Heb je nog leuke Disneyfilms?quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:46 schreef CaLeX het volgende:
eensch, maar als er hier nog zo en pauper zit die een doos met VHS wil hebben (voor een kratje bier) mogen ze me PMen
Zitten er ook snuff films bij?quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:46 schreef CaLeX het volgende:
eensch, maar als er hier nog zo en pauper zit die een doos met VHS wil hebben (voor een kratje bier) mogen ze me PMen
4 euro voor een pils? Dan ben je wel flink genaaid hoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:44 schreef Houzer het volgende:
Tering wat een zeikvolk zit hier als het om geld gaat.
Oh dit is te duur dat is te duur.
Bioscoop kost wel 8 euro, biertje op terras kost wel 4 euro
Als je het weet en het er niet mee eens bent, BLIJF DAN THUIS!!!!!
Pak je Lidl ranja en verdoe je tijd in je zandbak met je vhs bandjes van Lassie
Klacht: Mensen die lopen te zeiken hoe duur alles is.
Of als je 150 euro betaald om een festival te bezoeken en dan plastic bekertjes gaat rapen voor gratis drankbonnenquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:48 schreef Houzer het volgende:
Nog triester is het, als je naar een pretpark/bioscoop gaat en je eigen Lidl vreten meeneemt.
Naar een pretpark neem ik ook mijn eigen broodjes en zooi mee.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:48 schreef Houzer het volgende:
Nog triester is het, als je naar een pretpark/bioscoop gaat en je eigen Lidl vreten meeneemt.
ik betaal 1,80 tot 2,20 voor een biertje. 4 euro!!!!quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:44 schreef Houzer het volgende:
Tering wat een zeikvolk zit hier als het om geld gaat.
Oh dit is te duur dat is te duur.
Bioscoop kost wel 8 euro, biertje op terras kost wel 4 euro
Als je het weet en het er niet mee eens bent, BLIJF DAN THUIS!!!!!
Pak je Lidl ranja en verdoe je tijd in je zandbak met je vhs bandjes van Lassie
Klacht: Mensen die lopen te zeiken hoe duur alles is.
Dan hoef je gelukkig helemaal niet meer je huis uit.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:52 schreef wise het volgende:
[..]
ik betaal 1,80 tot 2,20 voor een biertje. 4 euro!!!!
En bios heb ik thuis wel
omdat ik thuis op me gemak tv kan kijken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:54 schreef Houzer het volgende:
[..]
Dan hoef je gelukkig helemaal niet meer je huis uit.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:51 schreef mirved het volgende:
[..]
Of als je 150 euro betaald om een festival te bezoeken en dan plastic bekertjes gaat rapen voor gratis drankbonnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |