Ja, ik vind dit zeer kut! Moet ik voor 2 uurtjes naar school toe wie verzint het?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:05 schreef S.Seagal het volgende:
Als je het zo kut vind ga je toch achter een lopende band zitten voor 8 uur per dag.
Het 2de natuurlijk en ik vraag me af als je toch 2 uurtjes in gaat roosteren waarom niet 10 uur op maandag?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:06 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik snap je klacht niet, vind je nou zelf dat je teveel of te weinig school heb?
Dat is inderdaad heel slecht.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:05 schreef Marco001 het volgende:
ach, wij hebben volgende week een rooster vol met gaten erin..![]()
Soms 1e uur les en 9e en 10 uur pas weer.. (dus tot 5 uur)
Hendik Sjiek.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:11 schreef Maikuuul het volgende:
Liever 2 uur per dag les en lekker kunnen stappen dan 10 uur per dag les ... of vertel ik nou grove leugens ?
Liever één dag 10 uur en de rest van de week vrijquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:11 schreef Maikuuul het volgende:
Liever 2 uur per dag les en lekker kunnen stappen dan 10 uur per dag les ... of vertel ik nou grove leugens ?
Slecht voor je ritmequote:Op woensdag 17 juni 2009 22:13 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Liever één dag 10 uur en de rest van de week vrij
Kijk dat is ook relax ... voor 2 weekjes maar niet voor een hele rooster periodequote:Op woensdag 17 juni 2009 22:13 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Liever één dag 10 uur en de rest van de week vrij
Inderdaad. Als ik 10 uur per dag les zou hebben kan ik me maar een uur of 3-4 concentreren, daaarna slaap ik met mijn ogen open.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:11 schreef Maikuuul het volgende:
Dat dus. Zo makkelijk is het niet om roosters te maken...quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:05 schreef jitzzzze het volgende:
Maak het rooster dan zelf, ondankbare hond
Inderdaad, heel veel kinderen over de wereld kunnen dat niet eens.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:14 schreef phpmystyle het volgende:
Wees blij dat je school hebt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |