UI's:quote:D�ar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Tw��nte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en l��nte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
D�ar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Tw��nte (2x)
----quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
drumstickNL = Matthijs
Fems = Femke
Intelligence = Patrick
jjstyle333 = Joost
Konami = Metin
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
Nee, tuurlijk geldt dat niet voor elke vrouw! Iedereen is verschillend. Alleen het MERENDEEL (<--- MERENDEEL, MERENDEEL, MERENDEEL, DUS NIET IEDEREEN!!!) van de vrouwen kan gewoon niet zo goed voetballen als het MERENDEEL (<--- MERENDEEL, MERENDEEL, MERENDEEL, DUS NIET IEDEREEN!!!) van de mannen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dus geldt dat voor élke vrouw? Sorry hoor, maar hiermee maak je me behoorlijk pissig.
Wereldrecords schaatsen, mannen op iedere afstand sneller. Atletiek, idem dito. Wielrennen, idem dito.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heb jij zeker niet meegekregen dat mannen eerder sterven omdat ze fysiek (= weerstand) ondergeschikt zijn aan vrouwen, dat vrouwen sowieso het sterkere geslacht zijn.
Slaapze.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:58 schreef Samzz het volgende:
Ik ga naar bed.
Ik hoor het wel wanneer jullie bereid zijn je fouten toe te geven
Nee, ik hou niet op. Denken jullie nou serieus dat ik als vrouw, jullie als zogenaamd 'sterkere mannen', over me heen laat walsen, terwijl ik toch echt wel weet hoe ik in het veld ben, en jullie daar geen ballen verstand van hebben?quote:
Ik zie niet waar wij fouten hebben gemaaktquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:58 schreef Samzz het volgende:
Ik ga naar bed.
Ik hoor het wel wanneer jullie bereid zijn je fouten toe te geven
Ik had het meer over dat jij steeds blijft zeggen dat je niet mag komen, terwijl dit niet het geval is.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik hou niet op. Denken jullie nou serieus dat ik als vrouw, jullie als zogenaamd 'sterkere mannen', over me heen laat walsen, terwijl ik toch echt wel weet hoe ik in het veld ben, en jullie daar geen ballen verstand van hebben?
Kom dan gewoon en laat ons dat zien. Verbaas ons, laat ons versteld staan. Net zoals Bas zegt: Ik ben sceptisch. Toon mijn onjuistheid aan.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik hou niet op. Denken jullie nou serieus dat ik als vrouw, jullie als zogenaamd 'sterkere mannen', over me heen laat walsen, terwijl ik toch echt wel weet hoe ik in het veld ben, en jullie daar geen ballen verstand van hebben?
Ik kan niet eens voetballen. Maar die toon die erbij komt... Meteen aannemen dat vrouwen maar niet kunnen voetballen. Dat is het hele punt, en daar zijn WIJ niet mee begonnenquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:57 schreef Rumille het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk geldt dat niet voor elke vrouw! Iedereen is verschillend. Alleen het MERENDEEL (<--- MERENDEEL, MERENDEEL, MERENDEEL, DUS NIET IEDEREEN!!!) van de vrouwen kan gewoon niet zo goed voetballen als het MERENDEEL (<--- MERENDEEL, MERENDEEL, MERENDEEL, DUS NIET IEDEREEN!!!) van de mannen.
En dat jullie het langer uithouden is misschien leuk, maar ik heb het nu over dingen zoals kracht en uithoudingsvermogen. Ook voetbaltechniek hebben mannen vaker sneller of beter onder controle.
Maar ik zou het jammer vinden als jullie niet komen. Ik zou graag zien hoe goed jullie kunnen voetballen, vooral na de uitspraken van Nath.
Wie generaliseert hier nou? Wij zeggen dat de meeste vrouwen niet zo goed kunnen voetballen als de meeste mannen. Dat is gewoon zo. Maar vrouwen die wel kunnen voetballen kunnen met gemak beter zijn dan de meeste mannen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan niet eens voetballen. Maar die toon die erbij komt... Meteen aannemen dat vrouwen maar niet kunnen voetballen. Dat is het hele punt, en daar zijn WIJ niet mee begonnen
Dan lees je het niet goed.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:59 schreef Samzz het volgende:
Ik kan niet eens voetballen. Maar die toon die erbij komt... Meteen aannemen dat vrouwen maar niet kunnen voetballen. Dat is het hele punt, en daar zijn WIJ niet mee begonnen
Zullen we dan de mentaal/fysieke sport paardrijden erbij halen? Nee, laten we dat maar niet doen. Het maakt ook niet uit. Jullie veronderstelling dat een partij meteen minder serieus is als er een vrouw mee speelt is gewoon ronduit KUT en totaal ongegrond.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:58 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wereldrecords schaatsen, mannen op iedere afstand sneller. Atletiek, idem dito. Wielrennen, idem dito.
Wereldrecord hoog- en verspringen van de mannen zijn beter, net zoals de wereldrecords van zo goed als ongeveer iedere andere fysieke sport op een hoger niveau ligt bij mannen.
Maar zullen we deze discussie kappen?
Dat dus. Waarmee ook maar weer eens bewezen is dat vrouwen, pardon, het overgrote deel van de vrouwen niet logisch kan nadenken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:57 schreef Rumille het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk geldt dat niet voor elke vrouw! Iedereen is verschillend. Alleen het MERENDEEL (<--- MERENDEEL, MERENDEEL, MERENDEEL, DUS NIET IEDEREEN!!!) van de vrouwen kan gewoon niet zo goed voetballen als het MERENDEEL (<--- MERENDEEL, MERENDEEL, MERENDEEL, DUS NIET IEDEREEN!!!) van de mannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |