Nee man, m'n vader is weg anders had die het kunnen doen.quote:
Koop een watermeloen en boor er een gat inquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:02 schreef McFearless het volgende:
[..]
Nee man, m'n vader is weg anders had die het kunnen doen.![]()
En nu even normaal, wat kan ik hier aan doen? Dit is waardeloos.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:03 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Koop een watermeloen en boor er een gat in
Hier kan ik wat mee, bedankt.quote:
wel even in de magnetron dan!quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:03 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die film gisterenquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:03 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik ben ook geen pro met rechts. Maar toen mijn linkerduim was gebroken moest ik welquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:35 schreef McFearless het volgende:
[..]
Dude, ik faal met links.
Hier stond wat anders, ja.![]()
Kut, ik heb typkanker, ofzo.![]()
Oke, ik zal vanavond eens effe proberen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:08 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Ik ben ook geen pro met rechts. Maar toen mijn linkerduim was gebroken moest ik wel
Iedereen fapt toch met links zodat je met rechts nieuwe filmpjes kunt selecteren?quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:08 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Ik ben ook geen pro met rechts. Maar toen mijn linkerduim was gebroken moest ik wel
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:48 schreef CrssY het volgende:
[..]
Iedereen fapt toch met links zodat je met rechts nieuwe filmpjes kunt selecteren?
Mietjequote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:52 schreef Saaaaab het volgende:
[ link | afbeelding ]
Als je een echte vent bent.
True, dit topic was gedeeltelijk waar. De blaar zit er nog, maar dat komt niet door het fappen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:48 schreef CrssY het volgende:
[..]
Iedereen fapt toch met links zodat je met rechts nieuwe filmpjes kunt selecteren?
quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:48 schreef CrssY het volgende:
[..]
Fappen met glijmiddelquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:49 schreef McFearless het volgende:
Te veel gefapt. Rot op, kutblaar, je tart me. Iemand een oplossing? Minder fappen is geen oplossing natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |