ga je dood, ooh noesquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:08 schreef SuperwormJim het volgende:
omg ik daarnet ook haring gegeten ... en nu?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:12 schreef Mendeljev het volgende:
Moet je ook de goede haringen eten.
[ afbeelding ]
Gekkie!quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:12 schreef Mendeljev het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een originele grap! Ik was hier nooit op gekomen!quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:12 schreef Mendeljev het volgende:
[ afbeelding ]
wat erg, ik lachte....quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:12 schreef Mendeljev het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, bij de slager, mongool.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:28 schreef makumadness het volgende:
[..]
Eigen schuld. Kanker koop je bij de visboer?
Pics van je anusquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:23 schreef RickoKun het volgende:
Zo, nu weer terug.
Eigenlijk loog ik, ik heb een bakkie kibbeling gehad PLUS een haring!
En neen, niet door elkaar heen geprakt.
Mijn anus voelt nog steeds teringheet aan.ik heb geeneens zin om te fappen.
Ah! Gezien je reactie heb jij dus ook 2 ons kanker gekocht?quote:
en ja hoor daar is er weer een!quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:40 schreef makumadness het volgende:
[..]
Ah! Gezien je reactie heb jij dus ook 2 ons kanker gekocht?
Ik word ziek van die mensen die om de haverklap het woord kanker gebruiken, wanneer het niet past en/of relevant is. Dit topic vind ik persoonlijk het toppunt, daar ik zelf letterlijk buikpijn van de kanker heb gehad.
Dus ja, ik hoop dat TS de volgende keer stikt is z'n vissie!
Ben benieuwd hoe Maku hierop terugkomt...quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
en ja hoor daar is er weer een!
een goede vriend van mij heeft al 3x kanker gehad en scheld regelmatig mee
en het schelden met kanker erg vinden maar wel iemand een verstikking (de dood) toewensen, hypocriete droeftoeter
quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:40 schreef makumadness het volgende:
[..]
Ah! Gezien je reactie heb jij dus ook 2 ons kanker gekocht?
Ik word ziek van die mensen die om de haverklap het woord kanker gebruiken, wanneer het niet past en/of relevant is. Dit topic vind ik persoonlijk het toppunt, daar ik zelf letterlijk buikpijn van de kanker heb gehad.
Dus ja, ik hoop dat TS de volgende keer stikt is z'n vissie!
quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
en ja hoor daar is er weer een!
een goede vriend van mij heeft al 3x kanker gehad en scheld regelmatig mee
en het schelden met kanker erg vinden maar wel iemand een verstikking (de dood) toewensen, hypocriete droeftoeter
geen maatstaaf?quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:50 schreef makumadness het volgende:
[..]
Jouw vriend is geen maatstaf voor de rest, wel? Ik weet dat het bijna onbegonnen werk is om nog een beetje fatsoen en respect te vinden bij dit soort mensen. Met jouw houding ga je er ook in mee.
En hypocriet? Als iemand al kanker gebruikt omdat-ie een scheet dwars heeft zitten, ja, dan wens ik hem /haar letterlijk iets ergs toe. Misschien dat je dan weet wat voor poep je praat.
Maar trek je niets van mij aan. Ik uit enkel m'n frustratie, anders gaat het in me zitten en daar krijg ik kanker van.
En om je een goed gevoel te geven: ook ik gebruik het woord kanker. Bij kutkankerjoden bijvoorbeeld. Associaties die niets met kanker te maken hebben.
Maar kanker buikpijn door een gore vis?? Ja, dat gaat bij mij dus te ver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |