Van een zwerver.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Een geweer? Waar koop jij die? Gamma?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:56 schreef mirved het volgende:
[..]
Van een zwerver.
Bijna alle daklozen hebben wapen op zak
wat ook wel vet handig is dat er veel van die instellingen waar mensen met geestelijk problemen op worden gevangen comfortabel dichtbij het spoor staanquote:
Raalte?quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:27 schreef reetveter het volgende:
Ik moet van Raalte komen, dus ik kwam in Zwolle aan en toen hoorde ik dat.
Nu nog een springplank plaatsen en een bord met de treintijden ernaast.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat ook wel vet handig is dat er veel van die instellingen waar mensen met geestelijk problemen op worden gevangen comfortabel dichtbij het spoor staan
Het kan mij echt totaal niet schelen dat die vent dood is. Ik heb ook geen medelijden met die knul. Het is mischien zielig voor zijn ouders maar dat is zijn eigen schuldquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:40 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Ik weet nog dat er zo'n topic was over iemand die zijn lievelings tv show miste door de herdenking van aanslag in Apeldoorn.
Meteen 10 moraalridders op zijn dak dat hij niet moest zeiken dat hij zijn showtje miste . Weet je hoe erg het voor die mensen in Apeldoorm was?
Maar in het geval van een zelfmoordenaar is het dus wel okay om te klagen over een klein ongemak terwijl er iemand anders dood is.
als ik niets heb met de persoon die overlijdt doet het me totaal niksquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:40 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Ik weet nog dat er zo'n topic was over iemand die zijn lievelings tv show miste door de herdenking van aanslag in Apeldoorn.
Meteen 10 moraalridders op zijn dak dat hij niet moest zeiken dat hij zijn showtje miste . Weet je hoe erg het voor die mensen in Apeldoorm was?
Maar in het geval van een zelfmoordenaar is het dus wel okay om te klagen over een klein ongemak terwijl er iemand anders dood is.
Am i pushing it als ik zeg dat het mij totaal niet kan schelen dat die 7 mensen dood zijn, en geen medelijden met ze heb?quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
Het kan mij echt totaal niet schelen dat die vent dood is. Ik heb ook geen medelijden met die knul. Het is mischien zielig voor zijn ouders maar dat is zijn eigen schuld. Nouja het is wel lullig als die doodgaat trouwens. Laat hem maar als een kasplantje verder gaan.
Or am I pushing it?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |