aXXo is toch gestopt?quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:43 schreef voetballeh het volgende:
Dikke pik met ze, ik wacht wel tot de Axxo of FxG uitkomt.
Het is ook 13,24 dollar. En 638 rupees. En 178 Mexicaanse Pesos. En 8.15 Britse Ponden.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:43 schreef voetballeh het volgende:
Da's bijna 21 gulden.... 21 gulden!!!!! voor 1 STINK-Kaartje, als ik hem aan de kassa haal.
Een geeltje is (was) 25 gulden, slimmerik.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:46 schreef voetballeh het volgende:
En stel ik wil met een vriendinnetje gaan, moet ik daar natuurlijk ook nog eens voor gaan betalen, is het 42 gulden! Da's bijna een Geeltje!
En dan tel ik nog niet eens drinken of popcorn erbij. Want dan kom ik er nog niet eens met een Geeltje denk ik.
Potdomme, ben je bijna een groentjequote:Op donderdag 18 juni 2009 12:46 schreef voetballeh het volgende:
En stel ik wil met een vriendinnetje gaan, moet ik daar natuurlijk ook nog eens voor gaan betalen, is het 42 gulden! Da's bijna een Geeltje!
En dan tel ik nog niet eens drinken of popcorn erbij. Want dan kom ik er nog niet eens met een Geeltje denk ik.
Ik zou je vriendin gezellig een dagje uit nemen naar een grasveld waar niks is. Dat kost je ook niks.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:46 schreef voetballeh het volgende:
Ikke neem altijd gewoon een flesje water mee.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:49 schreef Copycat het volgende:
En dan heb je de versnaperingsprijzen nog niet gezien.
Of neem jij je eigen Lidl cola en chips mee?
pakken ze die dan niet af als ik langs de bios-security loop?quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:49 schreef Copycat het volgende:
En dan heb je de versnaperingsprijzen nog niet gezien.
Of neem jij je eigen Lidl cola en chips mee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |