Hebben die geen leger? Dus, met een beetje geluk kunnen de Fokkers Aruba binnenvallen en het eiland claimen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:18 schreef Karasta het volgende:
[..]
Dan kan ik toch niet het leger in gaan... wat ik zo graag wil.
Jawel maar daar accepteren ze geen homo'squote:Op donderdag 18 juni 2009 00:20 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Hebben die geen leger? Dus, met een beetje geluk kunnen de Fokkers Aruba binnenvallen en het eiland claimen?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:20 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Hebben die geen leger? Dus, met een beetje geluk kunnen de Fokkers Aruba binnenvallen en het eiland claimen?
Goed kanonnevoer voor Afghanistanquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:19 schreef Kali-Mist1 het volgende:
21 en oud voelen, duidelijk gevalletje: "Vroeg rijp, vroeg rot."
Als je wilt trollen doe dan een beetje je best.quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:21 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
Jawel maar daar accepteren ze geen homo's
quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:22 schreef Remake het volgende:
Wat wil je gaan doen bij het leger dan?
Bij de catering?
Idee voor de Fok! Meet?quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:22 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Zullen we het gewoon nog een keer doen?
For laughs and giggles!
Bij de catering?
Trolllen schrijf je met driedubbel lllquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:23 schreef Karasta het volgende:
[..]
Als je wilt trollen doe dan een beetje je best.
Ah, een van de minder fysieke baantjes dusquote:
En over 3 jaar huilen dat je niet met de veteranen defilee mag meelopen...quote:
Omdat het je dochter is die daar werkt?quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:23 schreef Nosh het volgende:
mijn kind mag later homo, emo, furry, moslim, pedo of zwart worden, maar de dag dat ie bij de mcdonalds werkt, is de dag dat ik geen zoon meer heb.
Nee, TS heeft een MacJob:quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:26 schreef Karasta het volgende:
LOL ik werk bij de Mac omdat ik geen ander werk kon vinden, waar ik woon is het met de baantjes best krap, verder is het 10x beter dan in de uitkering zitten of zo.
Ok, ff OT!quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:26 schreef Karasta het volgende:
LOL ik werk bij de Mac omdat ik geen ander werk kon vinden, waar ik woon is het met de baantjes best krap, verder is het 10x beter dan in de uitkering zitten of zo.
Zeeland..quote:
Het is toch tijdelijk, je gaat het leger toch in?quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:34 schreef Karasta het volgende:
[..]
Zeeland..
En het werk is niet echt slecht of zo want heb echt super leuke collega's, het is alleen niet wat ik me zelf zag doen op me 21ste.
goede instelling!quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:26 schreef Karasta het volgende:
Ik vind een uitkering nog waardiger dan burgers flippenquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:26 schreef Karasta het volgende:
Dat vind ik dan wel weer erg extreem....quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:43 schreef Wupppie het volgende:
sodemieter op idioot
je fontanel zit net dicht en nu al midlife crisis gelul vertonen.
Kijk minder gtst en dr. phill, trek je minder af en neem jezelf niet zo serieus
Opgelost, slotjequote:Op donderdag 18 juni 2009 00:43 schreef Wupppie het volgende:
sodemieter op idioot
Dacht ik ook.quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:21 schreef Diveaux het volgende:
een aanvulling voor TS:
Hoofdklacht: Ik werk bij macdonald's
Dus... omdat jij vindt dat ik jong ben mag ik me niet beetje down voelen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:43 schreef Wupppie het volgende:
sodemieter op idioot
Eigenlijk ga je vanaf je 20ste ook terugtellen en ben je bij je 40ste dood, maar dat is nogal wiedes!quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:58 schreef mazaru het volgende:
Je wordt 21?
Tja, dan is je leven inderdaad al op zijn retour.
Jammer, maar helaas.
Het heeft je ook niet meegezeten zeg, wonen in Zeeland, werken bij McDonald's...
Wees maar blij dat het bijna over is.
Heb ik je nu een beetje opgevrolijkt?
Lol watte ?quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:07 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Eigenlijk ga je vanaf je 20ste ook terugtellen en ben je bij je 40ste dood, maar dat is nogal wiedes!
out of all people zeg jij emoquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:23 schreef Nosh het volgende:
mijn kind mag later homo, emo, furry, moslim, pedo of zwart worden, maar de dag dat ie bij de mcdonalds werkt, is de dag dat ik geen zoon meer heb.
Je snapt zelf toch ook wel dat je leven na je 40e afgelopen isquote:
Dat gaat na dit topic langzaam tot hem doordringen!quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Je snapt zelf toch ook wel dat je leven na je 40e afgelopen is
Yes weer iemand mentaal naar de klote geholpenquote:Op donderdag 18 juni 2009 01:21 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dat gaat na dit topic langzaam tot hem doordringen!
quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Yes weer iemand mentaal naar de klote geholpen![]()
Bij de catering?
Tja, als je de rest van je leven bij de mcdrek moet gaan werken zou ik mezelf ook ophangen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:17 schreef Karasta het volgende:
Ik word morgen (19e) 21 jaar.... Nu heb ik 18 jaar altijd een perfecte leeftijd gevonden en ik begin me ook echt oud te voelen... Ik kan nog als de dag van gisteren herinneren dat ik 20 werd en dat kut vond, het is alsof me leven te snel aan het gaan is. Nu werken hier ook andere dingen mee zoals bv dat ik een kut baan heb (Mac Donalds) Ik heb me wel aangemeld voor het leger maar dit duurt zo lang allemaal...
Klacht: Voel me oud en ben nog steeds niet waar ik wil zijn.
Dat heb jij heel goed begrepen knulletje.quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:54 schreef Karasta het volgende:
[..]
Dus... omdat jij vindt dat ik jong ben mag ik me niet beetje down voelen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |