En als je het topic even doorgelezen had dan had je geweten dat dat niet gaat gebeuren..quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:47 schreef TeleNL het volgende:
promo wordt vet![]()
als die beetje als rude awekening gaat draaien dan
of een files set
Lees het topic nog eens. Het gaat weinig hakkuh worden...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:19 schreef SpauldingPF het volgende:
Promo was vorig jaar niet te doen in die kleine X-Ray, gelukkig staat die nu in een grote tent! Hakkuuhhhhh
Inderdaad had hoge verwachtingen maar die rappers waren toch een stel debielen. Had daar dan de mannen van Fakkelbrigade neer gezet.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:08 schreef Ruud het volgende:
Zonde van m'n tijd.
Want daarmee heeft Promo ook een album gemaakt?quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad had hoge verwachtingen maar die rappers waren toch een stel debielen. Had daar dan de mannen van Fakkelbrigade neer gezet.
Ben niet geweest maar een maat van me zei hetzelfde, die is er gewoon weggelopen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:08 schreef Ruud het volgende:
Zonde van m'n tijd.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:00 schreef Blackviper het volgende:
Zonde dat promo zijn goede naam te grabbel heeft gegooid met die act..
Gelukkig heeft de darkraver het goed gemaakt zondag nacht!
Als je naar een optreden van Promo ga dan verwacht je dat er stevig gebeukt wordt. Ik denk dat het beter geweest is als Promo dit project onder een andere naam gedaan had. Zoals bijv Rude awakening voor zn industrial/techno kant.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:00 schreef Blackviper het volgende:
Zonde dat promo zijn goede naam te grabbel heeft gegooid met die act..
Gelukkig heeft de darkraver het goed gemaakt zondag nacht!
Alsjeblieft niet zegquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:45 schreef melissaatje007 het volgende:
[..]
zekers!
Volgend jaar als afsluiter hardcore in de Bravo graag!
Ik stond bij de darkraver aan de rechterkant tussen de barriers en de boxen.. echt vet! Vond dat hij wel leuk draaide je kon vaak lekker "meezingen".quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:58 schreef julian6 het volgende:
Heb me goed vermaakt bij darkraver, keihard staan hakken. Alleen jammer dat ie de allercommercieelste hitjes ging draaien ipv een dikke Early set uit de jaren 90 waarmee die groot was geworden.
Promo vond ik ook tegenvallen, maar zaten wel vette stukjes in.
Ik was eerst van plan om een beetje buiten te gaan staan kijken omdat ik geen zin had om als een ingeblikt sardientje daar te gaan staan. Maar uiteindelijk toch maar naar binnen gegaan, en als ik begon te hakken gingen de mensen toch wel opzijquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:21 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Ik stond bij de darkraver aan de rechterkant tussen de barriers en de boxen.. echt vet! Vond dat hij wel leuk draaide je kon vaak lekker "meezingen".
Security is op een gegeven moment met 400% verdubbeldOmdat het zo razend druk was..
Maar halverwege het optreden toch maar richting busje gegaan wou nog slapen.
Als ze daarvoor niet kwamen hadden ze beter op moeten letten en niet moeten komen. Was van te voren bekend dat ie z'n Top-Notch werk ging doen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:53 schreef Sjowhan het volgende:
Promo was inderdaad ronduit k-u-t. Leuk al die gangstah-rappers die een beetje meedoen en meelullen, maar daarvoor waren volgens mij de meesten niet gekomen om daarvoor Promo te zien.
Zag op een gegeven moment een groot kartonnen bord (of was 't een pagina van de Daily Paradise?) met grote letters 'We Want Hardcore!' erop. Ben ook eerder weggegaan.
Darkraver daarintegen.. Ben niet de hele set gebleven, maar geweldig.
Promo verneukt zijn naam met het top-notch troep gedoe...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Als ze daarvoor niet kwamen hadden ze beter op moeten letten en niet moeten komen. Was van te voren bekend dat ie z'n Top-Notch werk ging doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |