Geen idee. Misschien ligt dat aan jou.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:03 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Waarom lig ik dan nog steeds dubbel
Ah, dan is het inderdaad lastig... Sterkte.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:03 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ha ha , zou het wel willen doen, krijg ik geheid gezeik mee, gelukkig nog maar een nachtje zit me storingsdienst er op, kan ik weer helemaal doen waar ik zin in heb
quote:
Maar je vindt je werk wel leuk?quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
arme lot, van service technicus een week, van 17tot8uur stand by staan
Goede avond Jannukquote:
quote:
jaaa lekkere cornettoquote:
Ik denk het. Soms is simpel zijn zoquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:05 schreef vencodark het volgende:
Geen idee. Misschien ligt dat aan jou.
Jahoor, goed excuusquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Avond
Pijn is niet meer leuk, kan niet eens mn huis opruimen
quote:
Nope!quote:
Sterktequote:Op donderdag 18 juni 2009 20:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Avond
wrm bel je dan de dokter niet even??quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Avond
Te hard geneukt?quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Avond
Dat ookquote:
Ik woon niet in Zeeland maar in Dordrechtquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:06 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Hey Tijn, ben volgende week in Middelburg. Waar hang jij ook alweer uit in Zeeland?
quote:
quote:
Buiten mezelf? NIKS!!quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:06 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Jannuk, nog dingen gesloopt de laatste tijd
quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
lekkkkker, ga ook maar even in de vriezer kijken
Heb ik jou even verkeerd geplaatst. Wie zat er dan in Zeelandquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik woon niet in Zeeland maar in Dordrecht![]()
[..]
Gelukkig maar, alles veder goed met je en hondquote:
Waar anders dan? In de ovenquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:09 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]heb jij daar ijs in liggen dan???
quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:10 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Heb ik jou even verkeerd geplaatst. Wie zat er dan in Zeeland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |