En single. En niet getrouwd. Wat een feest.quote:
Ben geen arts, maar ik dacht dat die konden uitgroeien tot een huidtumor, als je niet oppast.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bedoelde meer van, zo erg is een moedervlek toch niet?
Komt omdat ook mensen van buitenaf mee mogen doen en daarom is het zo laatquote:
een melanoom kan een beginnetje van huidkanker zijn, dus dan kan het beter weg zijn als ze twijfelen of hij goed is.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daarom, doe ik ook nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
kan je ook maar beter niet doen, zal wel niks bijzonders zijn
Oke , dat ben ik niet gewendquote:
Huidkanker is anders een best grote doodsoorzaak, maar vrij onbekend.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
quote:
Dat is toch meer als het te groot wordt dacht ik?quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
een melanoom kan een beginnetje van huidkanker zijn, dus dan kan het beter weg zijn als ze twijfelen of hij goed is.
Kan welquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
volgens mij hebben al die, universiteiten van die maffe roosters
Hoeft niet. Veranderingen hebben er ook mee te maken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is toch meer als het te groot wordt dacht ik?
Het kan vrijwel onzichtbaar blijven vanaf de buitenkant, wat het juist zo gevaarlijk maaktquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja soms geven ze gewoon al @ 08:30 les , wie doet dat nuquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
volgens mij hebben al die, universiteiten van die maffe roosters
quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hmm ok, mja dat is met zoveel dingen tegenwoordig.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het kan vrijwel onzichtbaar blijven vanaf de buitenkant, wat het juist zo gevaarlijk maakt.
Eigenlijk zouden ze gewoon vrij laat moeten beginnen 10:00 ofzo, want dan geef je de mensen die ver moeten reizen een kans om ruim op tijd voor tentamens te zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:48 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja soms geven ze gewoon al @ 08:30 les , wie doet dat nu![]()
quote:
Je bedoelt net als gefrustreerde einzelgaengende meisjes die al hun frustraties opkroppen en dan al YouTubefilmend met een automatisch geweer hun schoolgenootjes afknallen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het kan vrijwel onzichtbaar blijven vanaf de buitenkant, wat het juist zo gevaarlijk maakt.
Ik zou nooit een YouTube-filmpje makenquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bedoelt net als gefrustreerde einzelgaengende meisjes die al hun frustraties opkroppen en dan al YouTubefilmend met een automatisch geweer hun schoolgenootjes afknallen?![]()
We snappen het.
Helemaal.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze gewoon vrij laat moeten beginnen 10:00 ofzo, want dan geef je de mensen die ver moeten reizen een kans om ruim op tijd voor tentamens te zijn.
Ideaal juist die vroege tentamens! Ik ging altijd de nacht van tevoren doorhalen en als je dan om 13:00 tentamen had, duurde dat veuls te lang.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
idd die vroege tentamens,hebben me al zat bekeuringen gekost
Jemig, ik kwam altijd zo laat mogelijk binnen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:55 schreef Tegan het volgende:
Ik wil altijd zeker een uur te vroeg voor een tentamen al op de Uni zijn, om relaxed wat dingen na te lezen, het is alleen wel erg lastig als je tentamen om 8:45 is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |