is ff schrikken hequote:Op donderdag 18 juni 2009 08:04 schreef Belsezar het volgende:
Goedemorgen!
Wat lees ik nu, het gaat over kinderen krijgen in singles. Zit ik in OUD?
Ben meteen klaarwakker!quote:
Huh, wtf?quote:Op donderdag 18 juni 2009 08:08 schreef Den_Haag het volgende:
sommigen mensen hier leggen de link van sex naar kinderen. Snap jij dat?
Ja, dat zijn die mensne die het zonder doenquote:Op donderdag 18 juni 2009 08:08 schreef Den_Haag het volgende:
Blijft de meest leuke manier om aan kinderen te komen, maar eerst veel heel veel oefenenquote:Op donderdag 18 juni 2009 08:08 schreef Den_Haag het volgende:
Een ongeluk zit in een klein zaadje hoekje.quote:Op donderdag 18 juni 2009 08:08 schreef Den_Haag het volgende:
Sommige mensen doen dat ook niet, die hebben vaak grotere problemen...quote:Op donderdag 18 juni 2009 08:08 schreef Den_Haag het volgende:
Jeequote:Op donderdag 18 juni 2009 06:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
Goedenmorgen, fijne dag allemaal![]()
en MaJo, supertof!!!Snuit wacht nog steeds!
En toen was het stilquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 08:50 schreef MaJo het volgende:
Ik merk opeens dat ik naar mijn date ruik![]()
jaja, geen tijd/te lui om te douchen
Ja later, moet nu eerst naar de psychquote:
Feliquote:
Dat kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 18 juni 2009 08:53 schreef MaJo het volgende:
Ja later, moet nu eerst naar de psychen het ruikt wel erg lekker
Is ze single?quote:
Thanks! Ik geloof dat mijn zus zaterdag een cadeautje gaat kopen, want dat viert ze het..quote:
Thanks! 52quote:Op donderdag 18 juni 2009 08:54 schreef MaJo het volgende:
Felihoe oud is ze geworden? En gaan jullie nog iets leuks doen?
Hoe is het met jou trouwens? Nog een leuke vent tegengekomen? Ben hier een tijdje weggeweestquote:
quote:
Gaat goed! Weinig nieuws onder zon, wat dat betreftquote:Op donderdag 18 juni 2009 08:56 schreef MaJo het volgende:
Hoe is het met jou trouwens? Nog een leuke vent tegengekomen? Ben hier een tijdje weggeweest
Neuh, mijn ouders zijn nogal saaiquote:
Vast wel.quote:Op donderdag 18 juni 2009 08:57 schreef HeatWave het volgende:
Goeiemorgen.
Vast niets gemist gisteravond?.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 08:57 schreef HeatWave het volgende:
Goeiemorgen.
Jawel! Mijn tweede datequote:Op donderdag 18 juni 2009 08:57 schreef HeatWave het volgende:
Goeiemorgen.
Dit is ook de eerste vent die ik tegen ben gekomen sinds ik voor het laatst hier gepost hebquote:Op donderdag 18 juni 2009 08:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gaat goed! Weinig nieuws onder zon, wat dat betreftIk weet het, een tijdje niet gezien. Gaat het buiten de kriebels om ook goed met jou?
[..]
Neuh, mijn ouders zijn nogal saai
Ik vind het juist een mooie reden om weg te blijven uit Singlesquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:03 schreef MaJo het volgende:
Dit is ook de eerste vent die ik tegen ben gekomen sinds ik voor het laatst hier gepost hebeen goede reden om terug te komen
met mij gaat alles weer goed gelukkigzware maanden achter de rug van depressie en ziekenhuisopname van mijn vader maar dat is nu afgelopen
Ofrequote:Op donderdag 18 juni 2009 09:12 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Cue!![]()
![]()
Wat ben jij vervelend enthousiast.
Ik kan het nog net hebben.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ofre![]()
sorryGister begon het en het zit er nog een beetje in
![]()
Anders moet je het zeggen hoorquote:
Heerlijke post om mee op te startenquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:17 schreef HeatWave het volgende:
MIjn dag is alweer goed, ik ben bij het mooiste meisje van het call centre op dr tenen gaan staan (slippers aan) en ze vond het niet erg "jij mag dat".
.
Dat sowieso nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |