Hoe heet 't?quote:Op woensdag 9 september 2009 00:38 schreef -skippybal- het volgende:
Oeh, leuke ontdekking gedaan!
[ afbeelding ]
Puik stukje Electro-pop/folk met een vrouwelijke zangeres afgewisseld met imo de beste IDM die ik dit jaar heb mogen horen
Het is heel makkelijk hoor. Heb je het op deze manier gedaan?quote:Op donderdag 10 september 2009 15:57 schreef emokid het volgende:
Tof, ik probeer dat al een eeuw maar het lukt gewoon niet. Zo'n wachtlijst schiet ook niet op..
Zo doe ik het ook. Maar ik snap je twee weken verhaal niet. Hoe zit dat precies?quote:Op donderdag 10 september 2009 17:39 schreef tim. het volgende:
[..]
Het is heel makkelijk hoor. Heb je het op deze manier gedaan?
Na twee weken kan je alleen niet meer inloggen, omdat je Spotify maar twee weken buiten het opgegeven land kan gebruiken. Door elke keer wat instellingen te veranderen en daarna terug te veranderen kan ik het echter al een paar maanden gebruiken.
Ik zie dat ik nu niet meer kan inloggen, maar ik zal beschrijven hoe het een paar maanden heeft gewerkt voor mij.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:47 schreef Z het volgende:
[..]
Zo doe ik het ook. Maar ik snap je twee weken verhaal niet. Hoe zit dat precies?
Tja Pitchfork.quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:16 schreef -Dries- het volgende:
Wat een gekontkus over de Beatles ineens op Pitchfork zeg.
Geen slechte referenties, zou ik zo zeggen. Klinkt interessant.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:54 schreef BUG80 het volgende:
Er staat weer een indie-plaat van Nederlandse bodem op de 3voor12 luisterpaal:
awkward i - I really should whisper
Djurre de Haan (Alamo Race Track) en Diederik Nomden (ex-Johan, ex-Daryll-Ann) zitten achter dit project. Het doet me soms wat aan M. Ward denken, met vleugjes Elliott Smith en Bright Eyes.
Ow? Jammer. Ik ga ze wel zien trouwens. 21 nov in Den Haag.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:16 schreef -skippybal- het volgende:
Monsters of Folk (samenwerking van Oberst, Ward & Y. James) valt mij nogal tegen...
Wel pas na één luisterbeurt, dus wie weetquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:19 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ow? Jammer. Ik ga ze wel zien trouwens. 21 nov in Den Haag.
ben ook nog niet onder de indruk, ondanks de waanzinnige collaboratie...quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:16 schreef -skippybal- het volgende:
Monsters of Folk (samenwerking van Oberst, Ward & Y. James) valt mij nogal tegen...
Vanavond maar eens de nieuwe Fuck Buttons luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |