De man die scoorde heet Mohamed Homos. Nu jij weer.quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:13 schreef WeebI het volgende:
[..]
De man die scoorde heet Mohamed Homos. Nu jij weer.
Dat went wel johquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:13 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik kan niet goed tegen bepaalde geluiden,
Hommos.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:13 schreef WeebI het volgende:
[..]
Nee. Homos.quote:
Moet binnenkort onderduikenquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:13 schreef WeebI het volgende:
[..]
Een homo met zelfspotquote:
Bedoelde u: Mohamed Homo's?quote:
Karim Akkerlak is ook een goede speler voor de Rotterdammers.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:18 schreef Noshiba het volgende:
ik vind het wel wat voor feyenoord die homos, beetje zelfde speelstijl.
FIFA zegt Homos. Wiki zegt Homos.quote:
Hand in hand zeker.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:18 schreef Noshiba het volgende:
ik vind het wel wat voor feyenoord die homos, beetje zelfde speelstijl.
quote:
Ok. Even teruglezen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
![]()
De discussie hier over de doelpunt maker was nog leuker. Dat zegt genoeg.
Die Abutrickaaaa?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:22 schreef Klopkoek het volgende:
Die nummer 14 van Egypte had een aantal slimme loopacties viel me op. Misschien iets voor de eredivisie? Afrikaanse voetballers met iets wat op intelligentie lijkt zijn zeldzaam.
Deze tune wordt al jaren gebruikt bij FIFA toernooien. Ook bijvoorbeeld Futsal WK en WK onder 20.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:26 schreef FireFox1 het volgende:
Vinden jullie die tune van de Confederations cup niet een beetje lijken op die van de Euro songfestival?
Viel me namelijk al eerder op
14 is Moawad. Abo Terika is 22.quote:
Ook de ware reden waarom Ronaldo zo graag naar Madrid wilquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Real Madrid schijnt concrete interesse te hebben. Guti wacht met smacht.
De mooie billen van Gattusoquote:
Zag je die herhaling van Gattuso met zn broek op zn knieën niet? Had er wel op z'n minst een opmerking over verwacht..quote:
Oh shit nee, zit stukjes te typen ondertussen. Heeft ie een grote?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:37 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Zag je die herhaling van Gattuso met zn broek op zn knieën niet? Had er wel op z'n minst een opmerking over verwacht..
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh shit nee, zit stukjes te typen ondertussen. Heeft ie een grote?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |