quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:30 schreef makumadness het volgende:
Ik weet zeker dat als je ze wel gezien had, dan was je er even naast gaan zitten genieten (niet pervers natuurlijk, gewoon natuurlijk).
Zeiknat maar tevreden was je dan naar binnen gegaan, want zo ben je dan ook wel weer.
Neen. Ik had ze over me heen willen hebben.quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:30 schreef makumadness het volgende:
Ik weet zeker dat als je ze wel gezien had, dan was je er even naast gaan zitten genieten (niet pervers natuurlijk, gewoon natuurlijk).
Zeiknat maar tevreden was je dan naar binnen gegaan, want zo ben je dan ook wel weer.
Gatver de gatver , sommige mensen vreten echt alles héquote:Op donderdag 18 juni 2009 03:05 schreef PierreTT het volgende:
Slakken horen ook op je bord, niet onder je schoen
[ afbeelding ]
Zo vies vind ik het er niet uit zien.quote:Op donderdag 18 juni 2009 03:33 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Gatver de gatver , sommige mensen vreten echt alles hé
Je mag ze hebbenquote:Op donderdag 18 juni 2009 07:24 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Zo vies vind ik het er niet uit zien.![]()
Aansteller
Ik vind slakken ook lekkerquote:Op donderdag 18 juni 2009 03:05 schreef PierreTT het volgende:
Slakken horen ook op je bord, niet onder je schoen
[ afbeelding ]
Ik vind het ook vies.quote:Op donderdag 18 juni 2009 07:24 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Zo vies vind ik het er niet uit zien.![]()
Aansteller
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |