quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:26 schreef Florian_ het volgende:
Ze moeten gewoon zo'n zelfmoordkliniek bouwen.![]()
Een gebouwtje met allemaal materiaal waarmee je er een eind aan kunt maken. Messen, water, pistolen etc. Je loopt er gewoon naar binnen, maakt er een eind aan, het wordt opgeruimd (vooraf betalen, ¤100), en niemand heeft er last van.
Dat is serieus wel een goed idee, gewoon die moeder er naast flikkeren omdat zij het kind niet goed heeft opgevoed.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:37 schreef mirved het volgende:
Ze zouden de doodstraf moeten zetten op zelfmoord!
Volgens mij plegen de meeste mensen moord vanwege financiele redenenquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:26 schreef Florian_ het volgende:
Ze moeten gewoon zo'n zelfmoordkliniek bouwen.![]()
Een gebouwtje met allemaal materiaal waarmee je er een eind aan kunt maken. Messen, water, pistolen etc. Je loopt er gewoon naar binnen, maakt er een eind aan, het wordt opgeruimd (vooraf betalen, ¤100), en niemand heeft er last van.
Inderdaad. Alsof je voor je besluit te gaan springen je afvraagt of het niet beter is het op zondag te doen. Mensen die besluiten te springen kunnen niet meer denken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:26 schreef SiemPie666 het volgende:
Ik denk dat de mensen in de trein nog wel het laatste is waar ze aan denken.
quote:
Bedankt, Captain Obvious.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Inderdaad. Alsof je voor je besluit te gaan springen je afvraagt of het niet beter is het op zondag te doen. Mensen die besluiten te springen kunnen niet meer denken.
David Harris (16) shot himself in the head outside his high school hours before a parent-teacher conferencequote:Op donderdag 18 juni 2009 13:36 schreef wise het volgende:
[..]
http://www.mydeathspace.com/article-list.aspx
had je dat ook maar van hyves
Geen dank.quote:
Ze kunnen blijkbaar wel bedenken welk middel ze gaan gebruiken om er een eind aan te maken. Dan kunnen ze dus ook bedenken om simpelweg een geweer te halen en zichzelf door de kop te schieten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Inderdaad. Alsof je voor je besluit te gaan springen je afvraagt of het niet beter is het op zondag te doen. Mensen die besluiten te springen kunnen niet meer denken.
Een geweer? Waar koop jij die? Gamma?quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:45 schreef mirved het volgende:
[..]
Ze kunnen blijkbaar wel bedenken welk middel ze gaan gebruiken om er een eind aan te maken. Dan kunnen ze dus ook bedenken om simpelweg een geweer te halen en zichzelf door de kop te schieten.
de kans dat je een rijdende trein vindt ipv een geweer is vele malen groter en bovendien veel makkelijker en kost je minder moeite, super tochquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:45 schreef mirved het volgende:
[..]
Ze kunnen blijkbaar wel bedenken welk middel ze gaan gebruiken om er een eind aan te maken. Dan kunnen ze dus ook bedenken om simpelweg een geweer te halen en zichzelf door de kop te schieten.
Van een zwerver.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Een geweer? Waar koop jij die? Gamma?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:56 schreef mirved het volgende:
[..]
Van een zwerver.
Bijna alle daklozen hebben wapen op zak
wat ook wel vet handig is dat er veel van die instellingen waar mensen met geestelijk problemen op worden gevangen comfortabel dichtbij het spoor staanquote:
Raalte?quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:27 schreef reetveter het volgende:
Ik moet van Raalte komen, dus ik kwam in Zwolle aan en toen hoorde ik dat.
Nu nog een springplank plaatsen en een bord met de treintijden ernaast.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat ook wel vet handig is dat er veel van die instellingen waar mensen met geestelijk problemen op worden gevangen comfortabel dichtbij het spoor staan
Het kan mij echt totaal niet schelen dat die vent dood is. Ik heb ook geen medelijden met die knul. Het is mischien zielig voor zijn ouders maar dat is zijn eigen schuldquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:40 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Ik weet nog dat er zo'n topic was over iemand die zijn lievelings tv show miste door de herdenking van aanslag in Apeldoorn.
Meteen 10 moraalridders op zijn dak dat hij niet moest zeiken dat hij zijn showtje miste . Weet je hoe erg het voor die mensen in Apeldoorm was?
Maar in het geval van een zelfmoordenaar is het dus wel okay om te klagen over een klein ongemak terwijl er iemand anders dood is.
als ik niets heb met de persoon die overlijdt doet het me totaal niksquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:40 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Ik weet nog dat er zo'n topic was over iemand die zijn lievelings tv show miste door de herdenking van aanslag in Apeldoorn.
Meteen 10 moraalridders op zijn dak dat hij niet moest zeiken dat hij zijn showtje miste . Weet je hoe erg het voor die mensen in Apeldoorm was?
Maar in het geval van een zelfmoordenaar is het dus wel okay om te klagen over een klein ongemak terwijl er iemand anders dood is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |