Beetje vermoeid, heb net genoeg puf om te fokkenquote:
Hey Civ.quote:
Hoe komt dat?quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Beetje vermoeid, heb net genoeg puf om te fokken
Dat is waar.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar dat is niet leeftijdgebonden hoor
Te veel gewerkt, weinig geslapen daar een combi vanquote:
Neuken?quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:55 schreef Lotusss het volgende:
Meld me weer ff... ik vind het weer héérlijk om alleen te zijn na de emotie-achtbaan van de afgelopen maanden![]()
Durf ook echt eerlijk te zeggen dat het hele verliefdheidsgebeuren de komende maanden/jaren écht niet meer van me hoeft. Sinds afgelopen zondag ben ik ineens ook veel productiever qua studie enzo...
Heerlijk zo, zonder 'n vent in mijn kop!
quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:55 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Te veel gewerkt, weinig geslapen daar een combi van
Maf he?quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:55 schreef Lotusss het volgende:
Meld me weer ff... ik vind het weer héérlijk om alleen te zijn na de emotie-achtbaan van de afgelopen maanden![]()
Durf ook echt eerlijk te zeggen dat het hele verliefdheidsgebeuren de komende maanden/jaren écht niet meer van me hoeft. Sinds afgelopen zondag ben ik ineens ook veel productiever qua studie enzo...
Heerlijk zo, zonder 'n vent in mijn kop!
quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]Vanavond lekker rustig op de bank en vroeg naar bed?
Die gaat dus uit?quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:59 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
was wel de bedoeling, zolang die k*t telefoon niet afgaat
ha ha , zou het wel willen doen, krijg ik geheid gezeik mee, gelukkig nog maar een nachtje zit me storingsdienst er op, kan ik weer helemaal doen waar ik zin in hebquote:
Omdat ik er lekker mee doorgaquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:03 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Waarom lig ik dan nog steeds dubbel
Storingsdienst?quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:59 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
was wel de bedoeling, zolang die k*t telefoon niet afgaat
Toetje?quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:03 schreef Carooltje79 het volgende:
sow afwasje ook weer gedaan![]()
nu lekker toetje eten
Ja jij hebt een lekker toetjequote:Op donderdag 18 juni 2009 20:03 schreef Carooltje79 het volgende:
sow afwasje ook weer gedaan![]()
nu lekker toetje eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |