Dat is geen goed Nederlands, maar dat is nogal wiedes.quote:Ik kan het de uitdrukking
En de vorige.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:42 schreef Seam het volgende:
Nogal wiedes dat de volgende posts nogal wiedes zullen zijn
Aardappelkroket?quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:43 schreef CaptainCookie het volgende:
Dat dit topic een slotje krijgt is ehm, ja, vul maar in
Nogal wiedes met zo'n kop!quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:41 schreef Opperkwal het volgende:
Hee,
Ik kan de uitdrukking: ''nogal wiedes'' niet vaak genoeg gebruiken en wil het meer gaan gebruiken.
Bij deze heb ik het dus even gezegd, dat was het.
Klacht: nogal wiedes niet erg vaak gebruiken.
Groetjes
quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:49 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je gaat door voor de koelkast
Ik bewaar mijn aardappelkroketten anders gewoon op zolder.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:49 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
NOGAL WIEDESquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:51 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
Ik bewaar mijn aardappelkroketten anders gewoon op zolder.
Dat ik dus geen koelkast heb om ze in te doenquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:53 schreef zwartemarktplaats het volgende:
En de klacht?
Dat is nogal wiedes hequote:
Dit word een nieuwe romanquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:56 schreef Matthijs- het volgende:
Dronken voor twaalf uur en ziels alleen, om vervolgens lompe berichten op internet te gaan plaatsen.
Gangster tochquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:56 schreef Matthijs- het volgende:
Dronken voor twaalf uur en ziels alleen, om vervolgens lompe berichten op internet te gaan plaatsen.
Dat is nogal wiedesquote:
Maar geen Wii, dus?quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:49 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
dat is nogal wiedesquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:43 schreef CaptainCookie het volgende:
Dat dit topic een slotje krijgt is ehm, ja, vul maar in
betekent wel dat je over voldoende verstand moet beschikken om situaties en uitspraken in te kunnen schatten op hun voordehandliggendheid........ het feit dat je het vaker wil gaan zeggen betekent niet van de een op andere dag dat je daarvoor ook de capaciteiten hebt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:41 schreef Opperkwal het volgende:
Hee,
Ik kan de uitdrukking: ''nogal wiedes'' niet vaak genoeg gebruiken en wil het meer gaan gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |