*knuffel*quote:
Jah ookquote:
Boeit niet.. ik ben ongeduldigquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:35 schreef Cuegirllie het volgende:
*knuffel*
ivm die solli of verzameling van zaken?
Ik ben moe, heb hoofdpijn, ben verkouden en heb geen zin in alle vragen van iedereen "Heb je al wat gehoord?" Ik wil die verdomme positief kunnen beantwoorden. Voor de rest gaat het redelijk, heb een paar dingetje waar ik mee zit, maar ach, wie nietquote:
Het is toch 5 min tegenwoordig?quote:
Tering, dat is kortquote:
Dank jequote:
Hmm... Dan hoef ik dat niet meer te vragenquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben moe, heb hoofdpijn, ben verkouden en heb geen zin in alle vragen van iedereen "Heb je al wat gehoord?" Ik wil die verdomme positief kunnen beantwoorden. Voor de rest gaat het redelijk, heb een paar dingetje waar ik mee zit, maar ach, wie niet
DAt is idd allemaal kut!quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:38 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben moe, heb hoofdpijn, ben verkouden en heb geen zin in alle vragen van iedereen "Heb je al wat gehoord?" Ik wil die verdomme positief kunnen beantwoorden. Voor de rest gaat het redelijk, heb een paar dingetje waar ik mee zit, maar ach, wie niet
Ik dacht dat jij degene was die dat aangepast had?quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:39 schreef automatic_ het volgende:
Tering, dat is kort
Stelletje verslaafden hier
Ik heb de OP toen wel aangepast, maar niet de tijden volgens mij?quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij degene was die dat aangepast had?
Dat weet je nu ook inderdaadquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:39 schreef automatic_ het volgende:
Hmm... Dan hoef ik dat niet meer te vragen
Kus
Dat was het sowieso al hier. Maar ik heb vanmorgen al aan minstens 10 collega's moeten vertellen dat ik nog niks gehoord had..quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:40 schreef Cuegirllie het volgende:
DAt is idd allemaal kut!
Oftewel hier geldt nu: Pas vragen hoe het ermee staat totdat je er zelf over begint
Dat dus..quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:42 schreef HeatWave het volgende:
OK, ik begin wel : Ik heb geen zin meer, vandaag niet, deze week niet! Ik wil dat het Zaterdag is!
Ja ok, ik ook wel, maar Vrijdagavond is ok, Zaterdag heb ik zin inquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat dus..Al neem ik ook genoegen met vrijdagavond
Ik zit al bijna de hele week langer op de zaak dan nodig is/moetquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:42 schreef HeatWave het volgende:
OK, ik begin wel : Ik heb geen zin meer, vandaag niet, deze week niet! Ik wil dat het Zaterdag is!
Gewoon 1x zeggen: 'jullie horen het wel als er nieuws is 'quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:43 schreef Nouk84 het volgende:
Dat was het sowieso al hier. Maar ik heb vanmorgen al aan minstens 10 collega's moeten vertellen dat ik nog niks gehoord had..
Wat ga je doen dan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, ik ook wel, maar Vrijdagavond is ok, Zaterdag heb ik zin in.
date 5?quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:46 schreef Ripley het volgende:
Ik wil ook dat het zaterdag is, ik ag allemaal leuke dingen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |