Soms wil je voor een goede uitvoering van oefeningen mbt krachttraining wel eens kijken hoe het moet. In de sportschool lopen alleen maar intructeurs(mbo sport oid)rond die eigenlijk helemaal geen weet hebben van andere oefeningen als bankdrukken en bicep curls. Dan ga je niet naar dat gayforum dutchbodybuilding maar typ je iets in bij google of youtube in de hoop dat je een filmpje krijgt van Arnie die keihard loopt te buffelen. Op deze manier hoop je dat ook iets van Arnie's talent op jou neerdaalt.
Ik wilde bijvoorbeeld mijn assortiment oefeningen voor schouders vergroten en typte het in. Toen kreeg ik dit filmpje van een homo met een ontbloot bovenlijf..
Hier werd ik niet geil van, dit terwijl ik fappen als volgende activiteit gepland had in mijn drukke rooster.
FatLossQuickie
blijkt een skinny fag die denkt dat hij expertise heeft op het gebied van krachttraining/bodybuilding. Zijn filmpjes gaan bijvoorbeeld over de oefeningen en over cutten. Hij komt totaal niet geloofwaardig over omdat hij zelf een skinny-fag is. Je kunt gewoon aan zijn gezicht aflezen dat hij een half uurtje eerder door 3 negerts anaal is vernederd. Niets tegen homo's maar ik erger me gewoon aan deze gast, het is iets.
Op deze foto lijkt het nog wat. Je kunt duidelijk zien dat hij 3 minuten geleden z'n armen heeft getraind en daarna snel een foto heeft gemaakt. Z'n borst is onderontwikkeld. Met z'n kale kutkop en z'n borsthaar is het pakketje homo compleet!