Ow? Jammer. Ik ga ze wel zien trouwens. 21 nov in Den Haag.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:16 schreef -skippybal- het volgende:
Monsters of Folk (samenwerking van Oberst, Ward & Y. James) valt mij nogal tegen...
Wel pas na één luisterbeurt, dus wie weetquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:19 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ow? Jammer. Ik ga ze wel zien trouwens. 21 nov in Den Haag.
ben ook nog niet onder de indruk, ondanks de waanzinnige collaboratie...quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:16 schreef -skippybal- het volgende:
Monsters of Folk (samenwerking van Oberst, Ward & Y. James) valt mij nogal tegen...
Vanavond maar eens de nieuwe Fuck Buttons luisteren
Gaaf he?quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:27 schreef -Dries- het volgende:
Ze komen dus btw op Crossing Border. Kijk eens wat een line-up, echt ongelofelijk![]()
http://www.last.fm/event/1118137+Crossing+Border
Hmm, was The Lisbon Maru al een tijdje uit of maak ik een foutje dat ik denk dat ik die laatst gehoord heb in een set van James Holden?quote:Op maandag 14 september 2009 23:58 schreef KdR het volgende:
Nieuwe Fuck Buttons klinkt ook erg goed, stuk beter dan de vorige in elk geval!
Nog niet echt goed geluisterd. Eerste indruk is een terugkeer naar de tijd van Demon Box; een 'muddy' geluid met veel jamelementen.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:09 schreef pfaf het volgende:
Hoe is de nieuwe Motorpsycho Grobbel (of anderen)?
Ik mag hopen van wel... Maar goed, ik hoop dat als hun reünie doorgaat, dat er meteen een wereldtournee aan vast wordt geknoopt. Als ik die band toch eens live kon zien...quote:Op donderdag 17 september 2009 11:42 schreef Z het volgende:
Hé Grobbel, die Pavement reunion, wordt dat wat?
Ik vind het eigenlijk best goed...quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:16 schreef -skippybal- het volgende:
Today is your lucky day.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:24 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik mag hopen van wel... Maar goed, ik hoop dat als hun reünie doorgaat, dat er meteen een wereldtournee aan vast wordt geknoopt. Als ik die band toch eens live kon zien...
Mooi! Weer terug naar Winter hymn... op het eerste gehoor. Langere nummers met meer lagen, met iets minder diversiteit.quote:
quote:Op zondag 20 september 2009 20:12 schreef GeorgKacher het volgende:
http://www.myspace.com/sophiehunger Mooie muziek heb de cd door leveringsproblemen pas net binnen, erg fraaie cd. Meer mensen die dit kennen, schijnt al eerder uit te zijn gekomen maar toen kende ik het nog niet.
quote:Op maandag 21 september 2009 13:07 schreef Grobbel het volgende:
70 uur durende documentaire, echt? Welke docu is dat?
edit: en als je googlet naar ripping + pitchfork.tv dan krijg je wel wat suggesties, geloof ik. Geen idee of er iets bruikbaars tussen zit.
Fijne plaat inderdaad. Lekker dwars en ruig op sommige momenten, dan weer melancholisch en melodieus. Heerlijk.quote:Op maandag 21 september 2009 11:08 schreef BUG80 het volgende:
Luistertip: neem eens de tijd om "Intuit" van Ramona Falls (een paar keer) te beluisteren.
[ afbeelding ]
Ramona Falls is het soloproject van Brent Knopf (Menomena). Prachtige singer/songwriter muziek. Te beluisteren op de luisterpaal.
Neee, daar haalde ik nog wel eens leuke dingen vandaanquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:33 schreef -skippybal- het volgende:
Eén van mijn (en waarschijnlijk van meerdere hier...) favo blogspots is offline![]()
Geweldige blog was datquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:33 schreef -skippybal- het volgende:
Eén van mijn (en waarschijnlijk van meerdere hier...) favo blogspots is offline![]()
En voor de liefhebbers van Bon Iver is er natuurlijk ook Vernon's nieuwste album: Volcano Choir - Unmap. Samenwerking met Jon Mueller, Chris Rosenau, Jim Schoenecker, Daniel Spack en Thomas Wincek. Zelf ben ik er niet zo heeel erg fan van, maar vervelend is het niet.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:15 schreef BUG80 het volgende:
Voor liefhebbers van o.a. Bon Iver: The Black Atlantic met hun album "Reverence for fallen trees".
[ afbeelding ]
Een nieuwe uit de "In a cabin with" serie en dus gratis te downloaden, en wel hier: http://www.inacabinwith.com/downloadtba.php
Kan dit alleen maar onderstrepen... echt een heel fijn album!!quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:15 schreef BUG80 het volgende:
Voor liefhebbers van o.a. Bon Iver: The Black Atlantic met hun album "Reverence for fallen trees".
[ afbeelding ]
Een nieuwe uit de "In a cabin with" serie en dus gratis te downloaden, en wel hier: http://www.inacabinwith.com/downloadtba.php
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |