Dat is geen goed Nederlands, maar dat is nogal wiedes.quote:Ik kan het de uitdrukking
En de vorige.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:42 schreef Seam het volgende:
Nogal wiedes dat de volgende posts nogal wiedes zullen zijn
Aardappelkroket?quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:43 schreef CaptainCookie het volgende:
Dat dit topic een slotje krijgt is ehm, ja, vul maar in
Nogal wiedes met zo'n kop!quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:41 schreef Opperkwal het volgende:
Hee,
Ik kan de uitdrukking: ''nogal wiedes'' niet vaak genoeg gebruiken en wil het meer gaan gebruiken.
Bij deze heb ik het dus even gezegd, dat was het.
Klacht: nogal wiedes niet erg vaak gebruiken.
Groetjes
quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:49 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je gaat door voor de koelkast
Ik bewaar mijn aardappelkroketten anders gewoon op zolder.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:49 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je gaat door voor de koelkast
NOGAL WIEDESquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:51 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
Ik bewaar mijn aardappelkroketten anders gewoon op zolder.
Dat ik dus geen koelkast heb om ze in te doenquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:53 schreef zwartemarktplaats het volgende:
En de klacht?
Dat is nogal wiedes hequote:
Dit word een nieuwe romanquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:56 schreef Matthijs- het volgende:
Dronken voor twaalf uur en ziels alleen, om vervolgens lompe berichten op internet te gaan plaatsen.
Gangster tochquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:56 schreef Matthijs- het volgende:
Dronken voor twaalf uur en ziels alleen, om vervolgens lompe berichten op internet te gaan plaatsen.
Dat is nogal wiedesquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |