Ja.. hoer!quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:34 schreef Dipkip het volgende:
Ik vraag me af waarom je zo vreselijk moeilijk doet. Iemand geeft haar uit het niets een kus en ze duwt hem weg. So what? Ben ik dan ook vreemdgegaan als een of andere dronken kneus mij terwijl ik voorbij loop in de kroeg in mn reet knijpt?
Dat dus. Obama is ook vreemdgegaanquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:34 schreef Dipkip het volgende:
Ik vraag me af waarom je zo vreselijk moeilijk doet. Iemand geeft haar uit het niets een kus en ze duwt hem weg. So what? Ben ik dan ook vreemdgegaan als een of andere dronken kneus mij terwijl ik voorbij loop in de kroeg in mn reet knijpt?
25 en dan typ jij op deze manier. Ik dacht aan 13....quote:
quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:43 schreef Catch22- het volgende:
Je kan hier heel handig gebruik van makenMaar ik heb het gevoel dat je niet echt een gevoelloze bastard bent dus dat gaat je wss niet lukken
Verklaar 'soort van uitschelden'? "Schavuit, schelm, doerak en bengel"? Of meer in de trant van "ik denk dat ik je een lul vindt?"quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:44 schreef Aioc het volgende:
Kus op de lippen ze duwde hem weg maar werd niet echt kwaad op hem. ze ging lachen en uitschelden(soort van uitschelden)
Waar hebben we het dan over? Ik kus een vriendin van mij ook altijd op de mond bij het afscheid, dan ga ik toch ook niet vreemd? Sjongejonge, imho overdrijf je een beetje. Ga lekker verder met gelukkig zijn samen en zoek er niet te veel achter zou ik zeggenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:44 schreef Aioc het volgende:
Kus op de lippen ze duwde hem weg maar werd niet echt kwaad op hem. ze ging lachen en uitschelden(soort van uitschelden)
Stel je niet aan, ze heeft die gozer weggeduwd dus het lijkt me wel duidelijk dat ze er niets van wil weten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:44 schreef Aioc het volgende:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:48 schreef IkWilbert het volgende:
Stel je niet aan, ze heeft die gozer weggeduwd dus het lijkt me wel duidelijk dat ze er niets van wil weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |