lambiekje het volgende:
Vaccines Did Not Save Us – 2 Centuries of Official Statistics
[..]

Zo dan!!

Twee dingen. Ten eerste: deze twee documenten spreken elkaar tegen, mochten ze beide waar zijn. De wordpresspagina zoekt namelijk continu trendlijnen in data om deze te extrapoleren (linear of logaritmisch), je tweede document zegt juist dat er overal cycli zijn. Die trendlijnen bestaan dus niet als die cycli bestaan, en als die trendlijnen juist zijn, dan is dat cyclusverhaal onzin.

Ik vind dit weer heel typisch een voorbeeld waar je maar aan denkt te grijpen wat je verhaal ondersteunt, maar wat, als je het beide serieus neemt, een flagrante tegenspraak in zit.

Terug echter naar die vaccinaties, ze tonen deze grafiek (die heel groot is):

In de jaren 60 is vaccinatie tegen mazelen ingevoerd. Je ziet dus dat de cases, die eerst 200/100 duizend inwoners waren, en een casesverloop dat vrij stabiel was, na vaccinatie afneemt met meer dan het 10 voudige! De doden door mazelen namen inderdaad al af door verbeterde zorg, en je ziet, zeg, zo'n elke 10 jaar een halvering. Dan wordt het vaccin ingevoerd, en je ziet opeens, in twee jaar, een afname van 0,2 naar 0,02 doden per 100k inwoners.

Wat is er dan bedrog aan zo'n vaccin? ‘Als we 40 jaar hadden gewacht en onderwijl kinderen hadden laten sterven aan mazelen dan waren we in 2010 op hetzelfde niveau geweest als in 1965 met vaccinatie’. Dat haal je de koekoek, zo'n redenering!

Overigens zijn de vergelijkingen van de blog met tyfus en roodvonk wat misleidend, aangezien die niet door virussen worden veroorzaakt.
pi_71113677
quote:
Op zondag 19 juli 2009 11:23 schreef thunderhart het volgende:
Hallo mensen,

Al mag deze info dan volgens sommigen van een 'baggersite' komen of klakkeloos overgenomen zijn van iets of iemand...Voorlopig staat het ONOMSTOTELIJK en WETENSCHAPPELIJK BEWEZEN VAST dat dít goedje ín het vaccin zit ! En het is niet de eerste de beste die dit beweert en bewijst.

http://www.wanttoknow.nl/(...)s-ingespoten-krijgt/

Tis maar dat je weet waar je mee ingespoten word

En om de vraag van de TS te beantwoorden: Als een bepaalde fase (6? ligt aan aantal doden) gehaald wordt kunnen ze een noodwet/verordening in laten gaan die iedereen verplicht tot inenten. Deze 'wet' is door 196 landen bekrachtigd. Ben de link die deze info had kwijt maar als je effe googled krijg je genoeg hierover. (o.a Argusoog.punt.nl: Swineflu- the fools)

De open dialoog met overheid/wetenschappers/medici enz is er nog steeds niet en antwoorden blijven uit. Niemand geeft openheid van zaken.

Thunderhart
Die dokter die nu beweert dat er haaienleverolie in zit, daar is verder niks van te vinden. Wat zijn zijn bronnen dan? Die kan ik dan weer nergens vinden. Wel klakkeloos dat soort onbevestigde bronnen geloven en echte wetenschappelijk onderbouwde argumenten (en je bent vrij druk bezig met zo'n post, geloof me) wordt dan respectloos genegeerd.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  zondag 19 juli 2009 @ 12:03:55 #213
74330 MrLazy
Lazyness
pi_71113745
Pssst.....ebola is ook gemaakt in een labo. Raar dat enkel Westerse infectieziekten de kop ingedrukt kunnen worden maar Afrikaanse.... speciaal gevallekes. Afreizen naar Afrika, geen probleem, inentingen genoeg.
Weer een aanvaarde contradictie.
-Geen referrer links, ook niet in je sig-
pi_71113808
quote:
Op zondag 19 juli 2009 12:03 schreef MrLazy het volgende:
Pssst.....ebola is ook gemaakt in een labo. Raar dat enkel Westerse infectieziekten de kop ingedrukt kunnen worden maar Afrikaanse.... speciaal gevallekes. Afreizen naar Afrika, geen probleem, inentingen genoeg.
Weer een aanvaarde contradictie.
Ehm nee, als ik het goed weet te herinneren is Ebola een virus dat bij apen EN mensen voorkomt, en er zijn 3,4 of 5 verschillende variaties van bekend tot nu toe.

Dat soort inentingen zijn tegen Hepatitis, en pillen voor de malaria.
Maar goed, dit soort dingen worden daan weer geroepen zonder enig bewijs.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71115922
quote:
Op zondag 19 juli 2009 12:06 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Ehm nee, als ik het goed weet te herinneren is Ebola een virus dat bij apen EN mensen voorkomt, en er zijn 3,4 of 5 verschillende variaties van bekend tot nu toe.

Dat soort inentingen zijn tegen Hepatitis, en pillen voor de malaria.
Maar goed, dit soort dingen worden daan weer geroepen zonder enig bewijs.
Hoe lang bestaat Ebola ? Waar en wanneer is het dan voor het eerst ontdekt ? Is het erfelijk ?

Sinds wanneer zijn de massa vaccinaties in Afrika begonnen ?

Rare toestanden met die paniek maatregelen van Minister Klink.

Wedden dat de een PC-keyboard veel bacterieen en vriussen bevat en nog veel gevaarlijker is dan het Mexicaanse pok virus.

Ebola, virussen, vaccinaties, Mexicaanse toestanden etc. 1 ding is zeker: het is big business voor de medische industrie en een mooi argument om de bevolking bang te maken en bang te houden.
  zondag 19 juli 2009 @ 13:30:26 #216
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71116123
quote:
Op zondag 19 juli 2009 13:23 schreef Bankfurt het volgende:
Hoe lang bestaat Ebola ? Waar en wanneer is het dan voor het eerst ontdekt ? Is het erfelijk ?
Ebola erfelijk? Waar slaat dat op?
quote:
Volgens mij is het ebolavaccin nog in ontwikkeling.
quote:

Wedden dat de een PC-keyboard veel bacterieen en vriussen bevat en nog veel gevaarlijker is dan het Mexicaanse pok virus.
Er zijn virussen die keyboards als vector gebruiken? Interessant.
quote:
Ebola, virussen, vaccinaties, Mexicaanse toestanden etc. 1 ding is zeker: het is big business voor de medische industrie en een mooi argument om de bevolking bang te maken en bang te houden.
De Spaanse griep is niet echt een fabeltje hoor.
  Moderator zondag 19 juli 2009 @ 13:41:33 #217
249559 crew  Lavenderr
pi_71116496
quote:

[..]

Zo gek he, maar ik denk dus altijd dat de publicaties over de vaccinaties er zijn om ons als bevolking op de hoogte te houden en ons uiteindelijk te beschérmen tegen allerlei ziektes.
Ik zou veel banger zijn als er niets geschreven werd. Of nog erger, als er helemaal geen vaccin voor handen zou zijn.. Gaan we weer terug naar de tijden dat pokken en de pest gewoon NIET bestreden konden worden.
pi_71116757
quote:

[..]

Voor het eerste wetenschappelijk geregistreerd in '76, bestaat waarschijnlijk al veel langer. Het is een virus en is dus niet erfelijk. Wel komt het voor dat sommige er minder gevoelig voor zijn. Het is waarschijnlijk een zooönose met de fruitvleermuis als reservoir http://www.journals.uchicago.edu/doi/abs/10.1086/520541
quote:
Tegen ebola? Niet, er is geen vaccin beschikbaar.
quote:

De meeste bacteriën die op jouw eigen tobo leven zijn gewoon comensalen die je ook op je huid hebt groeien. Het wordt pas vervelend als bijvoorbeeld een collega jouw tobo gebruikt nadat hij zijn handen niet heeft gewassen na een toilletbezoek. Dan loop je kans om een diarree aanval op te lopen.
quote:
Iets waar farmaceuten geen last van hebben is daling van de vraag, net als voedingsmiddellen fabrikanten. De natuur zorgt er voorlopig nog wel voor dat we onze handen vol hebben. Daat hoeven echt geen virussen voor gemaakt te worden. Maar met deze insteek ben je zeker ook tegen unilever. Die maken ook winst op een basisbehoefte van mensen. En als je niet eet ga je ook dood.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_71117232
quote:
Op zondag 19 juli 2009 13:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zo gek he, maar ik denk dus altijd dat de publicaties over de vaccinaties er zijn om ons als bevolking op de hoogte te houden en ons uiteindelijk te beschérmen tegen allerlei ziektes.
Publicaties, geen bezwaar, maar ....

1) Ik bepaal zelf wat ik lees
2) Ik bepaal zelf of ik ergens mee eens ben of niet
3) Ik bepaal zelf of ik wel of niet beschermd wil worden, en door wie.
4) Ik zou graag eens meer publicaties zien van de overheid om ons te beschermen tegen GSM straling, onnatuurlijke voedingsmiddelen, vergiften, luchtvervuiling en vooral tegen idiote politici.
quote:
Ik zou veel banger zijn als er niets geschreven werd. Of nog erger, als er helemaal geen vaccin voor handen zou zijn.. Gaan we weer terug naar de tijden dat pokken en de pest gewoon NIET bestreden konden worden.
Ja hoor, geen bezwaar, laat jij je maar bang maken, bange schijterd voor de eerste beste Mexicaanse flapdrol-virus..
pi_71117477
GSM/UMTS straling heeft tot nu toe een mortaliteit van 0%, ook zendmasten die uitstonden zouden klachten opleveren. Wordt trouwens genoeg over gepubliceerd:
1http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed?term=%22Cellular+Phone%22[Mesh]+AND+%22Radiation%2Fadverse+effects%22[Mesh]
link in code tag want fok kan er niet mee omgaan

De varkensgriep heeft een mortaliteit van 429(doden)/94512(infected)=0,0045*100=0.45% wat best hoog is.
http://www.who.int/csr/don/2009_07_06/en/index.html
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')