Ow? Jammer. Ik ga ze wel zien trouwens. 21 nov in Den Haag.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:16 schreef -skippybal- het volgende:
Monsters of Folk (samenwerking van Oberst, Ward & Y. James) valt mij nogal tegen...
Wel pas na één luisterbeurt, dus wie weetquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:19 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ow? Jammer. Ik ga ze wel zien trouwens. 21 nov in Den Haag.
ben ook nog niet onder de indruk, ondanks de waanzinnige collaboratie...quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:16 schreef -skippybal- het volgende:
Monsters of Folk (samenwerking van Oberst, Ward & Y. James) valt mij nogal tegen...
Vanavond maar eens de nieuwe Fuck Buttons luisteren
Gaaf he?quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:27 schreef -Dries- het volgende:
Ze komen dus btw op Crossing Border. Kijk eens wat een line-up, echt ongelofelijk![]()
http://www.last.fm/event/1118137+Crossing+Border
Hmm, was The Lisbon Maru al een tijdje uit of maak ik een foutje dat ik denk dat ik die laatst gehoord heb in een set van James Holden?quote:Op maandag 14 september 2009 23:58 schreef KdR het volgende:
Nieuwe Fuck Buttons klinkt ook erg goed, stuk beter dan de vorige in elk geval!
Nog niet echt goed geluisterd. Eerste indruk is een terugkeer naar de tijd van Demon Box; een 'muddy' geluid met veel jamelementen.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:09 schreef pfaf het volgende:
Hoe is de nieuwe Motorpsycho Grobbel (of anderen)?
Ik mag hopen van wel... Maar goed, ik hoop dat als hun reünie doorgaat, dat er meteen een wereldtournee aan vast wordt geknoopt. Als ik die band toch eens live kon zien...quote:Op donderdag 17 september 2009 11:42 schreef Z het volgende:
Hé Grobbel, die Pavement reunion, wordt dat wat?
Ik vind het eigenlijk best goed...quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:16 schreef -skippybal- het volgende:
Today is your lucky day.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:24 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik mag hopen van wel... Maar goed, ik hoop dat als hun reünie doorgaat, dat er meteen een wereldtournee aan vast wordt geknoopt. Als ik die band toch eens live kon zien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |