Welkom!quote:Op zondag 21 juni 2009 12:12 schreef BC88 het volgende:
Ik heb wel eens gehoord van dit spel maar nog nooit ingeschreven. Een vriend van me vertelde dat ik wel moet wachten met inschrijven totdat de competitie is geeindigd zodat je aan nieuw seizoen begint. Wanneer is dat?
Ik zou er 17% van maken... Dat heb ik ook...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:16 schreef TheVulture het volgende:
Mijn conditie is uitstekend (laag) nu... misschien kan ik 'm toch nog wat naar beneden bij stellen....
Ok vooruit heb een team aangevraagdquote:Op zondag 21 juni 2009 12:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Welkom!
Je kunt je gewoon inschrijven nu en dan krijg je binnen enkele dagen een team... je begint dan wellicht tijdens een seizoen maar dan kun je alvast de eerste stappen doen om je team te vormen en het klaar te maken voor het eerste volledige seizoen!
het is idd dat het forum niet tot mij spreekt..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat kan. Je hoort me ook niet klagen over de vorm in t algemeen.
Dan moet je ze even testen op de Hag site. En nog dit seizoen vervangenquote:Op zondag 21 juni 2009 12:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja dat is het probleem.... mijn midjes zijn eind 20... dus ik hou hem wel iets hoger...
hehehehequote:Op zondag 21 juni 2009 12:52 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het is idd dat het forum niet tot mij spreekt..
hij wil zn spelers op uitstekend houden.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zou er 17% van maken... Dat heb ik ook...
Mijn 29 jarige blijven dan gewoon mooi op goed hangen. Dat is meer dan voldoende.
Top! Welkom hier. Mocht je nog wat te vragen hebben is er hier altijd wel iemand die je antwoord kan\wil gevenquote:
Mijn eerste scout kwam met niets. De derde maar niet afgewacht. Ik hoop op een hoge overall ability en dan wellicht wat PM.quote:I have found what seems to be a great prospect for you. He is 16(69d) years old and is called Tijs van 't Klooster.
Without any further training, this player will remain with inadequate Passing. Coach this player right and he will reach his potential of passable Passing before you know it!
Can I offer him a place at the academy?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Bel Yannick Waasdorp
|Gegroet Outpost76! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Wybo ten Cate en hij is 17 jaar.
Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Scoren. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden. Ik zou zeggen dat het een zwak allrounder is.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
quote:[Hallo baas, goed je weer te spreken.
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Lukas Bruins Slot.
Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen zwak in Passen worden voordat hij bij het eerste komt. Deze speler is zwak in Positiespel op dit moment in zijn loopbaan. Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij matig.
De speler is onvoorspelbaar, en ik weet niet zeker of we daar veel aan kunnen veranderen - hij is gewoon zo.
Geven we hem een contract, baas?
quote:Ja? Oh, hallo Outpost76!
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Eagle Sjoorda is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 17 jaar.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Passen ongeveer matig zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens matig kunnen worden.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Tenminste daar heb ik mn pull vorige week ook voor verkocht.quote:Peter Zandvliet (249706646)
17 jaar en 5 dagen, volgende verjaardag: 06-10-2009
Nederland
redelijk in vorm, conditie zwak
Een sympathiek persoon die opvliegend en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: RKDEO
(sinds 21-06-2009 (5/39), )
Total Skill Index (TSI): 170
Loon: 290 ¤/week
4 640 ¤ / season
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Daar verlies je toch teveel midrating meequote:Op zondag 21 juni 2009 12:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zou er 17% van maken... Dat heb ik ook...
Mijn 29 jarige blijven dan gewoon mooi op goed hangen. Dat is meer dan voldoende.
Je verliest er geen midrating mee, alleen bbz;)quote:Op zondag 21 juni 2009 14:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar verlies je toch teveel midrating mee
Even wat anders... hoeveel middenveld verlies je als je 3-5-2 gaat spelen en je spelers dit niet gewend zijn?
Ik dacht dat je balbezit puur op je midrating is gebaseerd... maar het draait dus om conditie?quote:Op zondag 21 juni 2009 14:20 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Je verliest er geen midrating mee, alleen bbz;)
Ik heb laatst een wedstrijd gespeeld waarin ik 3 sublevels minder middenveld had, en toch was het bbz gelijk (allebei een helft 52%). Koekje heeft gelijk wanneer hij stelt dat een gemiddeld goede conditie zeker goed genoeg is.
Geen last van... En daarnaast is de training ook effectiever, het kan wel 2 weken schelen per pop ten opzichte van wat je nu hebt.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Pas bij redelijk merk je daar echt wat van.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar heb ik geen idee van.... sorryquote:Even wat anders... hoeveel middenveld verlies je als je 3-5-2 gaat spelen en je spelers dit niet gewend zijn?
Oh ja. Conditie is niet alleen belangrijk voor middenvelders trouwens. Alle spelers hebben dat nodig tegenwoordig...quote:Op zondag 21 juni 2009 14:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht dat je balbezit puur op je midrating is gebaseerd... maar het draait dus om conditie?
Ja dat weet ik... daarom heb ik er ook zo'n hoog percentage training in gestopt... maar goed.. dat gaan we dus even aanpassenquote:Op zondag 21 juni 2009 14:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oh ja. Conditie is niet alleen belangrijk voor middenvelders trouwens. Alle spelers hebben dat nodig tegenwoordig...
Met die 15% die ik ook heb kan je ook makkelijk spelers op uitstekend hebben.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat weet ik... daarom heb ik er ook zo'n hoog percentage training in gestopt... maar goed.. dat gaan we dus even aanpassen
Niet meer doen dus. Ik denk dat 17% meer dan genoeg is...quote:Op zondag 21 juni 2009 14:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat weet ik... daarom heb ik er ook zo'n hoog percentage training in gestopt... maar goed.. dat gaan we dus even aanpassen
De jonkies wel ja... maar de oudjes een stuk lastiger... heb hem nu op 21% gezet... scheelt toch bijna 10%... even kijken wat dit voor uitwerking heeft volgende week en dan kan ik hem eventueel nog verder aanpassenquote:Op zondag 21 juni 2009 14:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Met die 15% die ik ook heb kan je ook makkelijk spelers op uitstekend hebben.
quote:Ben Veldhuis (249709129)
Nederland 17 jaar en 107 dagen, volgende verjaardag: 26-06-2009
redelijk in vorm, conditie matig
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Porthos FC (sinds 21-06-2009)
Total Skill Index (TSI): 2 920
Loon: 2 250 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Laden... Laden...
Huidige vaardigheden
Keepen: 6/20 redelijk
Verdedigen: 2/20 waardeloos
Positiespel: 1/20 rampzalig
Vleugelspel: 1/20 rampzalig
Passen: 2/20 waardeloos
Scoren: 1/20 rampzalig
Spelhervatting: 4/20 zwak
Was dit een speler uit je jeugd of heb je een koei gedaan op de TM??quote:Op zondag 21 juni 2009 14:43 schreef Clesar03 het volgende:
Wilde eigenlijk een veldspeler, maar heb blijkbaar misgeklikt
[..]
dat zou heel mooi zijnquote:Op zondag 21 juni 2009 14:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
Gaat hem overigens gewoon 100k opleveren
Heb jij een matig keeper als A keeper?quote:Op zondag 21 juni 2009 14:53 schreef Clesar03 het volgende:
Komt inderdaad uit de jeugd. Ga hem denk ik vanavond inderdaad te koop zetten.
Ik heb nu wel een matig keeper, maar ik heb verbetering in het middenveld veel harder nodig
Ja, en een zwak als B keeperquote:Op zondag 21 juni 2009 15:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb jij een matig keeper als A keeper?![]()
![]()
Dan word t tijd voor een betere keep![]()
Die kan je wel ontslaan manquote:
Logies al laat zo een keeper natuurlijk een berg doelpunten door. Een betere keep helpt ook aan je verdedigen stats.quote:Maar de wedstrijden die ik nu verlies komt volgens mij vooral doordat ik op het middenveld maar net boven rampzalig uitkom, dus dat heeft voor mij toch even prioriteit
Je verdediging laat een berg doelpunten door, je keeper heeft daar, op Spelhervattingen na, puur persoonlijk vrij weinig mee te maken.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:23 schreef Outpost76 het volgende:
Logies al laat zo een keeper natuurlijk een berg doelpunten door. Een betere keep helpt ook aan je verdedigen stats.
quote:Magyarország Urbán Jován Voeg toe aan je bookmarks 17 000 ¤ (FC Patola)
Heeft slecht ervaring en is een redelijk leider slecht in vorm.
Is eigendom van: Honvédség Conditie: slecht Keepen: redelijk
Leeftijd: 25 jaar (0 dagen) Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
TSI: 1 580 Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
Specialiteit: Onvoorspelbaar Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
Deadline: 21-06-2009 15:47
Jep, en eventueel nog ouder, je wilt namelijk niet 6 á 7 seizoenen met een redelijk keep blijven doorgaan.quote:
Hoe beter je keeper hoe meer hij er tegen houd.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:32 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Je verdediging laat een berg doelpunten door, je keeper heeft daar, op Spelhervattingen na, puur persoonlijk vrij weinig mee te maken.
Dan zou ik kijken naar een goed keep van 30+quote:Ontsla die twee keepers idd, en koop een oudje met redelijk, die kosten geen drol.
Nee, er is geen keeper rating. Je keeper draagt gewoon bij aan al je verdedigings ratings en heeft invloed op Spelhervattingen dmv zijn verdedigen en spelhervatten kwaliteiten. Verder niets.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe beter je keeper hoe meer hij er tegen houd.Als je verdediging de aanval niet tegen kan houden betekend het niet dat het 100% een doelpunt is hoor.
![]()
Gewoon die redelijke keeper gaan gebruiken... dat scheelt al weer een stuk met die matige keepquote:Op zondag 21 juni 2009 14:53 schreef Clesar03 het volgende:
Komt inderdaad uit de jeugd. Ga hem denk ik vanavond inderdaad te koop zetten.
Ik heb nu wel een matig keeper, maar ik heb verbetering in het middenveld veel harder nodig
Nee, hij kan deze redelijk namelijk verkopen voor 100k, en een oudere terugkopen voor 25k oid.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gewoon die redelijke keeper gaan gebruiken... dat scheelt al weer een stuk met die matige keep
Dat kan ook inderdaad...quote:Op zondag 21 juni 2009 16:55 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Nee, hij kan deze redelijk namelijk verkopen voor 100k, en een oudere terugkopen voor 25k oid.
Dus ik kan net zo goed mn spits opstellen in t goal?quote:Op zondag 21 juni 2009 16:53 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Nee, er is geen keeper rating. Je keeper draagt gewoon bij aan al je verdedigings ratings en heeft invloed op Spelhervattingen dmv zijn verdedigen en spelhervatten kwaliteiten. Verder niets.
psies een 30+ met goed keepen. Al weet ik niet hoeveel die kosten.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:55 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Nee, hij kan deze redelijk namelijk verkopen voor 100k, en een oudere terugkopen voor 25k oid.
Nee, want je algehele verdediging wordt dan slechter.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus ik kan net zo goed mn spits opstellen in t goal?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |