Maar "Placebo" is nog beter.quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:15 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar "Placebo" is nog beter.
Met "Teenage angst"
of gewoon Black Market Music natuurlijkquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:15 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar "Placebo" is nog beter.
Met "Come home" als binnenkomer, en "Teenage angst", en "I Know"..
Ja, best veel nog.quote:
Hier zijn nog staanplaatsen te krijgen (in antwerpen dan wel).quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:23 schreef Mip1988 het volgende:
hmz geen staanplaatsen
nog nooit bij een concert in een stoel gezeten
Tof!quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:05 schreef Felixa het volgende:
Twee mooi uitgevoerde akoestische nummers (Never Ending Why en Jackie)
stukje naar beneden scrollen
Klik
[ afbeelding ]
Fionaquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:05 schreef Felixa het volgende:
Twee mooi uitgevoerde akoestische nummers (Never Ending Why en Jackie)
stukje naar beneden scrollen
Klik
[ afbeelding ]
Jep, Live in Angkor Wat is echt kippenvel! Vooral Blind, Meds en Follow The Cops Back home zijn erg mooi geworden.quote:Op zondag 13 september 2009 17:38 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
FionaZe past geweldig bij Placebo.
Voor degene die het nog niet weet, ze hebben ook een akoestisch concert gegeven in Cambodja (dec. 2008) dat is ook echt best wel kippenvel als je daarna kijkt/luister.
Is dat niet te koop ofzo ?quote:Op zondag 13 september 2009 18:12 schreef Haunter het volgende:
[..]
Jep, Live in Angkor Wat is echt kippenvel! Vooral Blind, Meds en Follow The Cops Back home zijn erg mooi geworden.
Volgens mij was het een bonusdvd van iets.quote:Op zondag 13 september 2009 18:48 schreef Leonos het volgende:
[..]
Is dat niet te koop ofzo ?
Op bol.com kan ik het niet vinden.
Linkje zal mooi wezen
Het was een special voor MTV, om aandacht te vragen voor mensensmokkel.quote:Op zondag 13 september 2009 18:48 schreef Leonos het volgende:
[..]
Linkje zal mooi wezen
Hierquote:Op zondag 13 september 2009 18:48 schreef Leonos het volgende:
[..]
Linkje zal mooi wezen
Nu gaat het ook beter bij mij.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:46 schreef Leonos het volgende:
Bijmij niet
Ik ben overgeschakeld naar de flash versie.
Maar hij is wat slecht bij stem ? Vergeleken met de andere akoestische sets die ik heb?
Hij leek de hoge noten bij The Neverending Why inderdaad net niet te halen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:46 schreef Leonos het volgende:
Bijmij niet
Ik ben overgeschakeld naar de flash versie.
Maar hij is wat slecht bij stem ? Vergeleken met de andere akoestische sets die ik heb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |