True, hier idem dito.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:44 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Er valt altijd wat te testen, de vraag is alleen of er budget is
Ben deze week begonnen aan een nieuwe baan. Als tester natuurlijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:54 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Wat een rust hier![]()
Valt er nog wat te testen?
Zonder iets van een regio-aanduiding lijkt het me lastig om zelfs maar een tip te kunnen geven.quote:Op maandag 5 maart 2012 02:47 schreef KabulCuisine het volgende:
Als starter op de arbeidsmarkt is het enorm moeilijk op dit moment iets te vinden, ben al 2 maanden werkloos
Kent iemand nog wat functies?
Nee verkeerde adres.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Misschien zit ik hier aan het goede adres
Wat is de going-rate ongeveer voor een windel adminstrator bij IBM met 2 jaar werkervaring
Een idee waar ik het moet zoeken?quote:
Best wel dom ja, om in het verkeerde topic een vraag te stellen en wanneer aangegeven wordt dat je verkeerd zit alsnog een antwoord te verwachten.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dom van mij omvan een stel autisten een serieuze reActie te krijgen
Ik zal jullie verder niet meer storen
Een goede tester verdiend zat. Bij ons ligt er aan hoeveel werk ervaring je hebt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dom van mij omvan een stel autisten een serieuze reActie te krijgen
Ik zal jullie verder niet meer storen
Mag toch hopen dat mijn baas er dit jaar wat meer bij gaat doen :pquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:47 schreef GodZZila het volgende:
[..]
Een goede tester verdiend zat. Bij ons ligt er aan hoeveel werk ervaring je hebt.
Maar een tester met 5 jaar werkervaring verdient minimaal ¤3250,-
Op alle plaatsen waar ik gewerkt heb werden de script in Word of (meestal) Excel gemaakt.quote:Op maandag 29 april 2013 23:38 schreef _dodecahedron_ het volgende:
Het maken van handmatige testscripts ... doen jullie dat gewoon in Word/Excel of zo of hebben jullie daar een apart programma voor? En hoe organiseren jullie al die testscripts?
Ok.quote:Op dinsdag 30 april 2013 06:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Op alle plaatsen waar ik gewerkt heb werden de script in Word of (meestal) Excel gemaakt.
En soms een deel in een testtool die de scripts automatisch uitvoert, maar ook dan lag daar (als het goed is) een eerst uitgedachte analyse - en dus ook een logisch script aan ten grondslag, wat dus weer gewoon in Excel gemaakt was.
De organisatie ervan is een hele goede vraag. Ik heb wel gewerkt onder coordinatoren die dat goddank voor me deden, dat was mooi.
Meestal is er -alweer in Excel- een lijst met de scripts en is dat de organisatie.
Waar ik nu zit gebruiken we TFS, wat een deel van organisatie doet, doordat scripts dan gekoppeld kunnen worden aan specificaties.
Mijn bouwers zouden ook niet moeten proberen om mijn opzet te begrijpenquote:Op dinsdag 30 april 2013 08:29 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Ok.
Ik ben namelijk ontwikkelaar in een Scrum team en als ik kan soms niet echt een structuur ontdekken in alle Word-documentjes van m'n tester.
Volgens mij kan je dat via de site van pearson vue vinden. Je moet kijken bij het iSQI programma.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:13 schreef swentibold het volgende:
weet iemand hier toevallig waar je ISTQB examen kan doen zonder zo'n training te volgen? want dat scheelt toch al snel 1000 euro...
en aanhakend op hierboven, ik zit ook in een scrumteam en meestal gaan testscripts toch gewoon in excel, hele gezellige testscripttemplates
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |