abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70112720

Uit de gouden korenaren,
schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten,
de mensen uit het Westen.

Twents volkslied:
quote:
D�ar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Tw��nte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en l��nte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
D�ar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Tw��nte (2x)
UI's:

Vaste bezoekers:
quote:
-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
drumstickNL = Matthijs
Fems = Femke
Intelligence = Patrick
jjstyle333 = Joost
Konami = Metin
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
----
OP is te vinden via: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Tukker_Topic
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
  woensdag 17 juni 2009 @ 21:56:24 #2
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_70112730
Hoi
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
  woensdag 17 juni 2009 @ 21:57:12 #3
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_70112771
TT klopt dus niet, want vrouwen zijn niet welkom.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_70112791
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

En dus geldt dat voor élke vrouw? Sorry hoor, maar hiermee maak je me behoorlijk pissig.
Nee, tuurlijk geldt dat niet voor elke vrouw! Iedereen is verschillend. Alleen het MERENDEEL (<--- MERENDEEL, MERENDEEL, MERENDEEL, DUS NIET IEDEREEN!!!) van de vrouwen kan gewoon niet zo goed voetballen als het MERENDEEL (<--- MERENDEEL, MERENDEEL, MERENDEEL, DUS NIET IEDEREEN!!!) van de mannen.

En dat jullie het langer uithouden is misschien leuk, maar ik heb het nu over dingen zoals kracht en uithoudingsvermogen. Ook voetbaltechniek hebben mannen vaker sneller of beter onder controle.

Maar ik zou het jammer vinden als jullie niet komen. Ik zou graag zien hoe goed jullie kunnen voetballen, vooral na de uitspraken van Nath.
  woensdag 17 juni 2009 @ 21:57:39 #5
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_70112792
Nathalie hou eens op
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_70112807
maar effe serieus, ik ben regelmatig bij FC Twente vrouwen geweest dit seizoen, en er is wel een heel groot verschil tussen mannen/vrouwen. dat komt ook puur omdat vrouwen pas sinds een jaar of 5 wat serieuzer zijn geworden met voetbal, ze trainen wat meer etc.
ik weet wel, dat ze verschrikkelijk hard kunnen schoppen!
vriendengroepje van een jaar of 14 terug (ja toen jullie nog in de luiers zaten) zaten paar meiden bij die ook voetbalden. ik zat er eentje een beetje te plagen, die schopte me precies op mijn staartbotje. ik heb anderhalf jaar lang niet rechtop kunnen zitten
  woensdag 17 juni 2009 @ 21:58:20 #7
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_70112812
Ik ga naar bed.

Ik hoor het wel wanneer jullie bereid zijn je fouten toe te geven
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_70112829
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:54 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dan heb jij zeker niet meegekregen dat mannen eerder sterven omdat ze fysiek (= weerstand) ondergeschikt zijn aan vrouwen, dat vrouwen sowieso het sterkere geslacht zijn.
Wereldrecords schaatsen, mannen op iedere afstand sneller. Atletiek, idem dito. Wielrennen, idem dito.
Wereldrecord hoog- en verspringen van de mannen zijn beter, net zoals de wereldrecords van zo goed als ongeveer iedere andere fysieke sport op een hoger niveau ligt bij mannen.

Maar zullen we deze discussie kappen?
pi_70112839
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:58 schreef Samzz het volgende:
Ik ga naar bed.

Slaapze.
  woensdag 17 juni 2009 @ 21:58:55 #10
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_70112845
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:57 schreef Robinhoo het volgende:
Nathalie hou eens op
Nee, ik hou niet op. Denken jullie nou serieus dat ik als vrouw, jullie als zogenaamd 'sterkere mannen', over me heen laat walsen, terwijl ik toch echt wel weet hoe ik in het veld ben, en jullie daar geen ballen verstand van hebben?
|| justdiggit.org ||
pi_70112850
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:58 schreef Samzz het volgende:
Ik ga naar bed.

Ik zie niet waar wij fouten hebben gemaakt .

Maar goed, slaap lekker, sweet dreams en tot morgen
pi_70112859
4 Juli voetbal meeting:

Robinhoo ja
markoalmelo ja
Rumille ja
Drizzt_DoUrden ja

Wie kan er nog meer?
  woensdag 17 juni 2009 @ 21:59:40 #13
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_70112876
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Nee, ik hou niet op. Denken jullie nou serieus dat ik als vrouw, jullie als zogenaamd 'sterkere mannen', over me heen laat walsen, terwijl ik toch echt wel weet hoe ik in het veld ben, en jullie daar geen ballen verstand van hebben?
Ik had het meer over dat jij steeds blijft zeggen dat je niet mag komen, terwijl dit niet het geval is.
pi_70112887
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Kom dan gewoon en laat ons dat zien. Verbaas ons, laat ons versteld staan. Net zoals Bas zegt: Ik ben sceptisch. Toon mijn onjuistheid aan.
  woensdag 17 juni 2009 @ 21:59:58 #15
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_70112891
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:57 schreef Rumille het volgende:

[..]

Nee, tuurlijk geldt dat niet voor elke vrouw! Iedereen is verschillend. Alleen het MERENDEEL (<--- MERENDEEL, MERENDEEL, MERENDEEL, DUS NIET IEDEREEN!!!) van de vrouwen kan gewoon niet zo goed voetballen als het MERENDEEL (<--- MERENDEEL, MERENDEEL, MERENDEEL, DUS NIET IEDEREEN!!!) van de mannen.

En dat jullie het langer uithouden is misschien leuk, maar ik heb het nu over dingen zoals kracht en uithoudingsvermogen. Ook voetbaltechniek hebben mannen vaker sneller of beter onder controle.

Maar ik zou het jammer vinden als jullie niet komen. Ik zou graag zien hoe goed jullie kunnen voetballen, vooral na de uitspraken van Nath.
Ik kan niet eens voetballen. Maar die toon die erbij komt... Meteen aannemen dat vrouwen maar niet kunnen voetballen. Dat is het hele punt, en daar zijn WIJ niet mee begonnen
  woensdag 17 juni 2009 @ 22:00:38 #16
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_70112926
Er komen toch geen kippetjes
  woensdag 17 juni 2009 @ 22:00:56 #17
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_70112942
Ik ga nu echt niet gezellig met jullie voetballen.

Oh wacht, jullie wilden ook helemaal geen gezelligheid
|| justdiggit.org ||
pi_70112960
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:59 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik kan niet eens voetballen. Maar die toon die erbij komt... Meteen aannemen dat vrouwen maar niet kunnen voetballen. Dat is het hele punt, en daar zijn WIJ niet mee begonnen
Wie generaliseert hier nou? Wij zeggen dat de meeste vrouwen niet zo goed kunnen voetballen als de meeste mannen. Dat is gewoon zo. Maar vrouwen die wel kunnen voetballen kunnen met gemak beter zijn dan de meeste mannen.
pi_70112974
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:59 schreef Samzz het volgende:
Dan lees je het niet goed.
  woensdag 17 juni 2009 @ 22:01:40 #20
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_70112976
Die wel komen hebben een snor
  woensdag 17 juni 2009 @ 22:02:04 #21
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_70112994
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:58 schreef Blawh het volgende:

[..]

Wereldrecords schaatsen, mannen op iedere afstand sneller. Atletiek, idem dito. Wielrennen, idem dito.
Wereldrecord hoog- en verspringen van de mannen zijn beter, net zoals de wereldrecords van zo goed als ongeveer iedere andere fysieke sport op een hoger niveau ligt bij mannen.

Maar zullen we deze discussie kappen?
Zullen we dan de mentaal/fysieke sport paardrijden erbij halen? Nee, laten we dat maar niet doen. Het maakt ook niet uit. Jullie veronderstelling dat een partij meteen minder serieus is als er een vrouw mee speelt is gewoon ronduit KUT en totaal ongegrond.
pi_70113016
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 22:01 schreef Blawh het volgende:

[..]

Dan lees je het niet goed.
Jij kan 4 juli?
pi_70113019
Is het morgen ook zulk mooi weer?
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 22:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Jij kan 4 juli?
Voor de bouwvak gaat het erg lastig worden.
pi_70113031
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 22:01 schreef skippy22 het volgende:
Die wel komen hebben een snor
Kangoeroe, jij kan ook 4 juli?
  woensdag 17 juni 2009 @ 22:03:07 #25
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_70113033
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:57 schreef Rumille het volgende:

[..]

Dat dus. Waarmee ook maar weer eens bewezen is dat vrouwen, pardon, het overgrote deel van de vrouwen niet logisch kan nadenken.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')