hehequote:Op woensdag 17 juni 2009 22:13 schreef Xandrar het volgende:
Wat voor batterij?
Voor je afstandsbediening, of de batterij in je nieuwe Toyota Prius?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:25 schreef Sakura het volgende:
jaja, die laders voor je ipod zijn nou eenmaal duur, had je maar een ander merk moeten kopen
Safety lux, batterijen voor een zaklamp jeweets, toendertijd batterijen gekregen van een kennis.quote:
Dan haal je toch gewoon een paar van die dikke alkalinebatterijen voor in je zaklamp?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:28 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Safety lux, batterijen voor een zaklamp jeweets, toendertijd batterijen gekregen van een kennis.
je bent blond zeker,quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:12 schreef ManianMan het volgende:
Jezus was ik een oplader aan het zoeken voor een batterij kost deze 800 euro, met die achthonderd euro kan ik veel leukere dingen meedoen.
Klacht oplichters
Dit topic kan alleen maar beter worden door Bier of Tieten te posten.quote:
wehehequote:
je bent in vorm BoWaquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:28 schreef de_boswachter het volgende:
800 euro voor een zaklamp!!!
Voor dat geld koop ik een hele zaklampenfabriek op man!
Stoer, mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:34 schreef devlinmr het volgende:
Heb zelf ook een zaklamp van 400 Euro. da's helemaal niet zo bijzonder hoor.
Maten van me hebben zaklampen van 1200 euro, maar dat is dan wel een HID lamp.
Hadden je ouders maar Savelux gebruiktquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:28 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Safety lux, batterijen voor een zaklamp jeweets, toendertijd batterijen gekregen van een kennis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |