quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:34 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Een bos met onderbroek aan en alles wat er dan aan de zijkant nog uitpuilt
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:34 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Een bos met onderbroek aan en alles wat er dan aan de zijkant nog uitpuilt
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:34 schreef Belsezar het volgende:
Gewoon een grasveldje natuurlijken een stukje naar beneden niks.
Moet er niet aan denken dat het allemaal lang zou zijn, dit is veel beter
Praten we hier over persoonlijke voorkeur die je over je eigen regionen hebt of over bij een ander?quote:
Voor de mensen die het niet snappen, je bedoelt je ballen kaal?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:34 schreef Belsezar het volgende:
Dank je, dat vroeg ik me net ook af.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:37 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Praten we hier over persoonlijke voorkeur die je over je eigen regionen hebt of over bij een ander?
hoe zouden mensen het niet snappen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:38 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Voor de mensen die het niet snappen, je bedoelt je ballen kaal?
quote:
quote:
Consensusquote:
Ik denk met 4 van de 4.. maar 2 ervan hebben voorkeurquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:39 schreef rival het volgende:
ik zeg dat Cue bedoeld 2 van die 4 opties zou ze een potje mee spelen
Yepquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:38 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Voor de mensen die het niet snappen, je bedoelt je ballen kaal?
beidequote:
Deze slaat op jou of Cuequote:Op donderdag 18 juni 2009 15:40 schreef getl0st het volgende:
Ik denk met 4 van de 4.. maar 2 ervan hebben voorkeur
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:39 schreef rival het volgende:
ik zeg dat Cue bedoeld 2 van die 4 opties zou ze een potje mee spelen
Juli & Augustusquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:40 schreef djayzz het volgende:
Wanneer hebben jullie vakantie van je werk of school?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:40 schreef djayzz het volgende:
Topic vermijdersquote:
Geen vakantiequote:Op donderdag 18 juni 2009 15:40 schreef djayzz het volgende:
Nog geen idee, ik ga in ieder geval een weekje naar portugal deze zomerquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:40 schreef djayzz het volgende:
normaal grasmat, maar tis nu uitgegroeid tot een bos, moet weer gekortwiekt wordenquote:
kan me er niks bij voorstellen.... ow een stukje naar beneden? hij bedoeld vast zijn schenenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:41 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Geloof me, ze zijn erZeg maar iedereen die nu mee lurkt en niet post
vraag: 1 of 2?quote:
ik ben niet al te lang geleden op vakantie geweest.....quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:40 schreef djayzz het volgende:
Hintenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:44 schreef heksehiel het volgende:
Ok, wat doen singles als ze een date hebben en het komt tot sex en de ander blijkt opeens een bos te hebben? Je vond hem/haar wel heel erg leuk, voordat dat zichtbaar werd
Zou je nog wel kunnen denken als je wielrenner bent ofzo maar anders zou ik niet kunnen bedenken wie aan schenen/benen zou denkenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:44 schreef rival het volgende:
[..]
kan me er niks bij voorstellen.... ow een stukje naar beneden? hij bedoeld vast zijn schenen
Aangeven dat dat de volgende keer wel anders mag zijn....quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:44 schreef heksehiel het volgende:
Ok, wat doen singles als ze een date hebben en het komt tot sex en de ander blijkt opeens een bos te hebben? Je vond hem/haar wel heel erg leuk, voordat dat zichtbaar werd
"Lieverd, zullen we eerst even gaan douchen samen?"quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:44 schreef heksehiel het volgende:
samen de douche in ?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:44 schreef heksehiel het volgende:
dat dusquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
"Lieverd, zullen we eerst even gaan douchen samen?"
En dan een scheermesje meenemen onder de douche.
Ik had ooit een eenmalige date met een gast die zijn armen scheerde/schoor (?)quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:45 schreef Belsezar het volgende:
Zou je nog wel kunnen denken als je wielrenner bent ofzo maar anders zou ik niet kunnen bedenken wie aan schenen/benen zou denken
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:47 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Die snap ik niet... Hinten na de sex dat ie het moet gaan kortwieken of wat?
Dat dusquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:46 schreef rival het volgende:
Aangeven dat dat de volgende keer wel anders mag zijn....
aan de reactie van die ander zie je dan wel of ze gewoon niet op sex gerekent hadden of dat ze het normaal vinden....
Je schrijft het iig goedquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:49 schreef Kluts het volgende:
Oooww... Too Much Information.
het kwartje valt hier ook eindelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |