Mensen die "zecht" schrijven op MSN.quote:Bobo zegt (18:57):
ja
kbelde budi op
zecht tie van ja, gast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie man!quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:04 schreef Netsplitter het volgende:
Zegt meer over jou dan over die knakker.
Jij hebt 'm als contact staan.
Ik vraag me af wat ons dit gaat opleverenquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:03 schreef 4Twenty het volgende:
Dat zijn net zulke mensen als die SuperWormJim hier, totaal geen hersens.
Of we maken van Fok! één groot topic, dan kan er helemaal niks dubbel gepost worden.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:04 schreef Cmonv het volgende:
Zech, kan er geen centraal taalfouten topic komen?
Snappy reply.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:04 schreef 4Twenty het volgende:
[..]
Goeie man!
Beter dan jouw contactpersonenlijst:
[ afbeelding ]
Egt ehquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:03 schreef Sanderrrr het volgende:
Het staat er zelfs boven, hoe het moet..
Ja zeg, ik ga toch niet mijn contactenlijst bewerken in paint speciaal voor dit topic?quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Snappy reply.
Jammer alleen dat je er een gejat plaatje voor nodig hebt om dit "punt" te kunnen maken.
Ja want jij komt wel met keiharde argumenten...quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:04 schreef Netsplitter het volgende:
Zegt meer over jou dan over die knakker.
Jij hebt 'm als contact staan.
wtf is jouw probleem?quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:03 schreef 4Twenty het volgende:
Dat zijn net zulke mensen als ts hier, totaal geen hersens.
Jij bent mijn probleem.quote:
Gast, dit is KLB.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:08 schreef A-Dswag het volgende:
[..]
Ja want jij komt wel met keiharde argumenten...
Wat valt er uit te leggen?quote:
Ergens obstipatie ofzoquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:14 schreef A-Dswag het volgende:
Jij begint over een ''punt maken'' terwijl je zelf maar wat roept.
Snap je het nou alweer niet?quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ah zo ... opgelost.
[ afbeelding ]
Nee kan niet. Ga nou maar weer fijn met duplo spelen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:17 schreef Appletree het volgende:
Kan er geen algemeen "Ik heb zin om te zeiken op taalfouten" topic gemaakt worden?
Vrouwen spelen niet met Duplo.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:18 schreef 4Twenty het volgende:
[..]
Nee kan niet. Ga nou maar weer fijn met duplo spelen.
Daar hebben wequote:Op donderdag 18 juni 2009 19:17 schreef Appletree het volgende:
Kan er geen algemeen "Ik heb zin om te zeiken op taalfouten" topic gemaakt worden?
Ik ben niet bekend met deze user. Mijn klacht staat nog steeds.quote:
Die gast verbetert iedereen in ieder topic en heeft er zelfs een tagje mee verdiend. Een e-penis van 40 centimeter als hij weer eens "jouwquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:28 schreef Appletree het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met deze user. Mijn klacht staat nog steeds.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |