Nee.quote:
En dat zeg jij... Als er iemand wel principes heeft op bepaalde gebieden...quote:
Soms wel..quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:04 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Nee.
Ik lees best wel af en toe mee zonder iets te zeggen en ik vind het echt niet altijd slecht als het later word, soms zijn er best leuke discusies
Hoiquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:02 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik niet. Nou ja, soms wel, meestal doe ik dat in 1 post.
Hallo dan
Nou jaaaa zeg.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
das voor de 2de keer dan! niet zo miepen nu jij.
Word alleen maar gedaan, om het niveau op een goede hoogte te houdenquote:
^^quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:06 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Word alleen maar gedaan, om het niveau op een goede hoogte te houden
Na seks met mij hoef ik helemaal niets goed te maken met jequote:Op donderdag 18 juni 2009 19:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou jaaaa zeg.
Goedmaaksex?
Oh, wacht.
Neuk jij je eigen ego?quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Na seks met mij hoef ik helemaal niets goed te maken met je.
Oh, idd:.
Ik stel ze dagelijks bij, dat weet jequote:Op donderdag 18 juni 2009 19:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat zeg jij... Als er iemand wel principes heeft op bepaalde gebieden...
Neequote:
Ja, ik snap dat ook niet.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:06 schreef heksehiel het volgende:
[..]
HoiEn wat een eikel zeg... Beetje achter de rug om van zijn vriendin met een ander meisje naar de bios gaan en jou de indruk geven dat ie interesse had.
Ik doe dat niet gauw, maar hij was echt zo leuk... De eerste keer dat ik op het eerste gezicht verlieft werd! Alleen dus op een stomme kerel.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:06 schreef getl0st het volgende:
[..]
Je wou het zelf nog met die kerel..
Ik vindt het vaak wel meevallenquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:06 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Het is een beetje een stopwoordje hierzo.
Als het zou kunnen zou ik geen vrouw meer nodig hebben iddquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:06 schreef getl0st het volgende:
[..]
Je wou het zelf nog met die kerel..
Ja, niks zo veranderlijk als een vrouw...quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:08 schreef heksehiel het volgende:
Ik stel ze dagelijks bij, dat weet je
Ow, dat is wel ver op handen en knieën...quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:07 schreef heksehiel het volgende:
[..]
ArnhemBen je klaar voor paardjerijden dan?
Puh, poser.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Na seks met mij hoef ik helemaal niets goed te maken met je.
Oh, idd:.
Is helemaal niet gekquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:09 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Nee
Ik doe dat niet gauw, maar hij was echt zo leuk... De eerste keer dat ik op het eerste gezicht verlieft werd! Alleen dus op een stomme kerel.
Gek dat ik daar toch een beetje liefdesverdriet van heb.:{
Super goed dat je niet hebt opgenomen. Laat hem maar lekker in de stront zakken. En snap best dat je je ff kut voeltquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:09 schreef lichtekooi het volgende:
Ja, ik snap dat ook niet.
Hij belde net trouwens
Ik heb niet opgenomen, ik begrijp dat soort mensen niet hoor
Ik doe dat niet gauw, maar hij was echt zo leuk... De eerste keer dat ik op het eerste gezicht verlieft werd! Alleen dus op een stomme kerel.
Gek dat ik daar toch een beetje liefdesverdriet van heb.:{
[..]
* djayzz eensch isquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:11 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Super goed dat je niet hebt opgenomen. Laat hem maar lekker in de stront zakken. En snap best dat je je ff kut voelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |