Oefenen, oefenen, oefenen. Dat is het enige wat je nu nog moet doen... Ook al wil je het niet horen; Toi, Toi, Toiquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:28 schreef automatic_ het volgende:
Blegh, ik krijg allemaal succes smsjes & ik weet dat het heel lief is, maar het is niet goed voor mijn gemoedstoestand
Ja, die heb ik dus geprobeerd, maar ik krijg die emails niet binnen.quote:
Neequote:
Ik vind op dit moment alles stomquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oefenen, oefenen, oefenen. Dat is het enige wat je nu nog moet doen... Ook al wil je het niet horen; Toi, Toi, Toi
Neuken ?quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ik vind op dit moment alles stom
Ik had een engelse collega die zei: Could you catch me a fag, girl?quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:31 schreef djayzz het volgende:
komt net een engelse collega binnen: "can I pick your brains for a minute"
ehm, wtf
Snap ikquote:
Alleen nergens een plekje te vindenquote:
Waarom zou ze, ze vindt jou nu ook stomquote:
Hele normale term hoor, ik bumbde ook altijd een fag bij mijn collega toen ik nog rooktequote:Op donderdag 18 juni 2009 13:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had een engelse collega die zei: Could you catch me a fag, girl?
Dat was pas apart.
Hehe,quote:
Iets anders uit deze lijst proberen? http://www.google.com/search?hl=en&q=pdf+to+word&aq=f&oq=&aqi=g10quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, die heb ik dus geprobeerd, maar ik krijg die emails niet binnen.
Heb het adres al toegevoegd aan de adressenlijst zodat ie niet in verzonden items komt, maar ik krijg ze gewoon niet binnen.
Schat, ik weet heus wel dat een fag een peuk is.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hele normale term hoor, ik bumbde ook altijd een fag bij mijn collega toen ik nog rookte.
Zou echt tof zijn!quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:35 schreef automatic_ het volgende:
Hehe,
ik ga morgen even mijn neef / oom, tante bellen om een auto te regelen![]()
dat blijktquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Alleen nergens een plekje te vinden
[..]
Waarom zou ze, ze vindt jou nu ook stom
je hebt toch een autoquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe,
ik ga morgen even mijn neef / oom, tante bellen om een auto te regelen![]()
Jaaaquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zou echt tof zijn!
Ik ga nu de deur uit!19:00 uur vanavond toch?
Ik wil de 307cc of Megane coupe hebben zondagquote:
Ik had zelf ook gegoogled, maar ik dacht misschien weet iemand van jullie iets, zodat ik niet op 5415648 linkjes hoef te klikken tot ik eindelijk een goeie vind.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Iets anders uit deze lijst proberen? http://www.google.com/search?hl=en&q=pdf+to+word&aq=f&oq=&aqi=g10
aaah, okquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik wil de 307cc of Megane coupe hebben zondag
(of naja, wij willen die hebben)
Nou en! Wij zijn bikkelsquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
aaah, ok
beetje touren![]()
Het gaat wel regenen zondag
shut up faghagquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Schat, ik weet heus wel dat een fag een peuk is.
Het was alleen wel grappig.
Jaja, ik zie jullie echt niet met de kap open rijden als het regentquote:
Ik heb het weleens gedaan hoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:40 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jaja, ik zie jullie echt niet met de kap open rijden als het regent
Ach, als Google er al HTML van kan maken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:44 schreef mrbox het volgende:
Dat het uberhaupt kan om van pdf naar word te gaan verbaast me al
Als je meer van adobe hebt dan slechts de reader is dat toch gewoon 2 klikken?quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:44 schreef mrbox het volgende:
Ja, maar het ziet er nooit zo mooi uit vind ikquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:44 schreef mrbox het volgende:
Ik ga ook gewoon al mijn verslagen in pdf aanleverenquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar het ziet er nooit zo mooi uit vind ik
Ja maar google is ook een pro @ OCRquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ach, als Google er al HTML van kan maken.
Nee dat is van word naar pdfquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:45 schreef rival het volgende:
[..]
Als je meer van adobe hebt dan slechts de reader is dat toch gewoon 2 klikken?
Het is ook volslagen zinloos als je het mij vraagt, maar als ze erom vragen, dan doe ik het wel voor ze.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:44 schreef mrbox het volgende:
ik ook, maar dat was noodgedwongen...quote:
Behalve als je alleen een pdf hebt om te beginnen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:47 schreef rival het volgende:
[..]
daar heb ik niet eens iets van adobe voor nodig, dan kies ik "opslaan als" in word
Je hebt gelijk acrobat 8 doet dat nu ookquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:47 schreef rival het volgende:
[..]
daar heb ik niet eens iets van adobe voor nodig, dan kies ik "opslaan als" in word
dat stond mij bij ja, ik wist het alleen niet zeker.....quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:50 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je hebt gelijk acrobat 8 doet dat nu ookpdf to word
dan haal ik gewoon de D eruit en ga ik pf doenquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Behalve als je alleen een pdf hebt om te beginnen.
Ja. Maar het gaat dus om een document dat ik gescand heb, dus PDF van gemaakt en moet dan naar Word. Kan dat dan ook?quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:47 schreef rival het volgende:
[..]
Wat wil je er mee?quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja. Maar het gaat dus om een document dat ik gescand heb, dus PDF van gemaakt en moet dan naar Word. Kan dat dan ook?
Ik durf ff niets meer te zeggen aangezien er nu meer met PDF kan dan dat ik wistquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja. Maar het gaat dus om een document dat ik gescand heb, dus PDF van gemaakt en moet dan naar Word. Kan dat dan ook?
Het is voor een collega, die wil het dan nog kunnen bewerken in word. Net dmv een site dat bestand omgezet, maar dan doet ie dat gewoon als afbeelding in word zetten, dus textueel kan je niks bewerken.quote:
Acrobat 9 geeft bij mij de optie :Save as text, en dat werkt, heb het ff getest.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan heb je er geen hol aan iddquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is voor een collega, die wil het dan nog kunnen bewerken in word. Net dmv een site dat bestand omgezet, maar dan doet ie dat gewoon als afbeelding in word zetten, dus textueel kan je niks bewerken.
In mijn ogen heb je er dus geen hol aan.
Dat heb ik uiteraard als eerste geprobeerd en buiten het feit dat het dan bij mij een lege pagina wordt, is het een .txt bestand en ik moet .doc hebben.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Acrobat 9 geeft bij mij de optie :Save as text, en dat werkt, heb het ff getest.
Snap ik, maar .txt had je kunnen inlezen in wordquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heb ik uiteraard als eerste geprobeerd en buiten het feit dat het dan bij mij een lege pagina wordt, is het een .txt bestand en ik moet .doc hebben.
Hoe kan het een beveiligd document zijn terwijl het gewoon een scan is van een document?quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik, maar .txt had je kunnen inlezen in word. Maar als ie blank blijft is het sowieso waarschijnlijk een beveiligd document
.
Goed punt, ff niet goed gelezenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoe kan het een beveiligd document zijn terwijl het gewoon een scan is van een document?
Same..quote:
ohw jeee hoe kom je daaraan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Same..
en ik heb last van m'n linkerschouder
dit dus. heeft 8 ook.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Acrobat 9 geeft bij mij de optie :Save as text, en dat werkt, heb het ff getest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |