quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:59 schreef phpmystyle het volgende:
Waar halen die mensen toch het gore lef vandaan? Iedereen moet toch een niveau doen die bij hem of haar past toch? Anders was er geen citotoets, en waren de opleidingen niet gesplitst op niveau's.
Die mensen die dat roepen hebben vaak ook nog in hun profiel staan dat ze HBO of WO doen. Snappen die mensen dan echt niet, dat niet iedereen hoogleraar kan zijn? Immers is het zo dat toch iemand huizen moet metselen,vuilnis moet ophalen,haren knippen,enz. Dus een beetje respect is wel op z'n plaats. En wees blij dat ze het uberhaubt doen, anders woonden we in een tent of een hunnebed. Lijkt je dat zo amusant?
Uiteraard mag je er zo nu en dan best een grapje over maken, maar doe niet denigrerend. Want zelf ontstijg je dat niveau ook niet
Elitaire hbo'ers mbo'ers.
Mensen die niet verder nadenken dan hun neus lang is.
Mensen die op iemand neerkijken, maar zelf geen haar beter zijn![]()
Mijn praatjes? Wat?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die kan je toch niet serieus noemen ofwel? Remlof erin, fuck of. Die hele kast is nep, net zo nep als jou praatjes.
Godverdommequote:Op donderdag 18 juni 2009 16:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je hapte wel lekker net
KASTE1 = BAAS
maar waarom doe ik dan WO?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:55 schreef Galenus het volgende:
Moraal van het verhaal:
Mbo'ers zijn net zo goed als WO'ers. In alles.
collumquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:55 schreef phpmystyle het volgende:
Binnenkort kunnen jullie een collum verwachten!
Je SIG heb je niet voor niets uitgekozen zie ik.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:55 schreef EdAtTheBar het volgende:
TS op het einde van het vorige topic waren je opmerkingen echt verbazingwekkend dom.
Dat is toch uitgelegd. Je bent een sociaal onzekere outcast die wanhopig zoekt naar een manier om toch status te krijgen binnen de mensheid en het niet na kan laten dit op alle momenten proberen te bewijzen. Dat had die psycholoog nog opgeschreven.quote:
AAahhh so, nu snap ik 't denk ik.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:56 schreef Galenus het volgende:
[..]
Zodat je minachtend kan doen tegen mensen die net zo goed zijn als jij. Daarom!
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:57 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat is toch uitgelegd. Je bent een sociaal onzekere outcast die wanhopig zoekt naar een manier om toch status te krijgen binnen de mensheid en het niet na kan laten dit op alle momenten proberen te bewijzen. Dat had die psycholoog nog opgeschreven.
Béétje vreemde quote, eerst zeggen dat iedereen respect moet hebben voor lageropgeleiden, daarna zeggen 'dat die mensen niet verder nadenken dan hun neus lang is.' Dat noem ik anders ook beledigend.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:53 schreef kurk_droog het volgende:
Zie deel 1:
Mensen die minachtend doen over het VMBO/MBO.
[..]
gefeliciteerdquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:55 schreef Crack_ het volgende:
Geslaagd met achten en negens, maar was dan ook niet zo heel moeilijk!
wat een onzin. Er is nu eenmaal vraag en aanbod. Hoe verder dat uit elkaar ligt hoe hoger het salaris. Iemand die een heel hoog salaris heeft is gewoon beter in de maatschappij dan iemand die het minimum verdient. Natuurlijk zegt dit niks over de persoon maar wel over het beter zijn op maatschappelijk gebied. Iemand die VMBO is is voor de maatschappij nu eenmaal minder belangrijk. Was dat niet zo dan kreeg deze persoon wel meer betaald. Dat wil niet zeggen dat iemand die VMBO heeft geen topbaan kan bemachtigen. Hij start hoogstens zijn carrièrepad op een ander niveauquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:56 schreef Galenus het volgende:
[..]
Zodat je minachtend kan doen tegen mensen die net zo goed zijn als jij. Daarom!
Praat geen poep, jongen. Iedereen is even belangrijk, punt. Dat ontkennen is gewoon gemeen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:01 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
wat een onzin. Er is nu eenmaal vraag en aanbod. Hoe verder dat uit elkaar ligt hoe hoger het salaris. Iemand die een heel hoog salaris heeft is gewoon beter in de maatschappij dan iemand die het minimum verdient. Natuurlijk zegt dit niks over de persoon maar wel over het beter zijn op maatschappelijk gebied. Iemand die VMBO is is voor de maatschappij nu eenmaal minder belangrijk. Was dat niet zo dan kreeg deze persoon wel meer betaald. Dat wil niet zeggen dat iemand die VMBO heeft geen topbaan kan bemachtigen. Hij start hoogstens zijn carrièrepad op een ander niveau
Ja oké ergens heb je wel gelijk, we hebben metselaars en vuilnismannen (en de lageropgeleide vrouwen dan???) nodig, maar even dit: degene die die quote geschreven heeft, beweert dus dat niet iedereen hoogleraar kan worden, maar moeten wij dan 60% van de Nederlanders metselaar, vuilnsman of iets dat erop lijkt laten worden? Nederland is al zo volgebouwd, alsjeblieft niet...quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:53 schreef kurk_droog het volgende:
Zie deel 1:
Mensen die minachtend doen over het VMBO/MBO.
[..]
Is dit een grap?quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:02 schreef Biels het volgende:
[..]
Praat geen poep, jongen. Iedereen is even belangrijk, punt. Dat ontkennen is gewoon gemeen.
Brada je praat gewoon skitta jewaitz.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:05 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee. Kom eens met argumenten dan, in plaats van zomaar wat roepen.
En jij ook. Ik had vanquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:06 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Brada je praat gewoon skitta jewaitz.
Rustig, rustig. Ik ga niet voor Jan Lul argumenten brengen dus ik vraag eerst even of je serieus bent.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:05 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee. Kom eens met argumenten dan, in plaats van zomaar wat roepen.
Zonder metselaars had hij de telefoon helemaal nooit kunnen uitvinden. Dus die zijn net zo belangrijk.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:16 schreef Westerling het volgende:
[..]
Rustig, rustig. Ik ga niet voor Jan Lul argumenten brengen dus ik vraag eerst even of je serieus bent.
Belangrijker wordt je naarmate je minder makkelijk vervangbaar bent. Bijvoorbeeld door opleiding, intelligentie of zeldzame vaardigheden in combinatie met vraag daarnaar. En er zijn simpelweg mensen die er wat dat betreft gunstiger vanaf komen.
Of denk jij werkelijk het voor de mensheid om het even zou zijn geweest of destijds Isaac Newton aan een ziekte was gestorven of een zwerver?
Het antwoord is nee. Isaac Newton was namelijk minder makkelijk (praktisch onmogelijk) te vervangen, en dús belangrijker.
Je kunt wel wíllen dat iedereen even belangrijk is, maar het is simpelweg niet zo.
En de mijnwerkers dan he? Zonder hen geen koper, dus geen dradenquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:17 schreef Biels het volgende:
[..]
Zonder metselaars had hij de telefoon helemaal nooit kunnen uitvinden. Dus die zijn net zo belangrijk.
Oké toch een grap.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:17 schreef Biels het volgende:
[..]
Zonder metselaars had hij de telefoon helemaal nooit kunnen uitvinden. Dus die zijn net zo belangrijk.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:30 schreef phpmystyle het volgende:
Ranzig gewoon. Wo'rs die met dedain praten over mbo'rs. Ze zitten zelf godverdomme te teren op be belastingcenten die de mbo'rs binnen sprokkelen. Zonder een mbo'r was er geen universiteit, en was deze welvaard er niet. Daarbij zijn er blijkbaar veel wo'rs want ze kunnen niet inzien, dat alle mensen die iets willen en kunnen keihard nodig zijn.
Zonder de eerste levensvormen die vanuit de zee het land op kropen waren de metselaars er niet eens geweest. Die waren dus het belangrijkst!quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:17 schreef Biels het volgende:
[..]
Zonder twijfel.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:19 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Zonder de eerste levensvormen die vanuit de zee het land op kropen waren de metselaars er niet eens geweest. Die waren dus het belangrijkst!
Grap? Neem me godverdomme eens serieus man, dat doe ik toch ook bij jou. Zonder mensen die een huis metselen voor Newton om in te studeren en werken en wonen had hij helemaal niks klaargespeeld. Mijn punt staat gewoon.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:18 schreef Westerling het volgende:
[..]
Oké toch een grap.
Voelt je je nu goed? Beetje andermans tijd verneuken.
zal ik dan serieus regeageren?quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:18 schreef Westerling het volgende:
[..]
Oké toch een grap.
Voelt je je nu goed? Beetje andermans tijd verneuken.
En wie heeft dat huis ontworpen die de metselaars hebben gebouwd? En wie was hun leidingevende?quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:20 schreef Biels het volgende:
[..]
Grap? Neem me godverdomme eens serieus man, dat doe ik toch ook bij jou. Zonder mensen die een huis metselen voor Newton om in te studeren en werken en wonen had hij helemaal niks klaargespeeld. Mijn punt staat gewoon.
laten we dan beginnen bij de algenquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:19 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Zonder de eerste levensvormen die vanuit de zee het land op kropen waren de metselaars er niet eens geweest. Die waren dus het belangrijkst!
Newton had kunnen leren metselen. Die metselaar had zijn ontdekkingen niet kunnen doen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:20 schreef Biels het volgende:
[..]
Grap? Neem me godverdomme eens serieus man, dat doe ik toch ook bij jou. Zonder mensen die een huis metselen voor Newton om in te studeren en werken en wonen had hij helemaal niks klaargespeeld. Mijn punt staat gewoon.
Weetikveel. De opzichter? Onzinnige opmerking.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:21 schreef Dartanion het volgende:
[..]
En wie heeft dat huis ontworpen die de metselaars hebben gebouwd? En wie was hun leidingevende?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |