beidequote:
Deze slaat op jou of Cuequote:Op donderdag 18 juni 2009 15:40 schreef getl0st het volgende:
Ik denk met 4 van de 4.. maar 2 ervan hebben voorkeur
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:39 schreef rival het volgende:
ik zeg dat Cue bedoeld 2 van die 4 opties zou ze een potje mee spelen
Juli & Augustusquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:40 schreef djayzz het volgende:
Wanneer hebben jullie vakantie van je werk of school?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:40 schreef djayzz het volgende:
Topic vermijdersquote:
Geen vakantiequote:Op donderdag 18 juni 2009 15:40 schreef djayzz het volgende:
Nog geen idee, ik ga in ieder geval een weekje naar portugal deze zomerquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:40 schreef djayzz het volgende:
normaal grasmat, maar tis nu uitgegroeid tot een bos, moet weer gekortwiekt wordenquote:
kan me er niks bij voorstellen.... ow een stukje naar beneden? hij bedoeld vast zijn schenenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:41 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Geloof me, ze zijn erZeg maar iedereen die nu mee lurkt en niet post
vraag: 1 of 2?quote:
ik ben niet al te lang geleden op vakantie geweest.....quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:40 schreef djayzz het volgende:
Hintenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:44 schreef heksehiel het volgende:
Ok, wat doen singles als ze een date hebben en het komt tot sex en de ander blijkt opeens een bos te hebben? Je vond hem/haar wel heel erg leuk, voordat dat zichtbaar werd
Zou je nog wel kunnen denken als je wielrenner bent ofzo maar anders zou ik niet kunnen bedenken wie aan schenen/benen zou denkenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:44 schreef rival het volgende:
[..]
kan me er niks bij voorstellen.... ow een stukje naar beneden? hij bedoeld vast zijn schenen
Aangeven dat dat de volgende keer wel anders mag zijn....quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:44 schreef heksehiel het volgende:
Ok, wat doen singles als ze een date hebben en het komt tot sex en de ander blijkt opeens een bos te hebben? Je vond hem/haar wel heel erg leuk, voordat dat zichtbaar werd
"Lieverd, zullen we eerst even gaan douchen samen?"quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:44 schreef heksehiel het volgende:
samen de douche in ?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:44 schreef heksehiel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |