Dat dus. Maar die meisjes maken wel van alles hard.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:29 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik heb weinig informatie meer nodig dan "Danny die automatisch zwicht voor justitie" die dit m.i. nooit hard hadden kunnen maken.
Misschien is het inderdaad ophef om niks.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:32 schreef wise het volgende:
[..]
Alleen die OP snap ik niet. Ophef om niks. En daarbij is dat het punt waar het betreffende topic over gaat dus
Wat wilde justitie dan hard maken?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:29 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik heb weinig informatie meer nodig dan "Danny die automatisch zwicht voor justitie" die dit m.i. nooit hard hadden kunnen maken.
Aan haar kut is niet te zien dat ze minderjarig is.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:39 schreef NJ het volgende:
[..]
Misschien is het inderdaad ophef om niks.
Maar wij weten niet wat er in dat verzoek van justitie stond, of wat het verzoek van justitie úberhaupt was. Wat het de hele OP? Waren het de reacties? Was het een deel van de OP? Er staat namelijk een minderjarig meisje in vol ornaat in.
Ik reageerde hier op het ongefundeerde geschreeuw en het gooien met kotssmilies door mensen die niet weten wat er aan de hand is.
Justitie wilde blijkbaar het topic weg hebben, maar ik geloof niet dat ze dit juridisch hard hadden kunnen maken, de illegaliteit of strafbaarheid hiervan. Daarom is Danny m.i. te makkelijk gezwicht. Als het niet strafbaar is, lekker laten staan.quote:
ok, duidelijkquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:39 schreef NJ het volgende:
[..]
Misschien is het inderdaad ophef om niks.
Maar wij weten niet wat er in dat verzoek van justitie stond, of wat het verzoek van justitie úberhaupt was. Wat het de hele OP? Waren het de reacties? Was het een deel van de OP? Er staat namelijk een minderjarig meisje in vol ornaat in.
Ik reageerde hier op het ongefundeerde geschreeuw en het gooien met kotssmilies door mensen die niet weten wat er aan de hand is.
Terwijl je niet eens weet of de OP de reden is of de reacties die volgden. Het is makkelijk roepen vanaf de zijlijn, zeker als jij niet degene bent die de eventuele kosten moet maken. Een eventuele rechtszaak is niet goedkoop en kost een berg tijd.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:40 schreef TNA het volgende:
[..]
Justitie wilde blijkbaar het topic weg hebben, maar ik geloof niet dat ze dit juridisch hard hadden kunnen maken, de illegaliteit of strafbaarheid hiervan. Daarom is Danny m.i. te makkelijk gezwicht. Als het niet strafbaar is, lekker laten staan.
Natuurlijk heb ik al user makkelijk praten vanaf de zijlijn. Maar als ik eigenaar van FOK! zou zijn, zou ik in zulke gevallen er alles aan doen om de vrijheid van meningsuiting te bewaren. Het topic was pure satire en dat zou iedereen moeten kunnen zien. En ja, ik speculeer ook, maar ik kan me niet voorstellen dat er een juridisch gegronde reden is om het topic te verwijderen. Daarmee wil ik niet hard en ongeïnformeerd schreeuwen, maar mijn twijfels uitspreken over hoe nodig het verwijderen van het topic was.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:50 schreef NJ het volgende:
[..]
Terwijl je niet eens weet of de OP de reden is of de reacties die volgden. Het is makkelijk roepen vanaf de zijlijn, zeker als jij niet degene bent die de eventuele kosten moet maken. Een eventuele rechtszaak is niet goedkoop en kost een berg tijd.
En dan doe ik hierboven al de aanname dat er met een rechtszaak gedreigd werd. Misschien was het wel een vriendelijk verzoek zoals we die dagelijks ontvangen voor het verwijderen van iets. FOK! staat namelijk extreem hoog in Google's pagerank.
Misschien is er zelfs een loverboy opgepakt die de werkwijze uit de OP hanteerde, het is namelijk vrij algemeen, ondanks dat het humoristisch is. Als justitie vervolgens zegt te publiceren dat die loverboy z'n informatie van jongerenwebsite FOK! haalde zou ik ook geneigd zijn dat bericht weg te halen.
Maar het is allemaal speculatie. Het gaat hier niet meer over het hoe en waarom van het verwijderde topic, maar om lekker hard en ongeïnformeerd te schreeuwen over hoe moreel superieur iedereen wel niet is zolang ze aan de zijlijn staan.
Dat is het sowieso niet, daar heb ik er echt honderden van gepost op Fokquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:39 schreef NJ het volgende:
[..]
Was het een deel van de OP? Er staat namelijk een minderjarig meisje in vol ornaat in.
Zeg dat nou niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat is het sowieso niet, daar heb ik er echt honderden van gepost op Fok!
Dat zou wel grappig zijnquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:02 schreef Isegrim het volgende:
Ik denk trouwens dat een heleboel fokkers bereid zouden zijn om een paar tientjes te doneren voor een evt rechtszaak. Ik wel iig.
Open gewoon een nieuwe, met de originele OP.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:18 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dat zou wel grappig zijn.
Maar ik denk niet dat het zo ver komt. Je kan de staat niet aanklagen want het was een verzoek. En ik ben ook niet aangeklaagd dus.
Ik bedoel meer in het hypothetische geval dat Fok niet had toegegeven.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:18 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dat zou wel grappig zijn.
Maar ik denk niet dat het zo ver komt. Je kan de staat niet aanklagen want het was een verzoek. En ik ben ook niet aangeklaagd dus.
Maar Danny is helemaal niet verplicht om zoiets te verwijderen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:20 schreef Afwazig het volgende:
Dat zou dan in overeenstemming met Danny moeten gebeuren. Hij is nog steeds de beheerder van deze site.
Hun piemel natuurlijk!quote:
Maar dat is toch onmogelijk? Wat zou de aanklacht dan zijn? Ik zie echt niks strafbaars.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:41 schreef Afwazig het volgende:
Nee tuurlijk niet, maar het voorkomt natuurlijk een hoop gezeur in het geval dat justitie FOK! wel had aangeklaagd. Ik had het zelf ook niet gedaan, maar vanuit Danny's oogpunt is er ook wel wat voor te zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |